Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt det nylig her som vil si om hvor mye, åssen ble operasjonen og hvor? 
jeg vurderer det siden jeg er helt flatbrystet uansett vekt. 

Noen ferske tips om hvor jeg kan ta det og hva som lønner seg 😊

Må de skiftes ut hvert 10 år? 

Anonymkode: 1fc7a...458

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ikke nylig altså... Men jeg gjorde det på en klinikk på Sørlandet. La inn bare 250gr til tross for at legen anbefalte 350gr. Han mente jeg ville angre, han tok feil. Jeg ville aldri ha "store" pupper, jeg ville bare ha pupper. Jeg var helt flat og er veldig fornøyd med de 250gr jeg har og kunne absolutt ikke tenkt meg noe større... Jeg fikk beskjed den gang at de kan bare være i sålenge det ikke oppstår problemer med de og det er ikke en angitt tid. Men det kan ha endret seg siden jeg opererte meg.

Jeg var i fin form etterpå, ikke noe bruk for smertestillende og overholdt løftereglen. 

Anonymkode: 03e20...567

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva klinikken het? Vil du anbefale den? 

Har de fortsatt fin form? Og tok du snitt under puppen eller åssen ble operasjonen? 
Takker deg så for svar 😀

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke helt med hånda på hjertet si at jeg kan anbefale Klinikk Arendal nettopp fordi jeg følte meg ikke hørt og støttet i valget jeg selv ønsker. Jeg er glad for at jeg stolte på meg selv i vurderingen, men der og da så lagde kirurgen en usikkerhet hos meg. Litt sånn "dette vet jeg bedre enn deg" uten at jeg følte han lyttet til meg. Har nok hørt bedre om klinikken i nabobyen, sørlandsparken. 

Bor du i nærheten av disse klinikkene? Jeg kan i såfall anbefale deg å bruke gratis konsultasjon hos flere for da får du en følelse av hvem som lytter til deg. 

Formen ser helt naturlig ut, ingen kan gjette at jeg har gjort noe med de. Jeg la under muskel og valgte runde proteser.

AnonymBruker
Skrevet

Takk igjen. Bor ikke der nei. Kan man dra på gratis konsultasjon? Det visste jeg ikke. Du er flink som var bestemt og virker som du lyktes med valget 😀 Var det dyrt? Gikk det langt tid før du var på jobb feks? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er såpass gammel at de som tok angrer, samtlige. (slutten av 40-årene)

Det har kapslet seg. Flere har opplevd at når de fjerner har "eksplodert" slik at de må plukke ut bit for bit. Og de passer ikke i det hele tatt etter graviditet og fødsel. Operasjonen med fjerning er omfattende, og krever bandasjer og spesialtopp i lang, lang tid. Ofte har man mindre barn, så det å ikke kunne løfte eller leke på uker er en stor kostnad. 

Ikke for det. Om det gir glede er selvfølgelig de årene verdt det. Jeg har selv gjort et-par mindre ting. Men det er verdt å få med seg denne siden av hvordan det er også. 

Anonymkode: beb5a...65a

AnonymBruker
Skrevet

De fleste klinikker har gratis konsultasjon så sjekk ut flere klinikker før du tar valget. Jeg mener jeg betalte 30-35 tusen. Dersom du jobber med noe som ikke innbærer løfting så kan du gå på jobb relativt raskt. Jeg har en jobb som innebærer løft og fysisk arbeid så jeg tok 4 uker fri og var veldig forsiktig 2 uker på jobb. Utover det så kunne jeg gått på jobb etter en uke dersom jeg hadde hatt en jobb som tilsa det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er såpass gammel at de som tok angrer, samtlige. (slutten av 40-årene)

Det har kapslet seg. Flere har opplevd at når de fjerner har "eksplodert" slik at de må plukke ut bit for bit. Og de passer ikke i det hele tatt etter graviditet og fødsel. Operasjonen med fjerning er omfattende, og krever bandasjer og spesialtopp i lang, lang tid. Ofte har man mindre barn, så det å ikke kunne løfte eller leke på uker er en stor kostnad. 

Ikke for det. Om det gir glede er selvfølgelig de årene verdt det. Jeg har selv gjort et-par mindre ting. Men det er verdt å få med seg denne siden av hvordan det er også. 

*..... 30årene. Skulle det stå :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De fleste klinikker har gratis konsultasjon så sjekk ut flere klinikker før du tar valget. Jeg mener jeg betalte 30-35 tusen. Dersom du jobber med noe som ikke innbærer løfting så kan du gå på jobb relativt raskt. Jeg har en jobb som innebærer løft og fysisk arbeid så jeg tok 4 uker fri og var veldig forsiktig 2 uker på jobb. Utover det så kunne jeg gått på jobb etter en uke dersom jeg hadde hatt en jobb som tilsa det. 

Fikk du barn med dem forresten? 

Hvordan er det å få barn eller amme med silikon? 
vil brystene bli ødelagte etter en fødsel og amming? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 14.42):

Fikk du barn med dem forresten? 

Hvordan er det å få barn eller amme med silikon? 
vil brystene bli ødelagte etter en fødsel og amming? 

Jeg har fått barn med silikonpuppene mine. 4 søte små pupper. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av dem da. Jeg trenger jo bare to pupper lizzm. 

Anonymkode: ef10e...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...