Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får konstant slike meldinger: 
https://imgur.com/gallery/pO1ctSJ

Er så Lei av å aldri bli selvsikker på utseendet, klarer ikke å se meg i speilet. Hvorfor skal folk konstant sende meg smile meldinger når jeg ikke gjør noe utav meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike kommentarer ville jeg vurdert å anmelde til politiet. Det er hatytringer.

AnonymBruker
Skrevet

Har du laga enda en ny profil Knut?Kan du ikke bare skrive på den gamle? Veldig forvirrende dette!

Anonymkode: 43d1f...6f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har du laga enda en ny profil Knut?Kan du ikke bare skrive på den gamle? Veldig forvirrende dette!

Anonymkode: 43d1f...6f6

Knutern er tilbake ja, han har og lagt ut dette tidligere. Gjesp.

Anonymkode: 393bb...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Hvem skriver dette da? Fremmede? Du er ikke stygg, det vet vi jo fra dine tidligere tråder. Det du må lære deg, utenom å elske deg selv, er å ta igjen med samme mynt. Svaret ditt til slike idioter bør være minst like ondsinnet som det de skriver til deg. Å spille offer hjelper ingenting dessverre.

Anonymkode: f8c73...8a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem skriver dette da? Fremmede? Du er ikke stygg, det vet vi jo fra dine tidligere tråder. Det du må lære deg, utenom å elske deg selv, er å ta igjen med samme mynt. Svaret ditt til slike idioter bør være minst like ondsinnet som det de skriver til deg. Å spille offer hjelper ingenting dessverre.

Anonymkode: f8c73...8a3

Dette er bare tull, ingen har skrevet noe til knuti. Fyren bare troller med nye nick hele tiden. Kjenner jeg er lei KG nå.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er bare tull, ingen har skrevet noe til knuti. Fyren bare troller med nye nick hele tiden. Kjenner jeg er lei KG nå.

Ahah nei, slette forrige brukeren fordi ansiktet mitt var der:) finner ikke på historier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...