Gå til innhold

Hun slo opp og jeg hadde sex med en annen samme natt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde kranglet en del en stund, og endte med å slå opp. Vi hadde vært sammen i tre år og var forlovet.

Det var hun som slo opp, sa hun ikke gadd mer.

Samme kvelden dro jeg på byen og hadde ons med ei annen jente.

Dagen etter så vil venner og familie megle. Bør jeg fortelle om ons? Vil gjerne ha henne tilbake.

Anonymkode: 3aca2...3b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se alle sesongene av Friends først. 

Anonymkode: 42893...33e

• Liker 23
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi hadde kranglet en del en stund, og endte med å slå opp. Vi hadde vært sammen i tre år og var forlovet.

Dagen etter så vil venner og familie megle. Bør jeg fortelle om ons? Vil gjerne ha henne tilbake.

Om du vil ha henne tilbake, så hold kjeft. Håper du brukte kondom, om ikke kan du få en overraskelse om 9 måneder.

Anonymkode: babad...cec

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Tror du fant svaret på det sjøl gitt. 
Hvis du har så lite integritet og ryggrad så er det like bra at hun går vandre videre i fred og ro

Anonymkode: 8b928...42c

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør være ærlig, ja. Ærlighet varer lengst og sannheten kommer alltid for en dag.

Anonymkode: 022f3...e99

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

'we where on a break' 

Hvis du sier det, er det absolutt over. 

Anonymkode: 400e8...189

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Venner og familie vil megle, men jeg leser ingenting om hva hun vil her.

Hvis det er slik at hun har gjort det slutt i et følelsesladet øyeblikk og nå angrer ville jeg vært ganske irritert på henne. Sånt gjør man bare ikke. Synes det du har gjort er greit nok. Du var fri til å gjøre hva du ville. Du tok henne på alvor når hun gjorde det slutt. Ikke kult for henne å tenke på i ettertid at du løp rett til en annen, men å slå opp og bli sammen igjen gjør faktisk noe mye verre med et forhold.

Anonymkode: 0b137...398

• Liker 15
  • Nyttig 3
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Ja bedre med ærlighet enn å ikke si noe. Hun slo jo opp så det er ikke akkurat utroskap. Når noen slår opp så er man singel og fri til å ha sex med andre. Så bare vær ærlig, for du har ikke gjort noe galt. Så er det opp til henne om hun vil prøve igjen eller ikke. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Hun gjorde sikkert det samme selv. Hun har gått ifra deg og er ferdig, hva familie og venner mener er irrelevant for henne nå.

Anonymkode: 9892d...20c

AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke noe med ditt liv å gjøre når dere ikke var sammen. Og du  har ingen plikt til å informere hva du gjorde den tiden dere ikke var i lag. 

Hvis dere blir sammen igjen og hun gnager på hva du gjorde den kvelden eller det kommer frem at du lå med en annen kvinne og lager drama ut av det så gjør det slutt. Hun vuser da at hun er kontrollerende. 

Anonymkode: 1831a...853

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man skal ALDRI bli sammen igjen med noen som har gjort det slutt eller sagt de vil ha pause. Det er et rødt flagg, løp!

Anonymkode: f97b2...1c8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

du var singel. da har ikke hun grunn til å vite alt. om du føler du burde fortelle, go for it - men jeg hadde ikke giddet. 

med mindre du havner i samme greie som meg selv da, og ons blir gravid. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hun gjorde sikkert det samme selv. Hun har gått ifra deg og er ferdig, hva familie og venner mener er irrelevant for henne nå.

Anonymkode: 9892d...20c

Det er hun som har involvert sin familie som hadde en lang prat med henne.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du fant svaret på det sjøl gitt. 
Hvis du har så lite integritet og ryggrad så er det like bra at hun går vandre videre i fred og ro

Lite integritet fordi man har ons? Vi lever ikke i Saudi Arabia.

Jeg var sint og oppgitt over henne.

TS

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ross? 

Anonymkode: 30148...3d9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Involvere familien? Hjelp....Her ville jeg skygget unna.

Dersom hun (dere) ønsker "megling", gå til profesjonelle (og upartiske) folk, eks parterapeut eller familievernkontor. 

Anonymkode: 47dc0...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lite integritet fordi man har ons? Vi lever ikke i Saudi Arabia.

Jeg var sint og oppgitt over henne.

TS

Men altså … du er ikke akkurat preget av sorg pga bruddet, og hvis det skal så lite til for at du stikker ut og puler på noen andre , ja da er det ikke noe tap for hverken exen din eller deg. 
Litt ære og stolthet og rom for refleksjon etter et samlivsbrudd i mere en 3t må en kunne forvente hvis en er noe å samle på 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun slo jo opp med deg! 

Du var ikke utro. Hun har ingen verdens ting med hva du gjør som singel. 

Du skal ikke komme krypende tilbake dagen etter at hun gjorde det slutt! Ha litt ryggrad. 

Anonymkode: a82ac...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som om du hadde et snev av kjærlighetssorg hvertfall, rett på by’n og knulle en annen. Æsj, for en patetisk fyr du er. Fortell henne hva du gjorde, så hun kan ta valget.

En sånn fyr som deg er ingenting å spare på. 

Anonymkode: 55b5f...d06

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...