AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #21 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, på KG sier alle damer det, men virkeligheten fortoner seg annerledes. Anonymkode: 77a81...a7b Akkurat som menn på kg sier at de liker naturlige jenter, men i virkeligheten... Anonymkode: 4b829...72c 5
nisselue Skrevet 27. mars 2022 #22 Skrevet 27. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det betydde mye for jenter DU valgte. Insta babes, ikke sant? For meg betyr status absolutt ingenting. Anonymkode: 4b829...72c Ja, ikke sant? Det faller litt i samme klasse som de kvinner som sier at alle menn slår. Nei, alle menn du finner slår. Ikke alle menn. Samme her, virker det som, med en spesifikk type kvinner denne personen går etter. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #23 Skrevet 27. mars 2022 nisselue skrev (27 minutter siden): Ja, ikke sant? Det faller litt i samme klasse som de kvinner som sier at alle menn slår. Nei, alle menn du finner slår. Ikke alle menn. Samme her, virker det som, med en spesifikk type kvinner denne personen går etter. Da bør ts presisere: alle damene JEG ønsket å date, var ute etter status. Ta litt ansvar da vel! Anonymkode: 4b829...72c 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #24 Skrevet 27. mars 2022 Jeg giftet meg med en tyrker. Han eide klærne sine og en laptop. Han hadde en jobb i Tyrkia som betalte under gjennomsnittlønna som er på under 7000NOK(netto) mens vi datet. Tror du må se på omgangskretsen din for jeg kjenner vitterlig ingen som er slik. Vet om ei, men hun fordrar jeg ikke, og hun fordrar ikke meg så greit nok. Du er jo opptatt av status og penger selv så da tiltrekker du deg jo likesinnede. Anonymkode: 4a3e7...05f 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #25 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg giftet meg med en tyrker. Han eide klærne sine og en laptop. Han hadde en jobb i Tyrkia som betalte under gjennomsnittlønna som er på under 7000NOK(netto) mens vi datet. Tror du må se på omgangskretsen din for jeg kjenner vitterlig ingen som er slik. Vet om ei, men hun fordrar jeg ikke, og hun fordrar ikke meg så greit nok. Du er jo opptatt av status og penger selv så da tiltrekker du deg jo likesinnede. Anonymkode: 4a3e7...05f Og nå er dere skilt? Anonymkode: b098f...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #26 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Status betyr dessverre mye i dagens verden. Og utseende.... Merket stor forskjell da jeg slanket meg å begynte å trene ja. Blikk og interesse fra både eldre og yngre damer. Anonymkode: eaffe...775 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #27 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og nå er dere skilt? Anonymkode: b098f...e7a For vi må jo være skilt bare fordi han er tyrker? Anonymkode: 4a3e7...05f
Druid Skrevet 27. mars 2022 #28 Skrevet 27. mars 2022 Det er en liten, ubetydelig gruppe overfladiske mennesker, som fokuserer på status og penger. Jeg liker hvordan de avslører seg, siden jeg enkelt plukker vekk mennesker jeg ikke trenger i livet mitt. Det er noen jeg faktisk har forståelse for: hvis din ENESTE menneskelige kvalitet, er at du er pen, så skjønner jeg at du prøver kapitalisere på det. Men ellers ??? Fortell deg selv penger og status er tingen! Det er det samme som å prøve gjøre gode investeringer når man når toppen… 1
Krakilsk Skrevet 27. mars 2022 #29 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For vi må jo være skilt bare fordi han er tyrker? Anonymkode: 4a3e7...05f Ikke meg du spør, men jeg også tolket det som at du er skilt. Ikke fordi han er tyrker, men pga formuleringen «jeg giftet meg med» kontra «er gift med»
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #30 Skrevet 27. mars 2022 Selvtilliten til en som har en god jobb og penger er mye høyere enn en som ikke har det, og selvtillit er som kjent tiltrekkende. Anonymkode: d2bb7...7bb 1 2
Gjest gladfrid Skrevet 27. mars 2022 #31 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da jeg ikke hadde status og penger så ble jeg ofte avvist av damer av ymse årsaker. Jeg var god nok som venn, men ikke som kjæreste. Jeg var lord friendzoned. Èn klagde til og med over min øreflipp! Etter at jeg gjennom god porsjon flaks og hardtarbeid har klart å bygge opp en god formue, eier jeg nå dyr toppleilighet og kjører i såkalt statusbil, så merker jeg at interessen fra kvinner er en helt annen. Plutselig blir jeg omtalt som catch og merker at de samme som friendzona meg tidligere gir meg typiske komplimenter som kvinner gir til beilere de liker. Status betyr dessverre mye i dagens verden. Anonymkode: 77a81...a7b Du blev avvist fordi du hadde lite penger ,det er bra, for da vet du verdien på slike verdiløse fjoller. Ekte mennesker som bryr seg om andre mennesker gjør aldri det .Det er helt andre verdier som teller .
MizzVic Skrevet 27. mars 2022 #32 Skrevet 27. mars 2022 Selvfølgelig hjelper penger og status. Skulle bare mangle. Man går da ikke etter det motsatte. Akkurat som utseende. Det hjelper å være pen. Men nå er det slik at folk flest er gjennomsnittelige, så de fleste stiller ganske likt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #33 Skrevet 27. mars 2022 Krakilsk skrev (4 minutter siden): Ikke meg du spør, men jeg også tolket det som at du er skilt. Ikke fordi han er tyrker, men pga formuleringen «jeg giftet meg med» kontra «er gift med» Aha, ja, ser den kunne misforstås. Jeg brukte "jeg giftet meg med" fordi jeg giftet meg i fortiden, kontra forrige uke liksom. Men er fortsatt gift. Med samme mann:) Anonymkode: 4a3e7...05f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #34 Skrevet 27. mars 2022 Tipper du stiller ganske høye krav til partner selv jeg! Relatert til utseende antakelig. Da er det ikke så pussig at du ikke fant noen før du fikk orden på økonomien, modellpene damer er ikke så glad i å jobbe. For meg betyr penger og status lite, det er så utrolig turnoff for meg med menn som ikke har høyere ambisjoner i livet enn å bli rik og anerkjent. Det er nesten litt patetisk. Anonymkode: 12966...aa8 3
sicario Skrevet 27. mars 2022 #35 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Aldri vært rik, eller hatt "status" i form av jobb, men han har hatt mange flotte kjærester, og nå ei flott kone. Han er snill, omsorgsfull og pålitelig. Det er faktisk førstevalget til mange! Anonymkode: ff4d0...f66 Dette gjenspeiler mine erfaringer også. Jeg har hverken millioner eller fancy bil, men har (uten å virke arrogant) alltid ansett meg som en populær fyr som aldri har manglet interesse fra jenter/kvinner. Jeg omtales ofte også som «snill, morsom og omsorgsfull» og tenker som deg at det er kvaliteter svært mange verdsetter over penger/jobb/bil. Svært få i min nære omgangskrets har typiske statusjobber og veldig mye penger. De har allikevel aldri hatt utfordringer med dater/kjærester. Jeg opplever der i mot at svært mange kvinner syntes at ting som fancy biler og stereotypiske «statusfolk» bare er kleint og harry. 3
Gjest gladfrid Skrevet 27. mars 2022 #36 Skrevet 27. mars 2022 MizzVic skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig hjelper penger og status. Skulle bare mangle. Man går da ikke etter det motsatte. Akkurat som utseende. Det hjelper å være pen. Men nå er det slik at folk flest er gjennomsnittelige, så de fleste stiller ganske likt. Jeg snakker ikke om å gå etter det motsatte !!! Men uansett penger eller status ,så er det hjertet som teller .Man behandler ikke mennesker med lite penger dårlig ,heller ikke kunne jeg finne på å avvise et menneske bare fordi de mangler penger og status.Gjør du det er du flat i hodet og temmelig dum.Det er simpelt .
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #37 Skrevet 27. mars 2022 Jeg har levd over 50 år på denne jorda, og kan trygt si at jeg personlig ikke kjenner en eneste gold digger. Min omgangskrets består av helt gjennomsnittlige mennesker med helt gjennomsnittlige jobber og helt gjennomsnittlige liv. Det tror jeg mange, mange mennesker i Norge gjør, og at både gold diggers og menn med svært høy status og økonomi er i mindretall. Vil man unngå gold diggers, og bli verdsatt for det mennesket man er, bør man se på hvilke mennesker man omgir seg med. Ikke kollektivt beskylde kvinner som gruppe for å være gold diggers. Det faller på sin egen urimelighet. Personlig foretrekker jeg å være sammen med en mann som er på omtrent samme økonomiske nivå som meg selv. Jeg var i forhold med en som tjente over dobbelt så mye som meg, og det bød stort sett bare på problemer og krangler. Han ville stadig finne på ting som var langt over hva jeg hadde råd til. Han ble sur da jeg ikke kunne, jeg ble lei meg fordi jeg stadig følte meg som en brems i forholdet. Bare det å handle i matbutikken sammen ble en kilde til konflikt. Han kjøpte det han hadde lyst på, uten å tenke på pris. Jeg måtte tenke på budsjettet mitt. Det styrker ikke kjærligheten å ha det sånn. Anonymkode: a9f5d...339 1 1
MizzVic Skrevet 27. mars 2022 #38 Skrevet 27. mars 2022 gladfrid skrev (2 minutter siden): Jeg snakker ikke om å gå etter det motsatte !!! Men uansett penger eller status ,så er det hjertet som teller .Man behandler ikke mennesker med lite penger dårlig ,heller ikke kunne jeg finne på å avvise et menneske bare fordi de mangler penger og status.Gjør du det er du flat i hodet og temmelig dum.Det er simpelt . Ja, "hjertet teller" bla bla MEN, generelt sett, i verden, er det en fordel å være rik og pen. Mulighetene blir større. Men FOLK FLEST er helt ordinære.
Gjest gladfrid Skrevet 27. mars 2022 #39 Skrevet 27. mars 2022 MizzVic skrev (2 minutter siden): Ja, "hjertet teller" bla bla MEN, generelt sett, i verden, er det en fordel å være rik og pen. Mulighetene blir større. Men FOLK FLEST er helt ordinære. Folk flest er ordinære ,enig der .Men bla bla til at hjertet teller det er dumt ,vi trender gode hjertemennesker .Større muligheter som rik å pen sier du ,jeg kjenner noen som er rike og pene .De har det ikke bra ! De roter uansett sine fine jobber ,trist å se .En er veldig rik ,han har jeg virkelig stor omsorg for ,han sier han ikke vet om det er han eller pengene de vil ha .Sårbar kan man være uansett rikdom.
MizzVic Skrevet 27. mars 2022 #40 Skrevet 27. mars 2022 gladfrid skrev (17 minutter siden): Folk flest er ordinære ,enig der .Men bla bla til at hjertet teller det er dumt ,vi trender gode hjertemennesker .Større muligheter som rik å pen sier du ,jeg kjenner noen som er rike og pene .De har det ikke bra ! De roter uansett sine fine jobber ,trist å se .En er veldig rik ,han har jeg virkelig stor omsorg for ,han sier han ikke vet om det er han eller pengene de vil ha .Sårbar kan man være uansett rikdom. Så lenge det er snakk om mennesker, er det jo ikke enten eller. Du er ikke automatisk lykkelig som rik og pen. Men det åpner flere dører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå