AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Har nå hatt et eller annet forkjølelsesvirus i litt over en uke. Har hatt vondt i hodet, følt meg slapp, svimmel, vondt i halsen og hostet ekstremt mye. Spesielt de siste par nettene. Hoster så mye at jeg har kastet opp et par ganger og har ikke hatt en eneste natt med god søvn. Føler hele tiden jeg må hoste opp slim. Hva er deres beste tips mot dette? Har prøvd en reseptfri hostesaft som jeg følte funket litt, men vurderer å kjøpe bronkyl forte. Har noen erfaringer med de pillene, eventuelt noen andre anbefalinger. Vet at ingen her er leger, men har vært hos legen men er ikke så mye mer å få gjort siden det er et virus. Men om dette fortsetter mye lenger må jeg nesten få en resept på noe.. Anonymkode: 78bfa...de3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Bygg opp hodeenden på sengen din! Og ring legen i morgen og få resept på noe som fungerer, og god bedring❤️ Anonymkode: 33689...94e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 Bronkyl funker, spesielt sammen med C-vitamin, av en eller annen grunn. Hvorfor har du ikke forsøkt Bronkyl tidligere? Dyrt? Anonymkode: 6a788...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå