AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Har akuratt funnet ut at jeg er gravid og lurer på om noen har lure tips til å skjule graviditeten. Skal ha innflytningsfest i nye huset vårt neste helg. Anonymkode: 007f5...7de
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Hva mener du? Har du mage allerede? Anonymkode: 242d5...ffb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Var kansje litt feil måte å ordlegge meg på. Tenkte med tanke på alkohol Anonymkode: 007f5...7de
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var kansje litt feil måte å ordlegge meg på. Tenkte med tanke på alkohol Anonymkode: 007f5...7de Gratulerer 😃❤️ Bland farris og eplejuice med isbiter. Det er en drink som ser "fancy" ut. Kjøp inn øl uten alkohol og legg boksene i ett skap eller noe, hell over i glass før du går ut i stuen til besøket. La mannen/kjæresten din drikke av glasset ditt med alkohol. Fyll ett glass halveis, så ser det ut som at du drikker av det. Anonymkode: e23b1...cce 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gratulerer 😃❤️ Bland farris og eplejuice med isbiter. Det er en drink som ser "fancy" ut. Kjøp inn øl uten alkohol og legg boksene i ett skap eller noe, hell over i glass før du går ut i stuen til besøket. La mannen/kjæresten din drikke av glasset ditt med alkohol. Fyll ett glass halveis, så ser det ut som at du drikker av det. Anonymkode: e23b1...cce Takk for tips 🤩 Anonymkode: 007f5...7de
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Du kan lage virgen mohito også, det er veldig godt, og ser ut som drink👍 siden det er hjemme hos dere, så tenker jeg det er lett for deg å blande litt alkoholfrie drikker du kan ha stående klar/enkel å mikse uten at folk ser at det ikke er alkohol. Anonymkode: 66681...716 3
ValarMorghulis Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Jeg gikk all in den ene gangen jeg var på vors tidlig i svangerskapet. Kjøpte carlsberg på glassflaske med og uten alkohol, la alle flaskene i lunket vann så etikettene skulle løsne, og tok alkohol-etikettene på den alkoholfrie ølen 😂 Kjøpte også inn rødvin med og uten alkohol, tømte flasken med alkohol i vasken, og helte den alkoholfrie rødvinen over på den andre flasken. 4
Gjest Bullabu Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Bare si det til de rundt deg, hvorfor skjul?e??
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 du heller først noe i et glass til deg selv før gjestene kommer. Da har du sikret starten. Så kan du senere gå å hente i kjøleskapet. Hvis du lager drink som ser veldig god ut må du være forberedt på at andre vil smake. MEN du kan kanskje ha alt fremme til å lage drink, slik at folk kan mikse selv. Da mikser du i alt utenom alkoholen 😊 Du kan eks ha farris og noe annet limonade etc. du drikker kan og late som du drikker barcardi og cola. Anonymkode: 373fd...c27 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 Jeg er jaggu glad jeg har intelligente og oppegående venner som ikke bryr seg om hvem som drikker eller ikke. Anonymkode: 5633c...0e9 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 Bullabu skrev (4 timer siden): Bare si det til de rundt deg, hvorfor skjul?e?? Du kan ikke så mye om graviditet, skjønner jeg Anonymkode: baf8a...98f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er jaggu glad jeg har intelligente og oppegående venner som ikke bryr seg om hvem som drikker eller ikke. Anonymkode: 5633c...0e9 🙄 Anonymkode: 051cd...abb 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 Jeg laget sangria av alkoholfri vin! Ingen stilte spørsmål, drakk av den hele kvelden Anonymkode: 92f3d...234
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #14 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 19.52): Du kan ikke så mye om graviditet, skjønner jeg Anonymkode: baf8a...98f Hvorfor skal du skjule en graviditet? Det er beste som har skjedd meg, hilsen 3barnsmor
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #15 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 19.52): Du kan ikke så mye om graviditet, skjønner jeg Anonymkode: baf8a...98f Dessuten så er det vel normalt å være gravid, o g spontanabortere. Hvorfor skal alt dekkes over? Skjør generasjon, hjelpes...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #16 Skrevet 4. april 2022 1 minutt siden, Bullabu said: Dessuten så er det vel normalt å være gravid, o g spontanabortere. Hvorfor skal alt dekkes over? Skjør generasjon, hjelpes... Mitt inntrykk er at man skjuler det mindre nå enn før. Nå snakker man om SA, men mange eldre har aldri snakket om sine. Anonymkode: 6e0f9...8b5 3
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #17 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mitt inntrykk er at man skjuler det mindre nå enn før. Nå snakker man om SA, men mange eldre har aldri snakket om sine. Anonymkode: 6e0f9...8b5 Høres ikke slik ut i dette tilfellet
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #18 Skrevet 4. april 2022 ValarMorghulis skrev (På 27.3.2022 den 20.16): Jeg gikk all in den ene gangen jeg var på vors tidlig i svangerskapet. Kjøpte carlsberg på glassflaske med og uten alkohol, la alle flaskene i lunket vann så etikettene skulle løsne, og tok alkohol-etikettene på den alkoholfrie ølen 😂 Kjøpte også inn rødvin med og uten alkohol, tømte flasken med alkohol i vasken, og helte den alkoholfrie rødvinen over på den andre flasken. Ja, fordi det er farlig å være ÆRLIG
ValarMorghulis Skrevet 4. april 2022 #19 Skrevet 4. april 2022 Bullabu skrev (19 minutter siden): Ja, fordi det er farlig å være ÆRLIG Farlig nei, men alle ønsker ikke å være ÆRLIG med det samme. Kan du ikke respektere at folk er forskjellig, du som er trebarnsmor? Vi fortalte ikke noe til noen før i uke 14, da vi hadde fått bekreftet at alt sto bra til på TUL. Hadde vi vært så uheldige å oppleve SA/MA/sykt foster så ville vi ønsket å bearbeide dette alene, uten å måtte svare på spørsmål fra familie og venner om hvordan det går med graviditeten. Jeg foretrekker å sørge i fred, for så å fortelle om det når det har gått litt tid. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #20 Skrevet 4. april 2022 ValarMorghulis skrev (21 minutter siden): Farlig nei, men alle ønsker ikke å være ÆRLIG med det samme. Kan du ikke respektere at folk er forskjellig, du som er trebarnsmor? Vi fortalte ikke noe til noen før i uke 14, da vi hadde fått bekreftet at alt sto bra til på TUL. Hadde vi vært så uheldige å oppleve SA/MA/sykt foster så ville vi ønsket å bearbeide dette alene, uten å måtte svare på spørsmål fra familie og venner om hvordan det går med graviditeten. Jeg foretrekker å sørge i fred, for så å fortelle om det når det har gått litt tid. Og du vet at det er masse som ikke kan avdekkes på ul i uke 14? Anonymkode: 5633c...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå