Dame32 Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Jeg har ordentlig kjærlighetssorg..og jeg er klar over at det er en prosess jeg må igjennom. Jeg tenkte jeg skulle ta meg en dag i uka hvor jeg har en "meg dag",der jeg fokuserer fullt og helt på meg selv. Men jeg trenger litt tips på hva jeg kan gjøre på disse dagene?😊 Noen som har gjort noe lignende? 1
Queen of the North Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Gjør noe som du tidligere har funnet glede og ro i. F eks les en god bok, yoga, lange bad, fjelltur, lei en hest og ri en tur. Finn noe som du har savnet å gjøre i hverdagen som gir deg glede. Det kan egentlig være hva som helst - det viktigste er at du føler deg trygg i det og det gir det overskudd, ikke tapper deg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Queen of the North skrev (11 minutter siden): Gjør noe som du tidligere har funnet glede og ro i. F eks les en god bok, yoga, lange bad, fjelltur, lei en hest og ri en tur. Finn noe som du har savnet å gjøre i hverdagen som gir deg glede. Det kan egentlig være hva som helst - det viktigste er at du føler deg trygg i det og det gir det overskudd, ikke tapper deg. Hvor er det man bare kan leie en hest og ri en tur egentlig? Aldri hørt om. Uforsvarlig å leie ut hester til fremmede, da må man melde seg på ridetime med instruktør og leier i en ridehall er eneste jeg har hørt om Anonymkode: d3b20...4f9
Queen of the North Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvor er det man bare kan leie en hest og ri en tur egentlig? Aldri hørt om. Uforsvarlig å leie ut hester til fremmede, da må man melde seg på ridetime med instruktør og leier i en ridehall er eneste jeg har hørt om Anonymkode: d3b20...4f9 Det må noen som kan noe om hest svare på. Nevnte det kun da mange jenter likte hester som unge og det var ett forslag til noe som kunne vært en avglemt interesse. Jeg for min del fordrar ikke hest, er allergisk mot hest og gress og ville sidestilt det med å få trekt ut negler. Hver sin lyst, men hest er absolutt ikke min 🤣
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor er det man bare kan leie en hest og ri en tur egentlig? Anonymkode: d3b20...4f9 Mange besøksgårder og rideskoler Anonymkode: 27c6c...7d0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Som en i samme skjærlighetssorg-situasjon er mitt beste råd å tillate deg å være i sorg mens du er det. For å komme ut på den andre siden som seg selv igjen må vil gjennom dritten, og vi må kjenne på at det er vondt. Jeg har grått meg ferdig nå, men det skal enda mye til før jeg kjenner genuin glede i hverdagen. Jeg går på jobb, prøver å motstå fristelsen til å grave meg under dyna eller pleddet og binge tv-serier og spise junkfood, men jeg har informert mine nærmeste om at jeg ikke er helt meg selv enda og at de ikke kan forvente sprudlende glede på en stund. Og det er helt greit. Jeg prøver å ta vare på meg selv, gjøre noe aktivt daglig, trene litt, være litt ute i frisk luft, spise næringsrikt, og være litt sosial når jeg har lyst. Jeg drukner ikke sorgen i alkohol (prøvd det før, og det var en så ubehagelig opplevelse at det gjør jeg ikke igjen), og prøver å gjøre noe som jeg vet gir meg litt glede i øyeblikket. Dette er jo forskjellig fra person til person, så du må nesten kjenne etter selv hva som kan gi deg litt glede på tunge dager. Anonymkode: fd877...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå