Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Når saltvann ikke funker på nesen hos barn under to år, hva bruker dere da? 

(har tatt nesesuger, men fortsatt snørrete og tett), på mitt eldre barn bruker jeg en sjelden gang vanlig nesespray, med såpass god effekt at hun ber om det selv..... 

Saltvann funker jo ikke 😕 tror ikke det finnes nesespray for babyer og uansett, nhi fraråder pga det er høyere risiko for alvorlige konsekvenser (hvilke stod det ingenting om, men velger å stole på det). 

Anonymkode: e615e...192

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss fungerte physiomer Baby Nesespray. Det er saltvann, men en litt hardere stråle. Kanskje det kan fungere? Hvis du skal ha «vanlig» nesespray, tror jeg du må ha resept fra lege. Det fikk vi beskjed om av vært apotek.

Anonymkode: 227ef...36c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hos oss fungerte physiomer Baby Nesespray. Det er saltvann, men en litt hardere stråle. Kanskje det kan fungere? Hvis du skal ha «vanlig» nesespray, tror jeg du må ha resept fra lege. Det fikk vi beskjed om av vært apotek.

Anonymkode: 227ef...36c

Ah den har jeg sett, den kan jeg jo prøve😊 hvis man kjøper vanlig over disk trenger man jo ikke resept, men greit å rådføre seg med legen først uansett.. 

Anonymkode: e615e...192

Gjest Albbas
Skrevet

Rhinox nesedråper for barn under to år. Du kan spørre apoteket om råd, ettersom de kun skal brukes i samråd med helsepersonell. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...