AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Hva fikk du faktisk bruk for? Og får man låne gulpekluter der eller bør jeg ha med det? Anonymkode: 95f5e...fdc
Lorieen Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva fikk du faktisk bruk for? Og får man låne gulpekluter der eller bør jeg ha med det? Anonymkode: 95f5e...fdc Nyfødte gulper som regel lite til ingenting de første dagene, og de har kluter på de fleste sykehus. Vannflaske, slippers, myke og løse behagelige klær til deg selv, toalettsaker, et par klesskift til baby om du vil bruke eget tøy. Det kommer du langt med. Endret 27. mars 2022 av Lorieen 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Husk lader til telefonen! Jeg regnet ikke med at jeg måtte bli der noen dager pga trøbbel med oppstart av amming, og fikk ikke svart på gratulasjonsmeldingene før det hadde gått noen dager. Gulpet ikke, så usikker, men du får sikkert låne? Anonymkode: 68b9d...e56 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Det kommer litt an på fasilitetene stedet du skal føde (f.eks om de har klær til baby under oppholdet eller ikke), så fins igrunnen ingen fasit! Lader til mobilen, behagelige klær til hjemreise til både deg og baby, og litt toalettsaker vil jeg tro du får bruk for overalt. Anonymkode: bf702...0d3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Ok, da ser det ikke ut til at man trenger så mye. Så noen på YouTube med flere bager😅 Anonymkode: 95f5e...fdc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, da ser det ikke ut til at man trenger så mye. Så noen på YouTube med flere bager😅 Anonymkode: 95f5e...fdc Hva har de oppi? 😊 Anonymkode: 68b9d...e56
mereo Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har de oppi? 😊 Anonymkode: 68b9d...e56 Alt de tror de noen gang skulle trenge, men som overhodet ikke blir brukt 🤣
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva har de oppi? 😊 Anonymkode: 68b9d...e56 Tepper, kluter, tusen klær, bleier, bind, smokk, stor toalettmappe, hårføner osv. Anonymkode: 95f5e...fdc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Registrerte ikke om jeg hadde med meg bagen eller ikke, skal jeg være ærlig😅 Hadde ikke savnet noe om jeg ikke hadde hatt den med. Fokuset var et het annet sted. Glad jeg tok med speilreflekskameraet og fikk tatt noen ordentlige bilder den første tiden. Anonymkode: b3d09...5af
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 Under fødselen fikk jeg bare bruk for drikkeflasken min. Hadde med en termoflaske med stor tut så det var mulig å få isbiter oppi, og det var jeg sååå glad for. Fødte veldig raskt, så er fullt mulig jeg hadde fått bruk for mer av det jeg hadde med meg om det hadde vært tid til det. Dette endte jeg og baby opp med å bruke på barselavdelingen (vi var der i 5 dager): Ett skift til baby (+ utelue, kjøredress og bilsete til hjemturen, da). Baby fikk pledd og lue av sykehuset (Amanda-prosjektet), men vi hadde pakket med hjemmefra også. Alle toppene, BH-ene og ammeinnleggene. Skulle ønske jeg hadde med mer av dette da jeg lakk melk som en foss. Tre par sokker + ett par kosesokker. Tøfler. To gensere. En bukse. Hadde nok ikke brukt denne om ikke buksa jeg kom i var full av blod. Tannkost + tannkrem, sjampo + kroppssåpe, leppepomade, hårbørste. iPad + telefon + ladere. En underbukse. Munnbind. Var munnbindpåbud og sykehuset ville kun gi oss ett munnbind hver som måtte gjenbrukes gjennom hele oppholdet, så var glad jeg fant en pakke gjemt i bagen. Anonymkode: 32300...c6f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 Jeg likte å ha egne toalettsaker/sjampo. Mobillader. Hatet sykehusklærne, så var veldig glad for egne klær og mannen sine boxershortser istedenfor nettingtrusene som var forferdelige. Anonymkode: 7653e...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå