AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Nå har vi vært sammen i 3 år. Først og fremst må jeg bare si at hun er verdens fineste og beste dame. Men det er en ting som plager meg litt. Tipper noen av dere kommer til å si at dette er et "luksusproblem".. Hun vil ha sex absolutt hele tiden. Våkner ofte om morgenen med at hun runker/suger meg eller kommer inn når jeg dusjer. Hver kveld har vi sex. Det går ikke en eneste dag uten sex.. Kjenner jeg begynner å bli litt lei, det blir litt for mye. Selvfølgelig er det deilig, men må jo gå an å ta det litt piano.. Hvordan kan jeg si til henne at vi burde trappe litt ned på sexen? Anonymkode: 46c58...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Du har iallfall funnet deg en dame som virkelig elsker og setter pris på deg Bare si til henne akkurat hva du føler. Anonymkode: a9228...28b 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har iallfall funnet deg en dame som virkelig elsker og setter pris på deg Bare si til henne akkurat hva du føler. Anonymkode: a9228...28b Man klarer helt fint å elske noen svært høyt og å sette veldig stor pris på noen uten å suge dem våkne hver morgen 😉 Men at TS har fått seg ei dame med usedvanlig stor sexlyst er det liten tvil om 😆 Du må bare være ærlig, TS. Mange mister tenningen totalt fordi de føler seg tvunget til sex over tid, og dit vil du ikke.. Anonymkode: 543f7...90d 12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Du har ikke nevnt hvor mange dager eller uker. Hva snakker dere om i hverdagen? Anonymkode: dfb6b...dc5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du har ikke nevnt hvor mange dager eller uker. Hva snakker dere om i hverdagen? Anonymkode: dfb6b...dc5 I går hadde vi sex 5 ganger.. Minst 3 ganger per dag. -TS Anonymkode: 46c58...5c6 1
Gjest ABM Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nå har vi vært sammen i 3 år. Først og fremst må jeg bare si at hun er verdens fineste og beste dame. Men det er en ting som plager meg litt. Tipper noen av dere kommer til å si at dette er et "luksusproblem".. Hun vil ha sex absolutt hele tiden. Våkner ofte om morgenen med at hun runker/suger meg eller kommer inn når jeg dusjer. Hver kveld har vi sex. Det går ikke en eneste dag uten sex.. Kjenner jeg begynner å bli litt lei, det blir litt for mye. Selvfølgelig er det deilig, men må jo gå an å ta det litt piano.. Hvordan kan jeg si til henne at vi burde trappe litt ned på sexen? Anonymkode: 46c58...5c6 Fy flate så heldig du er...!.. der bør du iallefall trå veeldig varsomt for ikke å såre henne..du kunne jo sagt at du er litt sår på junior så du må trappe ned litt av den grunn...?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Det er mange damer i Oslo som er avhengige av kuken min også!! De maser om å knulle meg hver helg. Jeg orker snart ikke mer... Får så mye fitte at jeg blir helt sliten. Anonymkode: 15fe8...5ab 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Dere har vært sammen i 3 år så dette er et enkelt problem å løse; Smell henne på tjukken og si farvel til annet enn pliktsex annenhver fredag for alltid (med unntak av noen korte uker mens hun er høygravid) Anonymkode: e57ab...23c 7
Janarildhansen Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 3-5 ganger om dagen? Fyfaen tror kuken min hadde falt av. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 Har blitt? Hvordan/hvorfor, tror du? Hva sier hun selv om dette? Anonymkode: 0a7ab...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 Luksus og luksus, når det holder på å gå ut over forholdet? Hva med å snakke om det? Det er neppe sånn at hun dumper deg, om dere reduserer til to ganger daglig? Er hun sånn konstant, eller har hun maniske perioder? Anonymkode: 04f1b...bae 5
sicario Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan jeg si til henne at vi burde trappe litt ned på sexen? Anonymkode: 46c58...5c6 Kan du ikke bare være ærlig? Si at det blir alt for mye. Ikke noe hokus pokus. Bare vær ærlig 😊 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 Du får få henne til å starte på hormonell prevensjon, kanskje det roer seg. Anonymkode: a7c81...3ba
sicario Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 ABM skrev (1 time siden): .. der bør du iallefall trå veeldig varsomt for ikke å såre henne.. De fleste normale voksne blir faktisk ikke såret av en enkel og ærlig tilbakemelding på noe sånt da 😊 Er ikke slik at vanlige normale mennesker blir såra og lei seg av at partner ikke ønsker akkurat det samme som en selv, hver eneste gang😊 4
Luckiness Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 Hvis hun vet at du har lyst på henne og alltid er med når hun er klar for sex så vil vel gjerne det også påvirke og opprettholde lysten hennes. Hvis du ikke orker eller er like keen på sex hver gang så har du lov å si ifra på en fin måte. Ellers ødelegges jo kanskje din lyst på sikt dersom lysten går over til å føles som en plikt. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I går hadde vi sex 5 ganger.. Minst 3 ganger per dag. -TS Anonymkode: 46c58...5c6 Jobber dere ikke? Har dere ingen hobbyer eller venner? Fatter ikke hvordan dere kan ha tid? Ikke skjønner jeg at du klarer å sexe 5 ganger på ett døgn heller 😳 Anonymkode: 30675...599 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I går hadde vi sex 5 ganger.. Minst 3 ganger per dag. -TS Anonymkode: 46c58...5c6 i hvor lang periode? regner med hun sier hvorfor, dere er jo ikke tause ovenfor hverandre? Alder? Anonymkode: dfb6b...dc5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Skrevet 27. mars 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jobber dere ikke? Har dere ingen hobbyer eller venner? Fatter ikke hvordan dere kan ha tid? Ikke skjønner jeg at du klarer å sexe 5 ganger på ett døgn heller 😳 Anonymkode: 30675...599 Joda vi jobber! Kjæresten min er lærer og jeg jobber selv som ingeniør. Blir ofte sex etter jobb og 4 runder om kveldene.. -TS Anonymkode: 46c58...5c6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #19 Skrevet 27. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: i hvor lang periode? regner med hun sier hvorfor, dere er jo ikke tause ovenfor hverandre? Alder? Anonymkode: dfb6b...dc5 Hva mener du med periode? Vi er begge 26 år gamle. Anonymkode: 46c58...5c6
AprilLudgate Skrevet 27. mars 2022 #20 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda vi jobber! Kjæresten min er lærer og jeg jobber selv som ingeniør. Blir ofte sex etter jobb og 4 runder om kveldene.. -TS Anonymkode: 46c58...5c6 😂 Dette sliter jeg med å tro på. Det der høres medisinsk uklokt ut i lengden 😅 Men som noen tipset om: begynn å planlegge fremtiden - få barn. Gjerne en 2-3 tette. Da skal du se det dabbes greit av. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå