Pineapples Skrevet 27. mars 2022 #1 Del Skrevet 27. mars 2022 PP1 & CD7 Hei! Endelig er det min tur til å lage dagbok. 🤩 Jeg og samboeren min har bestemt oss for å prøve å lage vår første baby. Vi skal ikke fortelle om det til noen, så jeg er glad for å ha et sted jeg kan lufte både tanker og forventninger. Jeg skal prøve å oppdatere denne dagboken så ofte jeg kan! Litt info om oss: Vi er i midten av 20-årene og har vært sammen i over 5 år. Samboer har fulltidsjobb mens jeg studerer og jobber deltid ved siden av. I utgangspunktet hadde vi tenkt å vente litt slik at vi fikk baby etter jeg er ferdig utdannet. Men etter at jeg tok ut p-staven i januar ble jeg rimelig babysyk med en gang. Jeg tok ut p-staven tidlig fordi jeg trodde det skulle ta litt tid før syklusen kom tilbake. Til min store lettelse kom den tilbake allerede samme måned, og har ligget stabilt på 28 dager siden. ☺️ Vi har rett og slett bestemt oss for å hoppe i det nå ettersom vi ikke vet hvor lang tid prøvingen vil ta. Dette er den andre dagen etter menstruasjon (CD 7), så nå venter jeg bare på EL som jeg regner med at kommer om en ukes tid. Jeg begynte å ta EL-tester allerede i går og teiper de inn i en notatbok for å ha en viss oversikt over hvordan testene utvikler seg gjennom syklusen. Tenker at det er greit å ha den oversikten foran meg hvis vi må prøve i flere mnd. Til nå har jeg lastet ned FLO-appen hvor jeg plotter dager jeg har mensen og samleie. Hvilke andre apper anbefaler dere? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…