Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann har aldri hatt behov for å "nedlegge" damer, jeg har alltid hatt et mål å stifte en familie og leve et A4 familieliv.

Jeg har ikke noe urinstinkt som sier at jeg skal ikke være monogam, jeg ønsker monogamitet velkommen.

Jeg har ingen ønske om å flørte eller legge an på andre kvinner når jeg har kone hjemme.

Leser litt på kvinneguiden og forstår at personer som meg er i mindretall, og lurer på om familieorienterte mennesker vil dyrkes frem om 10 til 20 år eller ikke.

Anonymkode: 4a662...da6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg som mann har aldri hatt behov for å "nedlegge" damer, jeg har alltid hatt et mål å stifte en familie og leve et A4 familieliv.

Jeg har ikke noe urinstinkt som sier at jeg skal ikke være monogam, jeg ønsker monogamitet velkommen.

Jeg har ingen ønske om å flørte eller legge an på andre kvinner når jeg har kone hjemme.

Leser litt på kvinneguiden og forstår at personer som meg er i mindretall, og lurer på om familieorienterte mennesker vil dyrkes frem om 10 til 20 år eller ikke.

Anonymkode: 4a662...da6

Kvinneguiden er ikke stedet som setter lista etter min mening. Dessuten er nok mange her inne kun for å provosere. Tror det er veldig normalt å være monogam fortsatt, selvom alt idag skal normaliseres og at det blir ansett som normalt å ha 5 kjærester. Det er mye rart her inne for å si det sånn😆

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo kg ett diskusjonsforum, og en plass der man kan få råd.. Det er mange familieorienterte menn der ute, og de fleste har stabile og gode forhold, men du får ikke lese om de på kg 😉 

Jeg er sammen med en mann som er lik deg, men jeg skriver aldri om han her. Tror ikke jeg hadde fått noen fine svar om jeg la ut om hvor fint vi har det. Har heller ikke behov for det. 

De mennene og forholdene finnes, men man hører nok ikke om det her 

Anonymkode: d003d...0e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er normalen. 

Anonymkode: 9ec7e...0d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er vel de fleste.

Anonymkode: 75ac6...3a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at du er i mindretall? Er sikker på at 100% av befolkningen er enig i at stabile familieforhold er best. Ingen ØNSKER noe ustabilt men mennesker og konstellasjoner er komplekse. 

Anonymkode: e2ccc...29a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som flere har nevnt her, folk lager ikke tråder på diskusjonsforum når de har det bra. Jeg er som deg, setter familie fremst og dyrker familielivet. Gode mannfolk blir ikke diskutert her, og godt er det.

Anonymkode: 67547...336

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...