Gå til innhold

Å betale samme klinikk for korrigering, tråd flyttet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt fikk jeg filler behandling for et par måneder siden hos en klinikk som har mange gode vurderinger på nettet. Betalte flere tusen kroner, som ikke er uvanlig for slik behandling. Nå som filler har «satt seg», kan jeg se at sykepleier virkelig ikke har vært god på å vurdere min anatomi og plassere filler riktig sted. 
Ansiktet mitt ser oppblåst ut og jeg likner en hver vestkant frue med overfylt ansikt. Gikk tilbake til klinikken for å fjerne, og måtte betale flere tusen for dette. 

Er det riktig at jeg som kunde må betale et beløp for at de korrigerer noe jeg mener er en svært dårlig utført jobb? 

Har utført slik behandling før og vært strålende fornøyd. Flyttet for 3 måneder siden og valgte derfor å forsøke en klinikk som er nærmere bostedet. 

Anonymkode: e4d13...cb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en vanskelig sak, for så lenge det er utført korrekt har du ikke en sterk case.

Det er mange som ikke er fornøyd, men det er utført på en ok måte. 

Hvis ikke må man nesten lage en sak på det og vente på en fagperson sin bedømmelse 

Anonymkode: 4cbda...b5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er en vanskelig sak, for så lenge det er utført korrekt har du ikke en sterk case.

Det er mange som ikke er fornøyd, men det er utført på en ok måte. 

Hvis ikke må man nesten lage en sak på det og vente på en fagperson sin bedømmelse 

Anonymkode: 4cbda...b5d

Ja skjønner, takk for svar. Har fått to typer behandling hos dem, hvor den ene er en subjektiv vurdering mens den andre tydelig er feil. Synlig klump. Jeg kan ta det opp med klinikken og se hva de mener.

Anonymkode: e4d13...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...