Høhf Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Får konstant slike meldinger: https://imgur.com/gallery/pO1ctSJ Er så Lei av å aldri bli selvsikker på utseendet, klarer ikke å se meg i speilet. Hvorfor skal folk konstant sende meg smile meldinger når jeg ikke gjør noe utav meg.
Silva Pluvialis Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Slike kommentarer ville jeg vurdert å anmelde til politiet. Det er hatytringer.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Har du laga enda en ny profil Knut?Kan du ikke bare skrive på den gamle? Veldig forvirrende dette! Anonymkode: 43d1f...6f6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har du laga enda en ny profil Knut?Kan du ikke bare skrive på den gamle? Veldig forvirrende dette! Anonymkode: 43d1f...6f6 Knutern er tilbake ja, han har og lagt ut dette tidligere. Gjesp. Anonymkode: 393bb...8eb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Hvem skriver dette da? Fremmede? Du er ikke stygg, det vet vi jo fra dine tidligere tråder. Det du må lære deg, utenom å elske deg selv, er å ta igjen med samme mynt. Svaret ditt til slike idioter bør være minst like ondsinnet som det de skriver til deg. Å spille offer hjelper ingenting dessverre. Anonymkode: f8c73...8a3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem skriver dette da? Fremmede? Du er ikke stygg, det vet vi jo fra dine tidligere tråder. Det du må lære deg, utenom å elske deg selv, er å ta igjen med samme mynt. Svaret ditt til slike idioter bør være minst like ondsinnet som det de skriver til deg. Å spille offer hjelper ingenting dessverre. Anonymkode: f8c73...8a3 Dette er bare tull, ingen har skrevet noe til knuti. Fyren bare troller med nye nick hele tiden. Kjenner jeg er lei KG nå. Anonymkode: 393bb...8eb
Høhf Skrevet 27. mars 2022 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er bare tull, ingen har skrevet noe til knuti. Fyren bare troller med nye nick hele tiden. Kjenner jeg er lei KG nå. Anonymkode: 393bb...8eb Ahah nei, slette forrige brukeren fordi ansiktet mitt var der:) finner ikke på historier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå