Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva definerer langt hår? Og jeg mener ikke etter frisør priser, men når kan man si at man har kort, middels eller langt hår? 

Anonymkode: 0816d...c97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt hode er alt som er lenger enn til skuldrene langt. Fra under ørene og ned til skuldrene er halvlangt. Fra øreflipp og opp er kort.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kort hår = ned til nakke . Medium hår = ned til skulder. Langt hår = fra skulder eller lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaller alt under nedre del av skulderbladet for langt, men midt på skulderbladet er halvlangt. Kort er fra skuldrene og opp 

Anonymkode: 68a9a...ec2

Gjest Lucius
Skrevet

Kort hår er ned til nakke.

Halvlangt hår klippes vanligvis av ved kragebenet, og er dermed langt nok til å sette opp. 

Langt hår er nedenfor kragebeinet.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er langt hår alt som er lengre enn ned til brystene ca. Det er nok fordi jeg alltid har hatt langt hår og når jeg klippet meg kort da var det ved ca. ved kragebeinet. Dette var veldig kort for meg! Så jeg vil vel heller definere det slik.

Veldig kort = Fra øret og oppover

Kort = Fra kragebeinet og oppover 

Halvlangt = Fra brystene og oppover

Lang = Fra brystene og nedover

Anonymkode: bcd7f...33a

• Liker 1
Gjest Lucius
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok fordi jeg alltid har hatt langt hår og når jeg klippet meg kort da var det ved ca. ved kragebeinet. Dette var veldig kort for meg! Så jeg vil vel heller definere det slik

Anonymkode: bcd7f...33a

Wow. 
 Jeg har hatt langt hår nesten hele livet, med unntak av da jeg klippet meg veldig kort. Dvs kortere enn det her: F04CD24D-B58E-484F-876D-F9E2C6E2BD36.jpeg.7092d88ecb772270b10ca6ab3b48ae17.jpeg

Skrevet

Jeg har som regel hår ned til rumpa, så alt kortere enn det er for meg kort hår, men har klippet av meg ca 20 cm nå og føler jeg har superkort hår, selv om det enda er svært langt :ler: Så kommer an på øyet som er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...