AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Til menn som er i et godt, fast forhold: Hvilken effekt har det om kjæresten/kona/samboer aldri sier nei til sex, alltid er klar, har lyst på deg? Blir det kjedelig, dere får ikke "jakte" nok? Jeg er i et forhold med drømmemannen, og jeg er alltid klar når han vil ha sex, sier aldri nei. Elsker å ha sex med han. Han sier han er fornøyd, og vet det ikke er slik i alle forhold. Men jeg bekymrer for om det blir kjedelig, forutsigbart? Anonymkode: e576a...0bf
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Å gjøre seg utilgjengelig når man egentlig er lysten og kåt synes jeg er en dårlig strategi. Anonymkode: da6e7...f4b 10 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Jeg synes det høres litt kjedelig ut om det alltid er han som må ta initiativ. Det å alltid få ja er ikke kjedelig. Anonymkode: 34efb...692 2
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til menn som er i et godt, fast forhold: Hvilken effekt har det om kjæresten/kona/samboer aldri sier nei til sex, alltid er klar, har lyst på deg? Blir det kjedelig, dere får ikke "jakte" nok? Jeg er i et forhold med drømmemannen, og jeg er alltid klar når han vil ha sex, sier aldri nei. Elsker å ha sex med han. Han sier han er fornøyd, og vet det ikke er slik i alle forhold. Men jeg bekymrer for om det blir kjedelig, forutsigbart? Anonymkode: e576a...0bf Hver eneste gang jeg må ta insj og kontrollen er en dag nærmere brudd selv om dama aldri sier nei. Tafatte damer som aldri kan stå opp for seg selv og bidra på noen som helst måte og som sitter fast i stereotyp oppfatning om at dette er mannens oppgave har aldri vært spesielt tennende. 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Ikke alle trenger å jakte. Det som er interessant i denne settingen, er hvis du egentlig har lyst til å ha sex enda oftere, og begynner å ta initiativ utover de gangene han gjør det. For både menn og kvinner, er følelsen av å ikke strekke til, verre enn å ha lett tilgang. Anonymkode: 9dd11...6db 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Jeg har ei dame som ts. Morgen, kveld midt på natta, alltid klar. Kunne ikke hatt det bedre, vurderer aldri tilbud fra andre. Anonymkode: 232d7...862 3 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (16 minutter siden): Hver eneste gang jeg må ta insj og kontrollen er en dag nærmere brudd selv om dama aldri sier nei. Tafatte damer som aldri kan stå opp for seg selv og bidra på noen som helst måte og som sitter fast i stereotyp oppfatning om at dette er mannens oppgave har aldri vært spesielt tennende. du høres kjedelig ut. De fleste kvinner foretrekker menn som er dominante og tar kontroll. Anonymkode: e576a...0bf 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg synes det høres litt kjedelig ut om det alltid er han som må ta initiativ. Det å alltid få ja er ikke kjedelig. Anonymkode: 34efb...692 Javel, du tolker istedet for å lese innlegget altså. Anonymkode: e576a...0bf
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Javel, du tolker istedet for å lese innlegget altså. Anonymkode: e576a...0bf Jeg klarer ikke å lese at du tar initiativ, men det står heller ikke at du ikke gjør det. Derfor sier jeg at det er kjedelig HVIS jeg alltid må ta initiativ, men det er ikke kjedelig i seg selv at partner sier ja når jeg tar initiativ. Anonymkode: 34efb...692 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Javel, du tolker istedet for å lese innlegget altså. Anonymkode: e576a...0bf Hva vil du egentlig folk skal gjøre med innlegget ditt da? Ab..692 sier sin personlige mening, og den er vel ikke helt på bærtur heller. Anonymkode: 9dd11...6db
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 Jeg har hatt en del psykisk og fysiske utfordringer som har påvirket meg negativt de siste årene når det gjelder sex. Dama er alltid klar for sex, jeg har lyst men det virker ikke som hjernen klarer å kommunisere med de private delene. Heldigvis er dams forstålsesfull og støttende selv om det blir perioder med mindre sex og noen perioder med mer sex. Elsker dana mi😃 Anonymkode: fa4bb...99d 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 Problemet i et slik ensidig opplegg, er at man egentlig ikke vet om den andre har veldig lyst, eller bare "stiller opp". Jeg hadde en samboer, som stort sett ikke sa nei. Hun sa at hun trengte jo ikke ta initiativ, fordi jeg ville jo ofte nok likevel, sa hun. Men kanskje jeg hadde trengt den følelsen av attraktivitet også? De gangene jeg lot det gå en stund, så kom det ingen tilnærmelser fra henne, og det sa meg jo egentlig ganske mye. Anonymkode: 9dd11...6db 2 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): du høres kjedelig ut. De fleste kvinner foretrekker menn som er dominante og tar kontroll. Anonymkode: e576a...0bf Da burde de ikke inngå et forhold med en mann som er veldig tydelig på at hun også må ta insj og grep om ting. 1
sicario Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til menn som er i et godt, fast forhold: Hvilken effekt har det om kjæresten/kona/samboer aldri sier nei til sex, alltid er klar, har lyst på deg? Blir det kjedelig, dere får ikke "jakte" nok? Anonymkode: e576a...0bf For meg er det motsatt. Gidder ikke et sånt spill og har aldri jaktet sex/damer etc. Med en gang jeg lukter spill som feks gjøre seg «hard to Get», mister jeg interessen. Det beste er å være seg selv og tydelig på hva man forventer og ønsker. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Da burde de ikke inngå et forhold med en mann som er veldig tydelig på at hun også må ta insj og grep om ting. Heldigvis er ikke i forhold med en som deg. Min kjæreste er dominant og deilig, ikke redd for å ta kontrollen. Anonymkode: e576a...0bf 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 sicario skrev (Akkurat nå): For meg er det motsatt. Gidder ikke et sånt spill og har aldri jaktet sex/damer etc. Med en gang jeg lukter spill som feks gjøre seg «hard to Get», mister jeg interessen. Det beste er å være seg selv og tydelig på hva man forventer og ønsker. Enig i det. Anonymkode: e576a...0bf
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Skrevet 27. mars 2022 Man blir lei av sex med dere etter en stund uansett. Sånn er det bare. Er for mye fine damer der ute til å ikke ha lyst på flere. Anonymkode: b9ca1...518
so_what Skrevet 27. mars 2022 #18 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min kjæreste er dominant og deilig, ikke redd for å ta kontrollen. Men er du redd for å ta kontrollen? Du spør hvorvidt det er kjedelig å aldri få nei til sex. Svaret på det er at det gjør på ingen som helst måte sexlivet mer spicy å bli avvist. Det som derimot er kjedelig er en partner som aldri noensinne tar initiativ til sex. Min eks var så livredd for å ta initiativ til sex at det nærmeste hun kom var å én gang komme med litt subtil kritikk om at det var lenge siden sist vi hadde hatt sex (underforstått at nå var det på tide at jeg tok initiativ). Jeg har ingenting imot å ta initiativ og kontroll, men det blir vanvittig monotont og daft å skulle måtte gjøre det hver bidige gang. 6
Gjest Drigo Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 12.27): Til menn som er i et godt, fast forhold: Hvilken effekt har det om kjæresten/kona/samboer aldri sier nei til sex, alltid er klar, har lyst på deg? Blir det kjedelig, dere får ikke "jakte" nok? Jeg er i et forhold med drømmemannen, og jeg er alltid klar når han vil ha sex, sier aldri nei. Elsker å ha sex med han. Han sier han er fornøyd, og vet det ikke er slik i alle forhold. Men jeg bekymrer for om det blir kjedelig, forutsigbart? Anonymkode: e576a...0bf Jeg har et lignende forhold der fruen elsker intimitet og er på tilbudssiden. Hun er aktiv og nyter sex, slik som du. Jeg synes ikke det er kjedelig at det er slik, men heller et fint utgangspunkt for et godt forhold og videre utforsking sammen. Vi forsøker å variere måten vi har sex på for spenningens skyld. Ulike rom, ute i det fri eller utprøving av nye stillinger (men også mye vanlig hverdagssex). Jaktinstinktet mitt blir i varetatt gjennom nye påfunn, se henne i ulike plagg/naken eller ved hverdagsberøringer. Jeg liker at også hun tar initiativ. Utprøving av å være dominant, der vi i perioder har byttet på rollene har utfordret henne, og gitt mange spennende og morsomme innslag. Ikke vær redd for å gjøre noe ekstra. For eksempel en hemmelig hotellweekend, der du står for regien. Jeg tror dere har et deilig forhold! Lykke til videre!
FrøkenFri Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 14.44): De fleste kvinner foretrekker menn som er dominante og tar kontroll. Anonymkode: e576a...0bf Snakk for deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå