Gå til innhold

Alenefedre, hvor attraktive er vi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker brutalt ærlige svar. Er alenefar for to gutter på 4 og 6.

Anonymkode: de30e...377

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Småbarn er jeg ferdig med. Om du er alene (helt eller delvis) er irrelevant.

Med mindre det er noe helt spesielt i med deg, nope.

Men jeg er nok ikke i din kikkert heller som 40 år, så da kan du se bort fra mitt svar ;)

Anonymkode: 840f0...7ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beror på om du er 50/50 eller 100%.   Siste er uaktuelt for meg.

Anonymkode: cbf06...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne som ikke kan få egne barn, hadde jeg elsket en alenefar ❤️

Anonymkode: f993e...bc3

• Liker 7
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som kvinne som ikke kan få egne barn, hadde jeg elsket en alenefar ❤️

Anonymkode: f993e...bc3

Enig her, kan ikke få egne barn, hadde behandlet en potensiell mann sine barn som mine egne. 

Anonymkode: e1485...ebd

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt, har to litt eldre barn selv. Kanskje vi kunne vært kjærester, men samboere hadde vært helt uaktuelt.

Anonymkode: b2000...544

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

100% uaktuelt. Ikke interessert i å verken fortsette noens familie,samt helt uinteressert i barn,så nei. Kvinne 27

Anonymkode: dd061...69d

• Liker 8
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 30-årene og styrer også unna de med småbarn. Føler meg helt helt ferdig med små barn. :) Generelt sett så har jeg ikke noe i mot alenefedre, men foretrekker at barna er litt eldre for da er det litt mer slingringsmonn på hva man kan gjøre sammen som kjærestepar. :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eller vi som har voksne barn vet hva slags jobb som TS skal gjennom som forelder. 
Jeg tror at TS måtte ha søkt etter en litt voksnere dame som er glad i barn og som har erfaring og overskudd til å være en god støtte i hverdagen. 
De yngre, skilte aleneforeldrene (alenemødre)  har ofte nok med sine egne barn til å kunne flytte sammen til en stor familie 

Anonymkode: 39d1b...d55

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 33 frivillig barnløs, ellers takk. 

Anonymkode: d0ba7...a14

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne med datter på seks, hvor bor du? 😊👍

Anonymkode: 054b7...a52

• Liker 2
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Alenefar er høyst aktuelt for min del. Jeg er over 40 med (nesten) tenåringer. Så en med jevnaldrende barn 50/50 hadde vært fint.

Fordi:

-tenker at menn rundt min alder UTEN barn har levd så lenge "alene" at  muligens ikke skjønner hvs drt å fakrisk prioritere barn betyr, og at de kan være ganske egoistiske. Kanskje tåler de ikke unge-rot,lyd i huset, kamerater på besøk osv.

- Jeg prøver styre unna de med veldig små barn og de som har barn 100%... rett og slett fordi dating da blir vanskelig og jeg ønsker ikke ha en småbarnsfase på nytt.

-ønsker heller ikke noen med veldig mye eldre barn, da han kanskje etterhvert vil finne ut at han ikke ønsker mine yngre barn av samme grunnet.

Anonymkode: 2e8bd...d33

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Enig her, kan ikke få egne barn, hadde behandlet en potensiell mann sine barn som mine egne. 

Anonymkode: e1485...ebd

Hvor gjemmer dere dere? Umulig å finne noen i den virkelige verden som vil ha en som oss 🙂

Anonymkode: 0aecd...030

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ønsker brutalt ærlige svar. Er alenefar for to gutter på 4 og 6.

Anonymkode: de30e...377

Jeg har et barn selv på 3 år så veldig aktuelt. Jeg kunne ikke få.flere bsrn så det ville ha vært kjekt med ste-søsken til barnet mitt.

Anonymkode: c65b0...573

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg (30 år) er det ikke aktuelt. Uinteressant å ha en ex man må forholde seg til. Jeg har ikke barn selv, så for meg er det heller ikke interessant at mannen min skal være nr 1 i mitt liv, mens selv er jeg nr 2 eller 3 i hans liv. Ikke interessert i feriekabalen som blir med så mange ulike hensyn å ta, o.l. 

Anonymkode: 7f798...734

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg er åpen for å date menn med barn selv om jeg ikke har barn selv eller har et særlig ønske om å få det selv, men det kommer helt an på hans forventninger til meg. At man skal knytte bånd til barna er helt åpenbart, men tenker at det kan bli endel utfordringer når barna er så små og jeg potensielt måtte inntatt en slags morsrolle.

Så jeg er skeptisk. Om barna var litt større så tror jeg at det kunne gått bedre, men det kommer nok helt an på mannen. Tviler på at jeg hadde vært interessant som snart 40 år uten egne barn og uten erfaring med barn.

Skrevet

For min del hadde det ikke vært noe problem 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke aktuelt for meg. Men det er fordi jeg har barn på 15 og 20 år. Og ønsker ikke å starte med småbarn igjen. Jeg vil heller møte en mann, som har barn rundt alderen til mine barn. Så kan vi vente med å flytte sammen, til den dagen barna har flyttet hjemmefra.

Anonymkode: 62c0a...236

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på flere faktorer. 

Hva legger du i å være alenefar? Har du barna hele tiden, eller deler du med moren? Om sistnevnte, kommer det helt  an på ditt forhold til eksen. Vil det bli drama om du får ny partner, gidder jeg ikke å fortsette noe mer med deg. 

Også kommer det helt an på hvordan barna dine takle at far får seg kjæreste. Ikke alle barn tåler det så godt. Og jeg orker ikke å gå inn i et forhold det barna misliker at far har fått seg kjæreste, og vil finne på det meste for å få faren alene igjen. 

Og jo yngre barna er, og jo flere barn alenefedre har, jo minste attraktivt blir det for mer. 2 barn i barnehage/tidlig barneskole-alder er dermed litt uattraktivt for mer. Med mindre du skulle vise deg å være mannen i mitt liv.  

Anonymkode: 8d6cf...db0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hva slags alenefar er du da? Har du barna dine 100% alene? Har du dem 50% er du ikke alenefar. 

100% alenefar hadde vært totalt uaktuelt. 

Anonymkode: 2f41f...740

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...