AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Mere konkret: Hva er greia med at damer bare tenner på utro, sex-avhengige sjamerende musikere med ustabil inntekt og tvilsom fortid fremfor normalt pene og høye menn med lang utdannelse og høy lønn og veldig god jobb. Opplever det som enormt frustrerende å se at damer bare går med bartendere fremfor meg som er lege og er smart og alt... Det er vondt å alltid havne bak i køen hos de damene jeg liker. Har helt gitt opp å finne en dame som er genuint interessert i meg. Anonymkode: 567e7...6e7
sicario Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mere konkret: Hva er greia med at damer bare tenner på utro, sex-avhengige sjamerende musikere med ustabil inntekt og tvilsom fortid fremfor normalt pene og høye menn med lang utdannelse og høy lønn og veldig god jobb. Opplever det som enormt frustrerende å se at damer bare går med bartendere fremfor meg som er lege og er smart og alt... Det er vondt å alltid havne bak i køen hos de damene jeg liker. Har helt gitt opp å finne en dame som er genuint interessert i meg. Anonymkode: 567e7...6e7 Tipper det har lite med utdannelsen og høyden din å gjøre. hint: holdninger og personlighet 10 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Du, dette stemmer ikke. Du har bare møtt feil type damer.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Om damene du liker ikke liker deg så jakter du utenfor din liga. Enkelt og greit. Anonymkode: 715da...c7f 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Sutring er usexy. Anonymkode: 109b8...d34 8 4
AprilLudgate Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Du er lege og smart og alt og omtaler kvinner på den måten? Vel…..det er kanskje svaret? 🤷♀️ 6 2
Pellepingpong Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Virker som du liker den type damer som liker den type menn du beskriver. 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Med den nedlatende holdningen der er det ikke rart at damer ikke vil date deg. Anonymkode: cad07...ede 6
Kipling Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mere konkret: Hva er greia med at damer bare tenner på utro, sex-avhengige sjamerende musikere med ustabil inntekt og tvilsom fortid fremfor normalt pene og høye menn med lang utdannelse og høy lønn og veldig god jobb. Opplever det som enormt frustrerende å se at damer bare går med bartendere fremfor meg som er lege og er smart og alt... Det er vondt å alltid havne bak i køen hos de damene jeg liker. Har helt gitt opp å finne en dame som er genuint interessert i meg. Anonymkode: 567e7...6e7 De liker deg ikke fordi du er kjedelig og forutsigbar, og du gir dem ikke den følelsesmessige berg-og-dalbanen de blir så avhengige av. Hiv ut prinsippene om å være en gentleman, og lær deg litt game, så hjelper det nok en del. Så kan du velge hvor mye du vil bruke eller misbruke denne nye makten.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 sicario skrev (4 minutter siden): Tipper det har lite med utdannelsen og høyden din å gjøre. hint: holdninger og personlighet Har hod holdning og personlighet. Damer setter alltid pris på mitt selskap, og synes jeg er en fin fyr. Det er bare ingen som er interessert i mer enn vennskap, fordi de bare tiltrekkes av servitører når de er på ferie i Spania. Anonymkode: 567e7...6e7
MizzVic Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 Bartendere er ofte gode til å snakke med mennesker. Leger er vel ikke akkurat kjent for høy sosialintelligens. 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 Jeg liker bare franske menn. Er bare sånn jeg er. Foretrekker andre yrker enn leger. Utseende har også endel å si. Hjelper ikke å bare være lege. Det i seg selv er for meg en dealbreaker da jeg vet hvor krevende en sånn jobb er, hvor mye det ville ha tatt av privatliv og fritid. Intelligens er bra, et pluss, men evnen til å gå i dybden er viktigere enn noe annet. Anonymkode: 7b3d2...83b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 Kipling skrev (2 minutter siden): De liker deg ikke fordi du er kjedelig og forutsigbar, og du gir dem ikke den følelsesmessige berg-og-dalbanen de blir så avhengige av. Hiv ut prinsippene om å være en gentleman, og lær deg litt game, så hjelper det nok en del. Så kan du velge hvor mye du vil bruke eller misbruke denne nye makten. Dette kalles følelsesmessig misbruk og er ikke noe å være stolt av. Anonymkode: 109b8...d34 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 sicario skrev (6 minutter siden): Tipper det har lite med utdannelsen og høyden din å gjøre. hint: holdninger og personlighet AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med den nedlatende holdningen der er det ikke rart at damer ikke vil date deg. Anonymkode: cad07...ede Dette er bare avsporing. Holdning eller personlighet er ikke grunnen til avvisning. Ellers hadde ikke menn som er utro og banker damer hatt dame. Anonymkode: c17b8...4d7
Kipling Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Dette kalles følelsesmessig misbruk og er ikke noe å være stolt av. Anonymkode: 109b8...d34 Nei, det kalles å være en spennende og utfordrende mann som kvinner er tiltrukket av. Hva er det som liksom er misbruk her?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette kalles følelsesmessig misbruk og er ikke noe å være stolt av. Anonymkode: 109b8...d34 Da får dere endre preferansene Anonymkode: c17b8...4d7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Skrevet 27. mars 2022 Kipling skrev (7 minutter siden): De liker deg ikke fordi du er kjedelig og forutsigbar, og du gir dem ikke den følelsesmessige berg-og-dalbanen de blir så avhengige av. Hiv ut prinsippene om å være en gentleman, og lær deg litt game, så hjelper det nok en del. Så kan du velge hvor mye du vil bruke eller misbruke denne nye makten. Det stemmer nok ganske bra. Jeg er en kjedelig, snill mann med god lønn og god utdannelse, ikke en kreativ, utro player med glimt i øynene og kjønnssykdommer. Anonymkode: 567e7...6e7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #19 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Kipling skrev (På 27.3.2022 den 21.31): Nei, det kalles å være en spennende og utfordrende mann som kvinner er tiltrukket av. Hva er det som liksom er misbruk her? Det kalles å bevisst spille på avhengighets senteret i hjernen for å gjøre kvinner avhengig av deg. Eller "game" som du kaller det. Dette er emosjonelle manipulasjonstaktikker. Anonymkode: 109b8...d34 Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 28. mars 2022 av Perelandra 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #20 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mere konkret: Hva er greia med at damer bare tenner på utro, sex-avhengige sjamerende musikere med ustabil inntekt og tvilsom fortid fremfor normalt pene og høye menn med lang utdannelse og høy lønn og veldig god jobb. Opplever det som enormt frustrerende å se at damer bare går med bartendere fremfor meg som er lege og er smart og alt... Det er vondt å alltid havne bak i køen hos de damene jeg liker. Har helt gitt opp å finne en dame som er genuint interessert i meg. Anonymkode: 567e7...6e7 Tror du er blind for alt annet enn det som passer i ditt bilde. Jeg har flere veninde og kan si at mennene våre er meget ulike både ang utseende, oppførsel og inntekt. Anonymkode: 761d7...3ed 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå