Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet ei og vi har blitt enige om å være eksklusive. 

Fortalte det til en kompis og han mente at vi nå er kjærester.  Men det er jo ikke det vi sa, vi sa bare at vi ikke skulle treffe andre.

Burde jeg spørre henne hva hun legger i det?

Vi bor et stykke unna hverandre og har begge barn og jobb. Hvordan gjør andre det når det er avstand? Har dere fastsatt når/hvor mye dere skal treffes?

Jeg er litt redd for å være der som ber om å treffes hele tia. Liker også å planlegge litt, så man kan avtale med den andre forelderen om barna osv

Anonymkode: d51aa...b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er forskjellen på å være eksklusive og å være kjærester? Er jo samme greia. Er så sykt patetisk når folk som holder på skal kalle seg "eksklusive". Føler det er litt som å si "vi vet ikke helt enda om vi er ment for hverandre - men vi får ikke treffe andre da!" 

Bestem dere for om dere er kjærester eller ikke. 

Når det kommer til avstandsforhold så har jeg ikke noe å komme med akkurat der, har ikke hatt avstandsforhold selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksklusive er steget før kjærester. Det betyr at man ikke dater andre fordi man vil ha mer fokus til å finne ut hva som kan bli med den man er eksklusiv med. Det er en bli kjent fase hvor man blir kjent på dypere nivå. 

Når man er kjærester har man funnet ut at man vil etablere en fremtid sammen som par, mens å være eksklusiv da har man ikke kommet helt dit hvor man vet om man passer sammen til det enda. 

Anonymkode: 9194e...1fa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde avstandsforhold i to år og vi snakket på tlf hver dag, men kom til en fase hvor vi hadde lite å snakke om og da lot vi være å snakke istedet for å bli lei av hverandre med dødsnakk. 

Vi hadde ikke noe fastsatt om hvor ofte vi skulle møtes men møttes når vi fikk råd og tid til å reise 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Eksklusive er steget før kjærester. Det betyr at man ikke dater andre fordi man vil ha mer fokus til å finne ut hva som kan bli med den man er eksklusiv med. Det er en bli kjent fase hvor man blir kjent på dypere nivå. 

Når man er kjærester har man funnet ut at man vil etablere en fremtid sammen som par, mens å være eksklusiv da har man ikke kommet helt dit hvor man vet om man passer sammen til det enda. 

Sånn jeg tenker også.

Ts

Anonymkode: d51aa...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...