Gå til innhold

Hvorfor lyver PostNord? Har de mistet pakken mim?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står at pakken min er på vei, sendt fra Oslo til Begren. Den har vært på vei i over en uke! Snakket med dem og de sa at den fortsatt er i Oslo, men du skulle sende den umiddelbart. 3 dager etter er pakken fortsatt i Oslo. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: fc06e...252

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står at pakken min er på vei, sendt fra Oslo til Begren. Den har vært på vei i over en uke! Snakket med dem og de sa at den fortsatt er i Oslo, men du skulle sende den umiddelbart. 3 dager etter er pakken fortsatt i Oslo. Hva kan jeg gjøre? 

Be om erstatning og bestill ny. 
Det kan være at pakken ikke er scannet for videre transport og rett og slett ligger fremdeles på lageret 

Anonymkode: 06391...211

AnonymBruker
Skrevet

Privat eller fra butikk? Hvor mange dager skulle det ta?

Anonymkode: 7ac93...1bc

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Be om erstatning og bestill ny. 
Det kan være at pakken ikke er scannet for videre transport og rett og slett ligger fremdeles på lageret 

Anonymkode: 06391...211

1 hour ago, AnonymBruker said:

Privat eller fra butikk? Hvor mange dager skulle det ta?

Anonymkode: 7ac93...1bc

Takk for svar. Kjøpt fra Finn, 2000kr. Tror dere jeg får pengene tilbake om jeg klager? Har bevis og vipps.
Sto «estimert  levert 18 mars». Det skulle ta maks 5 dager. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. Kjøpt fra Finn, 2000kr. Tror dere jeg får pengene tilbake om jeg klager? Har bevis og vipps.
Sto «estimert  levert 18 mars». Det skulle ta maks 5 dager. 

Finn?? Hehe…da er nok dine forbrukerrettigheter syltynne

Anonymkode: 49e7a...7de

AnonymBruker
Skrevet

PostNord mistet min pakke også, sist sett 16. mars. I Oslo. Jeg fikk bekreftet på fredag at de anser pakken som tapt, og jeg må starte sak mot nettbutikken som sendte meg pakken for å få tilsendt en ny.

Jeg har aldri før hatt negativ erfaring med postnord, satser på å fremdeles bruke dem ved behov. Men synes det er rart å miste pakker, må være fordi de behandler et helt enorm volum hver dag?! 

Anonymkode: c1910...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...