Gå til innhold

Hva har gjort at du har gått ut av tidligere forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som irriterer deg ved den andre parten i et forhold, og hva er det som eventuelt

har ført til at forholdet tok slutt?

Anonymkode: 1801e...5dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et par stykker fordi de ikke var snille, tok sin tid for det var mye følelser fra min side men en dag fikk jeg nok. Siste var at vi rett og slett vokste fra hverandre. Føltes som en venn, men var ingenting mer imellom oss. Vi sluttet å prioritere forholdet og forsto nok ikke viktigheten av det før det var for sent. 

Anonymkode: cfe14...0f5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han brukte alt for mye tid på gaming, og var ikke interessert i å tilbringe tid med meg eller på andre aktiviteter. Han hadde ikke noe behov for å leve irl, han tilbragte dagene sine i diverse fiktive verdener.

Anonymkode: 203d9...25b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Manglende driv og fremtidsutsikter. Vi bodde i ulike land, hadde langdistanseforhold og det ble tydelig at det skulle mye til for at den ene skulle bli i stand til å flytte til den andre.

Anonymkode: c821a...b13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1) fordi han var veldig psykisk syk, jeg avsluttet det før vi ble for seriøse. 

2) fordi jeg ikke var klar, trakk meg etter noen uker i forhold 

3) fordi han var utro, gikk etter fem års forhold 

4) fordi han aldri gjorde noe for å pleie forholdet og kjærligheten så vi ble mer som romkamerater enn samboerkjærester, jeg mistet sexlysten på han og begynte å irritere meg over å måtte ha han rundt meg. Slo opp etter tre års samboerskap

5) fordi han ikke stoppet når jeg ba han stoppe under sex. Det ble altså en voldtekt og han skjønte ikke hvor grenseoverskridende det var, det endret hele synet mitt på han og jeg blir kvalm av å tenke på han fortsatt. Av og på kjæreste/pulevenn jeg hadde i mange år. 

Anonymkode: ecb22...589

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Fordi han sluttet å inkludere meg i hverdagen. Og snakket kun til meg når det handlet om barna. Ikke var han i stand til å gjøre noe med det heller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 fordi han var utro.

Nr 2 fordi hans psykiske lidelser ble så store og farlige for oss begge, at jeg måtte komme meg vekk. 

Nr 3 fordi vi ville forskjellige ting i livet. 

Er i forhold nr 4 nå, med en veldig snill og god mann som vil de samme tingene i livet som meg. :)

Anonymkode: 481a7...e71

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine tre forhold har blitt slutt fordi han ønsket barn og ikke ville innse at jeg aldri kom til å endre mening. Har alltid vært ærlig om at jeg ikke har noe barneønske. 

Anonymkode: b63be...8f5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

1. Fordi jeg var utro. 

2. Fordi han var utro. 

3. Fordi han var en tiltaksløs mannebaby som ikke bidro verken økonomisk eller praktisk, samlivet vårt var steindødt. Han gamet døgnet rundt. Løftet ikke en finger hjemme.

4. (og nåværende) går snart dunken av samme grunner, selv om han bidrar økonomisk. Han bidrar riktignok ikke en eneste krone mer selv om han tjener tre ganger så mye, er utrolig gjerrig og er veldig opptatt av alt skal være likt ned til siste øre. Han er også utrolig egoistisk i senga, forventer at jeg skal gjøre alt husarbeid, vil aldri finne på ting sammen, jobber 24/7, gir aldri positiv oppmerksomhet eller komplimenter. Jeg har fått nok, manner meg opp til å gå. Narsissistisk drittsekk som gasslighter og aldri tar feil  

Anonymkode: 46ecb...fd2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

1) Vi har veldig veldig unge og vokste fra hverandre. 

2) Jeg var aldri følelsesmessig involvert i den grad man bør. Vi hadde også et veldig ulikt syn på verden + ulike interesser. 

3) Han kunne ikke gi meg den tryggheten og forutsigbarheten jeg trengte. 

Anonymkode: 7aeaf...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

1. Fordi jeg var utro. 

2. Fordi han var utro. 

3. Fordi han var en tiltaksløs mannebaby som ikke bidro verken økonomisk eller praktisk, samlivet vårt var steindødt. Han gamet døgnet rundt. Løftet ikke en finger hjemme.

4. (og nåværende) går snart dunken av samme grunner, selv om han bidrar økonomisk. Han bidrar riktignok ikke en eneste krone mer selv om han tjener tre ganger så mye, er utrolig gjerrig og er veldig opptatt av alt skal være likt ned til siste øre. Han er også utrolig egoistisk i senga, forventer at jeg skal gjøre alt husarbeid, vil aldri finne på ting sammen, jobber 24/7, gir aldri positiv oppmerksomhet eller komplimenter. Jeg har fått nok, manner meg opp til å gå. Narsissistisk drittsekk som gasslighter og aldri tar feil  

Anonymkode: 46ecb...fd2

uff av meg...ego i senga den er dritt, det har jeg også opplevd. og det er max frustrerende. Hun ville bare sove så fort hun var "ferdig", og det var et ork og et tiltak og være gjensidig. 

Anonymkode: 1801e...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet følelsene. Eneste seriøse forholdet jeg har vært i.

Anonymkode: 5d8a6...6b1

AnonymBruker
Skrevet

Psykisk vold, løgner, forsøk på økonomisk utnyttelse

Anonymkode: f084a...224

• Hjerte 1
Skrevet

Mangel på kommunikasjon og inkludering i hans liv. 

Ønsket forskjellige ting i framtiden.

For lite styring over eget liv.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykisk og fysisk sykdom. Jeg holdt ut i mange år men til slutt fikk jeg nok å gikk. 

Anonymkode: e6fad...685

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Vi var for unge til noe seriøst. Jeg var ikke klar for noe seriøst. 

2. Forferdelig sex. Han bare hamret på. 

3. Kunne nevnt utallige årsaker. Sykelig sjalusi og sykelig kontrollbehov var det som i hovedsak kvalte mine følelser. 

4. Vi passet ikke seksuelt. Jeg har et veldig naturlig forhold til sex, han syntes mye var ekkelt. 

5. Mistet lysten på ham på grunn av mas om analsex. Prøvde å ta det opp utallige ganger, men han  lyttet ikke. Da jeg mistet lyst på ham mistet jeg så kjapt følelser for ham. 

6. Utrolig flott fyr, men fikk ikke riktige følelser. 

7. Fikk ikke riktige følelser. 

8. Dess lengre vi var sammen dess mer uselvstendig og klengete ble han. Skulle liksom ha sympati og trøst hele tiden, og ble furtete. Jeg møtte og falt for en voksen mann, men han ble som et barn. Bort med ham. 

9. Han ble lat og egoistisk, og kalte mine forsøk på å ta det opp for mas. Jeg gikk lei og gikk på grunn av dette, men han gikk i seg selv og ble en bedre mann. Fikk ny sjanse og vi er fremdeles sammen. Han har lært. Jeg har en god partner nå. Ikke bare midlertidig. Han har virkelig forstått hva et forhold krever, og det er mange år siden våre problemer nå. 

Anonymkode: 4f002...9b3

Skrevet

Var gift med en snill mann i 24 år. Ble slutt fordi vi siste årene kun var venner. Vært i 3 forhold etter det. Første ble slutt fordi han var kontrollerende og hadde ett alkoholproblem. Andre fordi han var sutrete. Hadde konflikter i øst og vest. Ingenting var hans skyld. Tredje fordi han var svært umoden. Hadde i en alder av nesten 60 aldri vært i noe ordentlig forhold. Og han var fortsatt skikkelig mammadalt. 

AnonymBruker
Skrevet

1. Mistet følelser, tenning etc. Jeg var fortsatt forelsket. Men vi passet nok ikke så godt sammen seksuelt og min eks var veldig sjalu. 

2. Mistet følelser. Jeg var fortsatt forelsket. Vi var gift i flere år og skulle endelig få barn, han ombestemte seg. Skikkelig tungt brudd.

3. Selv om det fortsatt var mye følelser der og familien hans likte meg, ville han ikke satse på oss. Jeg tok ham på ordet og gikk videre. 

Anonymkode: a2804...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...