AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #21 Del Skrevet 10. april 2022 34. Med og uten. Det varierer. På samme måte som klærne er på med buksen på knærne og trusa kun hold til siden. Kommer helt an på når, hvor og hvor god tid vi har. Forandring fryder! Anonymkode: 3b44e...8cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #22 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uten, men har et par BH'er der det er hull for puppene. Så da forblir den på. Anonymkode: fc4c8...a3a Ah. Amme-bh! 😄 Anonymkode: b9a15...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #23 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg liker ikke så veldig puppekos, så jeg og mannen min har ofte sex med bh på. Han synes også det er helt greit, mine følsomme brystvorter blir litt mindre følsomme når han beføler utenpå bh. Anonymkode: 50b8b...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #24 Del Skrevet 11. april 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Ah. Amme-bh! 😄 Anonymkode: b9a15...c8a Hah, nei Av denne typen her? Anonymkode: fc4c8...a3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #25 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hah, nei Av denne typen her? Anonymkode: fc4c8...a3a Skjønte at det måtte være noe annet enn amme-bh, for det er eksepsjonelt lite sexy! Men det på bildet er sexy! Selv om man kan spørre om det egentlig er en bh Anonymkode: b9a15...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #26 Del Skrevet 11. april 2022 Nei. Dama blir så sur når jeg velger BH'en istedet for henne, og at den er full av sædflekker når hun får den igjen. Anonymkode: 1febf...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #27 Del Skrevet 15. april 2022 bh er sexy. Anonymkode: cc584...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #28 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): bh er sexy. Anonymkode: cc584...b0d Ja, noen. En sexy blonde-bh kan også være vel så deilig å ta på som bar hud. Anonymkode: c3f37...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #29 Del Skrevet 16. april 2022 Sports BH har vært på mange ganger, T-skjorter er ofte på, hettegenser, genser, treningsjakke, klær på overkroppen er på ja, spesielt utenfor sengetid. Og sokker er alltid på. Buksene må i alle fall ned til anklene som regel selv om joggebukser og treningsbukser flekser mer. Bortsett fra blowjob, da holder det å vippe den ut. Ofte vi ikke er nakne. Som innebærer BH. Bruker mest sports BH. Anonymkode: c3557...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny Bravo Skrevet 16. april 2022 #30 Del Skrevet 16. april 2022 Heisenberg skrev (På 3/27/2022 den 22.56): Det variere. Har vi sex etter sengetid har jeg tatt av meg bh. Har vi en kjapp en på vaskerommet kl 16 er bare buksa dratt ned. Så uten med Beneke og med, med Walter....It's really you Skyler!Isn't it?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #31 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 12.20): Hah, nei Av denne typen her? Anonymkode: fc4c8...a3a Hvor kjøper du dem? Anonymkode: b40bb...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #32 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg er blant dem som fikk tomme t-poser av noen pupper etter 3 barn😅 Det har vært en sorg må jeg innrømme, da jeg hadde nokså fyldige sprettpupper før jeg fikk barn. Så dette er uvant kjenner jeg, og føler meg ikke lengre sexy når puppene skal frem. Starter derfor oftest sexen med sexy bh. Men i stillinger der jeg ligger oppå ham eller han tett oppå meg MÅ den av. Er så deilig (for begge) to å kjenne hud mot hud mot puppene❤️ Det handler også litt om at jeg slipper hemningene mer underveis. Men før vi er ordentlig i gang foretrekker jeg den altså på. Anonymkode: 05fc6...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå