AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Del Skrevet 27. mars 2022 Hadde eggløsning en gang mellom fredag og tirsdag sist helg. Temper så vet. Ut fra syklus var den beregnet til lørdag eller søndag men hadde masse el slim på mandag. Skal jeg ta tenke den var på mandag? Anonymkode: abd70...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. mars 2022 #2 Del Skrevet 27. mars 2022 Man kan ikke koble el bare utfra slim. Nå i min siste syklus hadde jeg slim cd 16, men negative eltester. El kom ikke før cd 31! Ja, unormalt sen, men kluss pga covid. Under el hadde jeg bare vannaktig utflod, ingen slim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. mars 2022 #3 Del Skrevet 27. mars 2022 Og Hvis du temper ser du nok el lettest der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Del Skrevet 27. mars 2022 Laura80 skrev (1 time siden): Og Hvis du temper ser du nok el lettest der. Tempet fram til torsdag og fra onsdag. Ser detfor at eggløsningen skjedde fra torsdag og til og med tirsdag da det er et temphopp der. Tempet ikke da vi var borte orket ikke på reise. Så vet el har skjedd men siden det var mye el slim i trusa på mandag lurer jeg på om jeg bør tenke den kom da? Eggløsningsmerter trur jeg på søndag. bare ønsker ca å vite hvor mange dpo jeg er. Anonymkode: abd70...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. mars 2022 #5 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tempet fram til torsdag og fra onsdag. Ser detfor at eggløsningen skjedde fra torsdag og til og med tirsdag da det er et temphopp der. Tempet ikke da vi var borte orket ikke på reise. Så vet el har skjedd men siden det var mye el slim i trusa på mandag lurer jeg på om jeg bør tenke den kom da? Eggløsningsmerter trur jeg på søndag. bare ønsker ca å vite hvor mange dpo jeg er. Anonymkode: abd70...769 Jeg har veldig tydelige elsmerter på eggløsningsdag. Stort sett kommer slim i forkant. Ville nok satt el der du hadde mest smerter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Del Skrevet 27. mars 2022 Slimet varer både før og etter selve eggløsningen Anonymkode: 62299...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå