Madison Skrevet 16. oktober 2002 #41 Skrevet 16. oktober 2002 .... Men jeg likner litt på postmannen ??? :o Også spør du ikke meg hvor jeg går ut?? Virker jeg såå liten assa? Er vel sant det.. kommer ikke inn på de stedene det liksom er "best"(og hva vet vel jeg om det..jeg får jo ikke komme inn :cry: ) Om et år er jeg 20, da skal jeg masse ut da! Da burde du passe deg assa
Gjest Sondra Skrevet 16. oktober 2002 #42 Skrevet 16. oktober 2002 - Ja, dette var jammen litt av et luksusproblem.........tar det ikke alvorlige i det hele tatt.- Vi kunne vel alle skrevet inn her og spurt om lignende ting - "Jeg er så populær og ettertrakta at jeg vet ikke min arme råd,altså"........uff, var jeg spydig nå.......greidde ikke dy meg!!!!
Legolas Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #43 Skrevet 16. oktober 2002 - Ja, dette var jammen litt av et luksusproblem.........tar det ikke alvorlige i det hele tatt.- Vi kunne vel alle skrevet inn her og spurt om lignende ting - "Jeg er så populær og ettertrakta at jeg vet ikke min arme råd,altså"........uff, var jeg spydig nå.......greidde ikke dy meg!!!! hehe forstår deg egentlig, hadde sikkert reagert slik selv... :D
Legolas Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #44 Skrevet 16. oktober 2002 .... Men jeg likner litt på postmannen ??? :o Også spør du ikke meg hvor jeg går ut?? Virker jeg såå liten assa? Er vel sant det.. kommer ikke inn på de stedene det liksom er "best"(og hva vet vel jeg om det..jeg får jo ikke komme inn :cry: ) Om et år er jeg 20, da skal jeg masse ut da! Da burde du passe deg assa Eg e jo ikkje akkurat mye eldre då! eg bler 21 på mandag... så gratuler meg då :D Kor pleier du å gå ut da?
Madison Skrevet 16. oktober 2002 #45 Skrevet 16. oktober 2002 Det skal skrives inn i hukommelsen mate :D Som jeg nevnte så er det ikke mye jeg går ut.(Blir mer fester privat foreløpig for lille meg) C-in, millenium(finnes det enda??),jackson. (ikke le nå oslofolk) På det siste stedet samles småripsa.. og(kan melde deg det på pm*s*)
@lfa Skrevet 16. oktober 2002 #46 Skrevet 16. oktober 2002 Ikke for å være snerpete, men minner bare på at vi har forum som heter Personlige Meldinger og Snikk Snakk også. :blunke:
Madison Skrevet 16. oktober 2002 #47 Skrevet 16. oktober 2002 Holder på Alfa.. ehm.. :oops: Å snakke ovr pm altså.
Thea Skrevet 18. oktober 2002 #48 Skrevet 18. oktober 2002 Madison skrev: kommer ikke inn på de stedene det liksom er "best"(og hva vet vel jeg om det..jeg får jo ikke komme inn :cry: ) Om et år er jeg 20, da skal jeg masse ut da! Da burde du passe deg assa Pysjh, hva skal du med hun bitte lille snella der da?? Ta meg istedet du, for jeg blir 22 om 4 mnd jeg og er myyyyyye eldre og bedre enn hun Legolas skrev: Hvor går thea ut!??! Kommer helt ann på deg det vettu baby
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #49 Skrevet 18. oktober 2002 Fyyy søren assa Thea,skal vi sloss eller Jeg blir 20 neste sommer,bare så du vet det :D
Gjest søta Skrevet 22. oktober 2002 #50 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg vil råde deg til å ligge unna, ikke ødelegg deres vennskap! Ikke for det, de klarer sikkert det likevel, siden de sier de vil ha deg (og de vet du driver med venninna deres??) ! Så da er de vel ikke så gode venninner likevel? Gjør som du vil du, det går ikke utover meg likevel!
Kosejente Skrevet 22. oktober 2002 #51 Skrevet 22. oktober 2002 Du har ikke tenkt tanken da, at dette kanskje er et kvinnelig komplott for å se hvor langt "lille" Legolas er villig til å gå....!!?? Kvinner/jenter kan være ganske utpekulerte.... Bare en tanke som slo meg....
Madison Skrevet 22. oktober 2002 #52 Skrevet 22. oktober 2002 Den siste kommentaren til kosejente bør man få meg seg,det er noe i det. Men sånn ellers så er Legolas sitt problem løst for nå :D
Kosejente Skrevet 22. oktober 2002 #53 Skrevet 22. oktober 2002 Er problemet løst....?? :o D har ikke jeg fått med meg.... Orket ikke å lese gjennom alle innleggene.... :-?
Madison Skrevet 22. oktober 2002 #54 Skrevet 22. oktober 2002 Det står ikke der heller så det er ikke så rart:) Men ting har skjedd etter det,heldigvis :D
Legolas Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter #55 Skrevet 22. oktober 2002 :D Dere er jammen meg noen herlige jenter!! JA problemet ovenfor er løst! Har truffet en KJEMPE jente. UTROLIG VAKKER!!!! Snakkes
Thea Skrevet 22. oktober 2002 #56 Skrevet 22. oktober 2002 Hysjiiiihhhh da Legolas. Trodde vi ble enige om å tie stille angående daten vår til Madison jeg????? Uff å uff, hva forelska mannfolk kan få seg til å gjøre
Madison Skrevet 22. oktober 2002 #58 Skrevet 22. oktober 2002 Moi finner ut av ALT Thea... ..smakte middagen..? en liten gentleman dette her :D
Legolas Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #59 Skrevet 23. oktober 2002 Gentelmann og gentelmann..... jeg er sikkert snill men overdriver nå ikke .... Madison er i fast forhold(F*** også)!!!!! Jeg har truffet den jenten jeg har drømmt om siden jeg var 5 år gammel! Hun er HELT perfekt!! Men hun har litt å lære på ett punkt.... men det er posetivt, at hun ikke har ligget rundt med halve byen! I morgen får hun hun 99 røde roser på døren, så et øyeblikk vil verdens 100 mest perfekte skapninger være samlet! Jeg vet ikke om jeg var FOR fløtepus, når jeg skrev brevet........ Hun har spurt hva jeg vil med henne, så jeg skrev et langt brev til henne om hvor glad jeg er i henne! Hvor seriøs jeg er, hvor mye hun betyr for meg! Hvor UTROLIG mye jeg tenker på henne, jeg klarer ikke å leve ett sekund uten å tenke på henne! Jeg får ikke sove fordi jeg tennker på henne, jeg vil at det skal bli OSS! Legolas
Kosejente Skrevet 24. oktober 2002 #60 Skrevet 24. oktober 2002 Ja, ja, Legolas, d "går" fort i svingene her forstår jeg....!!!! Fire jenter på et par uker, d er jo ikke værst! Du "faller" tydeligvis fort...... Pass på at du ikke "are coming on too strong" med den siste "perfekte", selvstendige jenter liker ofte ikke for mye av det gode.... Lykke til med kjærligheten...... (men hold deg klar venninene...! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå