AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Er nysgjerrig på om noen damer eller jenter lever i en situasjon hvor de blir ignorert på datingmarkedet og kanskje har sklidd ut av sosiale sirkler etc. og som et resultat ikke har hatt sex over lengre tid. Anonymkode: c539a...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Dette henger ikke sammen? Anonymkode: 3dc07...7fb
Vaffelhunden Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Det er ikke det som er femcel. Femcel er når man bare blir pult, men ikke får noe seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Vaffelhunden skrev (Akkurat nå): Det er ikke det som er femcel. Femcel er når man bare blir pult, men ikke får noe seriøst. Ja, men så velger man å avstå fra sex fordi man er dritlei av det. Anonymkode: d1095...d28 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Femcel eksisterer ikke, fordi det er menn som er desperate, ikke kvinner. men stikker alltid hånda ut mens det er kvinnen som velger og vraker. uansett i hvilken livskrise man er i livet, er det alltid en desperat mann der ute som går. Det at man har høye forventninger enn det man selv har å gi, er en annen sak. folk må forstå sin markedsverdi. hilsen 22 år kvinne. Anonymkode: c7e93...8f3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Femcel eksisterer ikke, fordi det er menn som er desperate, ikke kvinner. men stikker alltid hånda ut mens det er kvinnen som velger og vraker. uansett i hvilken livskrise man er i livet, er det alltid en desperat mann der ute som går. Det at man har høye forventninger enn det man selv har å gi, er en annen sak. folk må forstå sin markedsverdi. hilsen 22 år kvinne. Anonymkode: c7e93...8f3 Hei Geir 36. Anonymkode: 3dc07...7fb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Femcel eksisterer ikke, fordi det er menn som er desperate, ikke kvinner. men stikker alltid hånda ut mens det er kvinnen som velger og vraker. uansett i hvilken livskrise man er i livet, er det alltid en desperat mann der ute som går. Det at man har høye forventninger enn det man selv har å gi, er en annen sak. folk må forstå sin markedsverdi. hilsen 22 år kvinne. Anonymkode: c7e93...8f3 hvordan vet du at de ikke eksiterer? litt naiv tankegang Anonymkode: c539a...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette henger ikke sammen? Anonymkode: 3dc07...7fb nei vel Anonymkode: c539a...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja. Anonymkode: d1095...d28 lyst å dele hva som stopper deg evt hvordan du har kommet i denne situasjonen? Anonymkode: c539a...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): lyst å dele hva som stopper deg evt hvordan du har kommet i denne situasjonen? Anonymkode: c539a...bbb Jeg er snart i midten av 30 årene og har aldri vært på date eller hatt et forhold, jeg har kun vært bra nok for menn etter stengetid på byen. Da har de prøvd seg på andre damer hele kvelden og blitt avvist, så da er jeg plutselig bra nok fordi de trenger noe å tømme seg i. De jeg har hatt sex med har aldri brydd seg annet enn å tømme seg i løpet av 5 minutter og vil helst bli kvitt meg fort dagen etterpå. Har også opplevd en voldtekt fordi jeg var til stede akkurat da. Ble også mobbet i oppveksten. Opplever generelt at jeg er luft for folk og det har gjort at jeg isolerer meg. Anonymkode: d1095...d28 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er snart i midten av 30 årene og har aldri vært på date eller hatt et forhold, jeg har kun vært bra nok for menn etter stengetid på byen. Da har de prøvd seg på andre damer hele kvelden og blitt avvist, så da er jeg plutselig bra nok fordi de trenger noe å tømme seg i. De jeg har hatt sex med har aldri brydd seg annet enn å tømme seg i løpet av 5 minutter og vil helst bli kvitt meg fort dagen etterpå. Har også opplevd en voldtekt fordi jeg var til stede akkurat da. Ble også mobbet i oppveksten. Opplever generelt at jeg er luft for folk og det har gjort at jeg isolerer meg. Anonymkode: d1095...d28 Håper du får det bedre og at det snur. Håper du finner kjærligheten! Anonymkode: 2a11d...e23
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 Først må man ha en felles definisjon på hva en såkalt femcel er. Femcel som sammenlignet med incel, en mann som hater og ser ned på kvinner som kjønn og umenneskeliggjør kvinner fordi han ikke får sex han tror er sin rett, ofte har rasistiske holdninger og skylder på utlendinger og feminisme for at han ikke får sex istedet for å innse at han selv er en dust, og som bruker hverdagen på reddit og memesider til å le av voldtektsspøker og hackede nudes, og der en viss prosent står i risiko for å begå reelle voldtekter og terrorangrep - nei det finnes ikke i kvinnelig versjon. Men som sammenlignet med en uskyldig og normal eller socially awakward person som sliter med å få seg kjæreste eller sex, ja det finnes. Men en vesentlig forskjell er at kvinner ikke ser seg berettiget til å få sex sånn som mange menn ser seg selv, og dyrker ikke kjønnsfiendtlige holdninger bare fordi de ikke har makt over en annen seksuelt. I tillegg er det millioner av jenter og kvinner som lever i ufrivillig sølibat eller som ufrivillig single fordi de har blitt mishandlet eller voldtatt av menn, men som ikke har noe i mot menn som kjønn men bare ikke fungerer seksuelt eller følelsesmessig sammen med en fordi de er så skadet. Anonymkode: 8ab06...cbc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Håper du får det bedre og at det snur. Håper du finner kjærligheten! Anonymkode: 2a11d...e23 Takk. Men har innsett at det ikke skjer. Tror det er tryggest å være singel og i sølibat, jeg. Anonymkode: d1095...d28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå