Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe nå sitter jeg godt oppi et problem jeg vanligvis hadde likt men nå sliter jeg litt med å velge hva jeg skal gjøre...

Ble kjent med en jente gjennom et ons, vi ble enige om at vi ikke skulle innlede noe seriøst forhold men ha et "fucking good friends" ting..... Jeg var sammen på vorspiel med henne og noen venninner. Og litt ut over kvelden spurrte to av hennes MEGET vakre venninner om jeg ville være sammen på en date med dem, men jeg fikk beskjed av begge to at dem at jeg ikke måtte si noe til dem andre ennå. Jeg sa at vi fikk se og vi utvekslet nummer, dagen etter begynnte hun ene å mase om vi ikke kunne treffes hjemme hos meg senere på kvelden og kose litt.... Jeg er normalt vandt til å takle slike situasjoner greit men siden dette er tre venninner, som også bor i samme leilighet, vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Jeg vet ikke helt om jeg vil innlede eller prøve i det hele tatt å bli bedre kjent med disse, men på den andre siden VIL jeg noe innmari!! Men er redd dem skal bli uvenner eller noe.....

Noen som har noen råd? hva skal jeg gjøre?!?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Et godt råd:

Fortsett å drømme du, ingen venninner som blir uvenner av det!

Skrevet

Enig!

Har drømt om både to og tre venninner flere ganger jeg, og de ER faktisk venninner enda! Men hvis du drømmer så sterkt at du ikke klarer å skille drøm fra virkelighet, har du ikke et luksusproblem, men noe langt alvorligere......

Skrevet

Dere er SKIKKELIG morsomme!!

jeg trenger virkelig råd!

Skrevet

Okay..spør deg selv først HVORFOR du vil bli bedre kjent med dem. (Hvis det er fordi de er så fine..men ikek så mye mer så er det jo lite å satse på)

Var det 3 det var snakk om?? Som 3-4 kant eller hver for seg?Ble litt små-forvirra.. :oops:

Og alle vil ha deg(hehe,kult det da.. :wink: )?

Vet du hvorfor DE vil ha deg da..? For sex eller noe mer.. Man bør ihvertfall være ute etter det samme..

Dette ble mer spm enn svar, men det er mest fordi jeg ikke helt skjønte innlegget ditt.(ennå ihvertfall)

Gjest sexysadie
Skrevet

Legolas

Bli gjerne kjent m disse venninnene men pass nå på at du ikke blir til den der typen som alle har vært på og som de ler av når de drikker...

Skrevet

Dem mente nok ikke trekant nei.... (DOH!) :D

Har ikke et clue hvorfor dem vil ha meg, jeg hadde knappt sett dem før hun førrste spurte... Men det er jo bare kjekt.... Vet heller ikke hva dem vil....

Skrevet

Men hvorfor vil DU?

Er jo like viktig det...

Og HVA vil du.. nye ONS eller forhold..?

Skrevet

Du kan jo foreslå en trekant Legolas...

ehhh :briller:

Skrevet

trikant går fint! men ka me hu fyssta av di venninnene?! :P bør eg ta me hu og? :D

Gjest Vibeke; ikke logget
Skrevet

Hei Legolas (har så lyst til å skrive Legolars, men du skal få ha alvenavnet(?) ditt i fred ;-) )

Styrer litt med damer for tiden du...

Vil du noe mer med én av disse jentene du kjenner, holder du deg unna de andre. Hvilket vil si at du må holde deg til den du allerede har hatt deg med. Enkelt og greit, men likevel så vanskelig, hva?

Siden du ikke helt vet hva du vil, så la være å brenne broer. Glem heller ikke at menn som nedlegger masse piker ikke blir sett på som videre seriøse av alle, heller. Men du er kanskje ikke interessert i å fremstå som stødig, seriøs og trofast overfor disse tre?

Og ingen av dem vil at du skal fortelle det til de andre.. Hva med hun som er din FF'er. Hvordan tror du hun ville reagert om hun allikevel fikk greie på dette her? Selv en FF'er har følelser, ikke sant?

Det finnes forøvrig mange vakre jenter i verden - som ikke bor sammen og dermed lager krøll i hodet ditt ;-)

Vibeke :D

Skrevet

Siden du tydeligvis ikke har peiling angående noe i denne saken, er det ikke bedre å la den ligge da??

Både saken og eventuelle andre ting som er på vei opp mener jeg :roll: :blunke:

Skrevet

Hvorfor ikke satse på hun du faktisk ble kjent med først.

Må jo ha vært noe siden du alt har hatt sex med henne,og dere fortsatt har kontakt.

Du vil få litt å ta deg av hvis hun skal være med på denne 3-kanten og da..hehe.. blir 4 vel.. 3 jenter og deg..

Hadde vært en smule nervøs jeg da ass :briller:

Skrevet

hold deg unna ormebolet..dette blir det bare bråk av :)..jenter kan lage noe helvetes intriger..(noen av oss) :)

Skrevet

Ohh ja, jenter er ofte større drittsekker enn gutta.

Alle er ikke engler.. (jeg er det da :hoho: )

Skrevet

Ja det er dere jenter som er stygge med oss gutter!!! :D

men hva pokker skulle vi gjort UTEN dere!??!

Gjest Anonymous
Skrevet

Må si jeg blir nysgjerrig på deg, Legolas, du må være litt av en type.....

Skrevet

Noen er drittsekker,sånn er det bare. Men håper de som møter sånne vet hva de må gjøre..

Jenter er ofte skikkelig drittsekker mot andre jenter..

Jeg har fikk mye dritt av endel jenter etter at jeg ble sammen med med typen. Jenter jeg aldri hadde snakka md en gang.. hadde plutselig masse meninger om meg. (syns det jenter,dere var rett og slett og ikke bra nok :ler: ) Det var de de drittjentene..ikke dere kg-jenter.

Skle litt ut dette.

Ja vær glad dere har jenter dere Legolas(vi er faktisk glad i dere gutter og..hehe)

Dette problemet ditt har du ikke kommet videre med det. best å la det ligge?

Skrevet
Må si jeg blir nysgjerrig på deg, Legolas, du må være litt av en type.....

Mente du med det?!?!

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...