AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Jeg og min mann ble kjærester allerede som 13 og 14 åringer, vi fikk vårt første sønn når vi var 18 og 19 og datteren kom når vi var 20 og 21, så gikk det noen år så fikk vi tvillinger , så nå har vi Tvillinger på 2.5 år,ei 17 og en 19 , vi tenker og dra en uke til italia og 2 uker til hellas som alle skal være med på, 19åring skal jobbe resten så han får ikke blitt med. Vi har tenkt at tvillingene kanskje har gøy av kristiansand og diverse ting i danmark nå, så tenkte og bruke de 2 siste ukene på dette, så tenker jeg kanskje det blir kjedelig for 17 åringen? Hun kan være alene hjemme med broren hvis hun vil også,men hun synes det er veldig koselig med tvillingene så føler på meg at hun kommer til og bli med . Men tror dere dette blir kjedelig for henne? Jeg kan jo finne et par dager i kristiansand og i danmark bare jeg og hun finner på noe også, shoppe litt eller bare gå ut og spise etter tvillingene sover, noen andre som har barn som det er så mye i mellom ? Hvordan få dette til og funke? Dette blir første gang vi drar på ferie med tvillingene siden korona, de er født i 2019, og var bare 6mnd første sommeren i 2020 Anonymkode: cc6ea...b8f
kaleidoskop Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Syden - alle aldre liker det. Dyreparkveien - gøy for store barn også ✌🏻😁
Aristoteles Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 17-åringen trenger neppe deg til å holde seg i hånden hele tiden? Hun klarer nok å finne på egne ting både i Kristiansand og Danmark
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Aristoteles skrev (1 time siden): 17-åringen trenger neppe deg til å holde seg i hånden hele tiden? Hun klarer nok å finne på egne ting både i Kristiansand og Danmark Det er sant,men sikkert koselig og finne på noe med meg også Anonymkode: cc6ea...b8f
Aristoteles Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er sant,men sikkert koselig og finne på noe med meg også Anonymkode: cc6ea...b8f Joda Mente bare at hun sikkert klarer å underholde seg selv mye av tiden uten at hun kjeder seg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Aristoteles skrev (5 minutter siden): Joda Mente bare at hun sikkert klarer å underholde seg selv mye av tiden uten at hun kjeder seg. jo da, regner ikke med at hun blir med i parkene Anonymkode: cc6ea...b8f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Men er dere ikke to foreldre med? Da kan en være med tvillingene og den andre finne på noe med 17åringen noen timer. Anonymkode: 18de5...58e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er dere ikke to foreldre med? Da kan en være med tvillingene og den andre finne på noe med 17åringen noen timer. Anonymkode: 18de5...58e tvilingene er 3 og ikke lett for en og holde styr på i for eksempel parker ,så derfor må vi være sammen:) Anonymkode: cc6ea...b8f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): tvilingene er 3 og ikke lett for en og holde styr på i for eksempel parker ,så derfor må vi være sammen:) Anonymkode: cc6ea...b8f OK, jeg tenkte mere at det var shopping og cafe mens den andre og tvillingene hang på hotellet og så film eller noe. Anonymkode: 18de5...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå