Gå til innhold

Pusse opp badet - hvilke fliser bør man velge?

Gjest Anonymus Notarius

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 19.52):

Porscelenato fliser på gulv. Og ikke super blanke på vegg. Litt sjatteringer hindrer at det ser lett skittent ut. Gråtoner funker best i lengden. Men også beige lette, type sand utseende. 

Anonymkode: 87fba...61a

Dette var et godt svar, TS. 

Rask google-search og her er fliser jeg synes er fine og lette å vedlikeholde: https://www.rightpricetiles.no/eivissa-berilio-60x60 Et eksempel bare. Dra til en butikk som selger fliser og spør om råd der, vedlikeholdsprodukter, osv. Bare et tips - kjøp dem frostsikre og med lavt vannoppsug. Høyere slitestyrke er en fordel. Vi har 60x60 og jeg synes de er penest med få fuger, men størrelse er smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er beige eller grå finest synes dere? Tenker da lyse beige eller lysegrå. F eks pro beton beige fra modena. Vi skal også pusse opp et bad på 5 m2 og sliter med å ta beslutninger. Litt redd 60*60 på gulv og vegg blir litt heftig på et såpass lite bad…

Anonymkode: 3396b...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er beige eller grå finest synes dere? Tenker da lyse beige eller lysegrå. F eks pro beton beige fra modena. Vi skal også pusse opp et bad på 5 m2 og sliter med å ta beslutninger. Litt redd 60*60 på gulv og vegg blir litt heftig på et såpass lite bad…

Anonymkode: 3396b...cc5

Beige. Grå er så trist og kjedelig. Pusset opp bad med grå fliser for syv år siden og angret fort. Nå har jeg valgt kremhvit porcelenato

Anonymkode: daf1a...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...