AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Jeg har kjøpt noen billetter til en konsert og nå er det noe frafall så alle jeg har kjøpt billetter til kan ikke dra. Jeg tenkte videreselge noen billetter, men hvordan gjør jeg det? Alle billetten kom samlet i ett vedlegg. Må jeg skrive de ut og eventuelt sende de i posten? Det er faste plasser så de som eventuelt kjøper må da sitte ved oss. Jeg er klar over at jeg ikke kan selge de over høyere pris enn det jeg kjøpte de for, og det har jeg ikke tenkt til å gjøre heller. Anonymkode: 604d3...135 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Jeg ville ha prøvd å solgt alle billettene samlet om mulig. Da videresender du bare hele vedlegget over e-post eller Messenger. Spørs hva kjøper ønsker. Skal du selge en og en billett, må du sikkert skrive dem ut og scanne dem inn. For og så videresende over e-post/ messenger. Anonymkode: b140f...b9f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Ja skrive ut og scanne inn er jo en mulighet. Jeg kunne jo møtt de utenfor konsertlokalet og siden jeg skal dit selv. Å selge alle sammen er ikke aktuelt, denne konserten skal jeg på, og sånn sett er det viktigere for meg å dra enn å få igjen et par tusen kroner! 😄 Ser jo det er mange om ønsker å kjøpe billetter som har lagt ut annonse på finn. Anonymkode: 604d3...135
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Jeg dytter denne. Er en konsert jeg ikke kan gå på, og vil selvfølgelig selge billetten. Har fått med meg at man ikke kan selge til høyere pris, men ser noen gjør det på finn (samme konsert). Jeg kjøpte billetten i 2020, og det ble åpenbart ikke noe av, men arrangøren selv har økt prisen på billetten. Kan jeg da be om samme pris som arrangøren tar? Anonymkode: de34a...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå