AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Hei! Samboeren min, gjennom mange år, har så dårlig fysisk holdning. Det påvirker rett og slett hvor tiltrukket jeg er av han.. Har hintet og nevnt det flere ganger på mange måter men han gjør ikke noe med det og blir irriterert hvis jeg nevner noe om det. Jeg blir helt oppgitt og irritert så det påvirker forholdet negativt for min del, vet det er ekstremt men jeg får ikke gjort så mye med det.. Har noen noe tips til hva jeg kan gjøre/si? Anonymkode: fa472...7c8
powerpuffen Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Det var da også en ting å reagere på..... Har aldri hørt at noen blir oppgitt og irritert over at noen har en dårlig holdning. Her tror jeg du må jobbe med deg selv. 3
Gjest Geitis Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Jobbe med deg selv? Jeg tenker kjærestens holdning ikke bør irritere deg i så stor grad som du beskriver? Sikker på det ikke ligger noe mer grums under her?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Det ser ikke så pent ut, nei. Er det så lett å gjøre noe med da? Anonymkode: 391be...95d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Dump han så han kan finne ei dame som ikke vil forandre han. Anonymkode: 171a6...19f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Ikke hint, si det rett ut. Du må skjerpe holdningen din, det gjør deg uattraktiv og du kommer til å få smerter i ung alder om du ikke trener opp kjernemuskulaturen. Se her, her er noen øvelser, la oss gjøre dette sammen annenhver dag så får vi bedre helse begge to. Anonymkode: f44a0...0f9 1
Gjest brødskalle Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Hva gir den dårlige holdningen? Sitter han mye krøket over pc? Har han dårlig selvtillit og krøker seg sammen? Det er ikke enkelt å endre et skjulende kroppspråk om man føler seg utrygg. Kan det være at denne irritasjonen egentlig bare er begynnende tegn på at du ikke lenger liker han like godt? Jeg forstår at et gjemmende kropprpåk kan være turn off, men det kan også være at slike ting er mer turn off når følelsene er dalenede...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 brødskalle skrev (5 minutter siden): Hva gir den dårlige holdningen? Sitter han mye krøket over pc? Har han dårlig selvtillit og krøker seg sammen? Det er ikke enkelt å endre et skjulende kroppspråk om man føler seg utrygg. Kan det være at denne irritasjonen egentlig bare er begynnende tegn på at du ikke lenger liker han like godt? Jeg forstår at et gjemmende kropprpåk kan være turn off, men det kan også være at slike ting er mer turn off når følelsene er dalenede... Noen har faktisk dårlig holdning genetisk. Det er ikke sånn at de blir rette i ryggen uten å lene seg til bake på en unaturlig måte, så det kan ikke alltid korrigeres med å styrke opp muskulatur og sittestilling. Anonymkode: f6558...25c
Gjest brødskalle Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Noen har faktisk dårlig holdning genetisk. Det er ikke sånn at de blir rette i ryggen uten å lene seg til bake på en unaturlig måte, så det kan ikke alltid korrigeres med å styrke opp muskulatur og sittestilling. Anonymkode: f6558...25c Sykdom som gir merkbare holdningsendringer er relativt sjeldne. Jeg regner med ts sin samboer er frisk, og sannsynligvis har dette med selvtillit, stress e.l å gjøre
regnbuebarn Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det ser ikke så pent ut, nei. Er det så lett å gjøre noe med da? Anonymkode: 391be...95d Trening kan hjelpe. Men det kan også komme av feil i ryggsøylen, da er det vanskeligere. Men riktig trening kan hjelpe
Epplekiwi Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 Det er helt klart noe man kan endre og jobbe med. og det har nok en god del å si hvordan man blir sett på. Har selv jobbet med det og forbedret min egen holdning. kan være selvtillit eller bare være fra ungdommen/vane. Jeg var deprimert og hadde dårlig selvtillit når jeg var yngre, og brukte alltid hette genser, så da ble det å se ned i bakken + pc/telefon konstant. det blir dårlig holdning, du ser svak og nedbrutt ut, som en hund med helen mellom beinene. Han kan bevist endre dette med å ha en mantra/minne seg selv på å være rett i ryggen, opp med brystkassa og å se rett fram, tørre å møte blikket til folk/ ikke vike unnna.
Andy1999 Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 Finn øvelser på nett eller bestil kiropraktor time til han, vær aktiv selv i hans endring, hjelp han fysisk og psykisk ikke bare si til han 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå