Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en usikker person med dårlig selvtillit, og har alltid følt meg stygg. 
Trenger vel heller ikke å nevne at jeg aldri selv opplever å få oppmerksomhet fra menn, til tross for at venner ser at jeg får blikk og oppmerksomhet i fleng.

MEN nå har jeg fått en mannlig venn som får meg til å føle meg så fin. Jeg føler meg så bra sammen med ham, bare vi er i samme rom så kjenner jeg at selvtilliten vokser.

Usikker på om det er flørting mellom oss, men veldig åpenbar flørting er det ikke. 

Hvorfor får han meg til å føle meg så fin? Er det bare fordi jeg har blitt forelsket? At jeg føler meg sett, han ønsker jo også å være rundt meg. Eller er det at han sender meg signaler/flørter som gjør at jeg plutselig føler meg fin?

Aldri tidligere har en mann fått meg til å føle meg fin, på tross av et langt ekteskap og andre forhold før dette.

Anonymkode: 5d87e...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv følt det samme. Med en gutt jeg holdte på med følte jeg meg fin hele tiden uansett, mens med noen andre følte jeg meg bare stygg når jeg til og med hadde pyntet meg. Jeg fant fort ut at det handlet veldig mye om hvordan de behandlet meg. 

Nå er det viktig å merke seg at man bør være fornøyd med seg selv uansett, slik som alle sier. Men, når sant skal sies, så går selvtilliten ofte opp og ned av situasjoner og opplevelser også, selv om man kanskje har den beste selvtilliten. 

Jeg følte meg fin hele tiden ved siden av en gutt som tidligere hadde uttrykt at han synes jeg er pen (det har forsåvidt alle nevnt, til og med de jeg følte meg stygg med), men mest av alt følte jeg meg fin og meg selv ved siden av han som hadde en veldig behagelig tilnærming, litt sånn at jeg følte meg trygg. Det er så vanskelig å forklare, men jeg bare kjente på meg at han er en typisk person som liker meg uansett hvordan jeg er eller hvordan jeg ser ut. Det finnes jo flere der ute som bare er opptatt av utseende, men jeg så med en gang at denne gutten var opptatt av noe mer større - altså kjemi og personlighet. 

Det at du føler deg på en slik måte rundt han viser at kjemien mellom dere er bra, det finnes en trygghet, og at du muligens er forelsket. Har han gitt deg noen signaler før som har ført til at du får den selvtilliten rundt han? Flere gutter sier ofte at man er pen bare for å si det, men man merker ofte om de virkelig mener det eller ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er inne på noe vedrørende trygghet og følelsen av at han liker meg uansett. Han har alltid tid og vi snakker om alt. Han vil også gjerne høre mine synspunkter på ting og han er veldig oppmerksom. 
Utseende har aldri vært kommentert utover at han synes jeg er sjarmerende. 

Vil en slik god kjemi som jeg kjenner på gjerne være tosidig uavhengig av eventuelle romantiske følelser? Eller kan alt bare være i mitt hode? 

AnonymBruker
Skrevet

Synes forøvrig det er litt rart at han får meg til å føle meg så fin, det har jo i grunn aldri kommet noe derfra om at jeg er fin. Bare at jeg er en person som har fanget hans interesse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...