Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har møtt en herlig fyr som jeg har skikkelig bestevenn-vibes med. Vi er rett å slett en kjempematch på alle områder så langt. Vi har sex, lager mat, overnatter, ser film Ect. Har møtt hverandres barn som venn og har mye moro sammen. Jeg har ingen kjærestefølelsene for han, men trives veldig  godt i hans selskap. Han ringer meg flere ganger hver dag, og det er mye susse-emoji Ect i snap-kommunikasjonen. Han har hadd ett litt trøblete liv, med illegal rus- men er nå clean og han drikker ikke engang alkohol. Pga livet har vi begge barna mesteparten av tiden- men det ligger en slags felles forståelse i at så snart vi her ett ledig øyeblikk skal det brukes sammen. 
det jeg stusser litt på nå er at de siste ukene har sexen har dødd ut- vi ligger bare å koser. Han sier selv at han er lei seg fordi han ikke har sexlyst og jeg tror han er litt flau siden det «startet så bra» med mye sex. Kan dette ha noe med rushistorikken å gjøre? Evnt det at han har gjennomgått covid for noen uker siden?  Noen tanker eller innspill? Å ja, jeg vet jeg burde ta dette opp med han, men jeg ønsker ikke å legge press på han. 

Anonymkode: 343d4...680

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som et veldig spesielt forhold. Spesielle forhold krever ekstreme tiltak,  som at du for eksempel snakker med ham. 

Anonymkode: d4012...dd5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det høres mer ut som at han kanskje har mer vennefølelser for deg, dessverre. Det er veldig tidlig i et forhold å miste interessen for sex. Covid eller ei.

Kanskje best å spørre ham rett ut? Ikke spør om han har mistet lysten på deg, men formuler deg istedenfor "positivt"; spør ham om han synes dere fungerer best som bare venner.

Anonymkode: 3a5de...bf1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk hva han ville og gidder ikke legge innsats på å fange deg med sex lenger nå som han har deg. Nå vil han ha en mamma som tar vare på han og duller med han og hjelper han. Bare vent snart sutrer han over å være deprimert så du må komme hjem å vaske og rydde hos han osv. 

Det har hvertfall ingen sammenheng med at han har rusa seg for mange år siden men mulig han lyver til deg og fortsatt ruser seg, det påvirker helt klart sexlysten. 

Anonymkode: 457da...2ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres ut som dere er kjærester, hvertfall i hans øyne og da er det lite tennene om du kun har vennefølelse for han. Han vil jo merke der! Selv om dere ikke har snakket om det... 

Anonymkode: 5eef2...bae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, han ruser seg sist for 7mnd siden. Og nei han bruker ikke noe nå, han har som sagt barna mesteparten av tiden. 
den der «vennepraten» har vi hatt mange ganger - han vil ikke sette det i bås og ønsker ikke forhaste seg med noe er svaret hans. Han vet at jeg ikke er Intr i ett forhold

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her, han ruser seg sist for 7mnd siden. Og nei han bruker ikke noe nå, han har som sagt barna mesteparten av tiden. 
den der «vennepraten» har vi hatt mange ganger - han vil ikke sette det i bås og ønsker ikke forhaste seg med noe er svaret hans. Han vet at jeg ikke er Intr i ett forhold

Ser ikke helt problemet , du skriver jo du kun har vennefølelser for han og ? Vær venner da vel , uten å komplisere det med sex . 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (25 minutter siden):

Ser ikke helt problemet , du skriver jo du kun har vennefølelser for han og ? Vær venner da vel , uten å komplisere det med sex . 

Hun sa det ikke høyt, bortsett fra"knullekompis" i overskriften, men det er sexen hun egentlig vil ha. At han er en vennlig type gjør det bare lettere.

Nå er sexen borte, og hun har fått en venn hun egentlig ikke trenger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun sa det ikke høyt, bortsett fra"knullekompis" i overskriften, men det er sexen hun egentlig vil ha. At han er en vennlig type gjør det bare lettere.

Nå er sexen borte, og hun har fått en venn hun egentlig ikke trenger. 

Ts her, jeg er veldig fornøyd med vennskap jeg - er av typen menneske Som ikke kan ha for mange venner i livet og som jeg skrev i hovedinnlegget er dette en nydelig mann som har mange gode kvaliteter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ts her, jeg er veldig fornøyd med vennskap jeg - er av typen menneske Som ikke kan ha for mange venner i livet og som jeg skrev i hovedinnlegget er dette en nydelig mann som har mange gode kvaliteter. 

Covid kan knekke sexlyst, ja. Men tenker at det beste du gjør er å kutte ut alt det sex, kos og greiene der.. ikke sunt for han eller deg, i sær ikke barna. Du kan faktisk være venner med folk uten å ha sex med de. Sånn tips. 

Anonymkode: 814bb...1d9

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...