Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvilken kategori dette går under, men hva feiler det sånne folk som snur seg 1000x for å glane på deg og som tar ut mobiltelefonen for å late som de skal tekste noen når de går på gata? Tror de at de er så spesielle at de blir forfulgt, eller? Innbilske nek.

Anonymkode: c05ed...6fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fulgt etter en jente som har blitt redd igjen nå.... 

Anonymkode: 9b6cd...d4d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fulgt etter en jente som har blitt redd igjen nå.... 

Anonymkode: 9b6cd...d4d

Hvorfor skulle jeg følge etter noen som helst? Dessuten så er jeg en ung ei selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vet ikke hvilken kategori dette går under, men hva feiler det sånne folk som snur seg 1000x for å glane på deg og som tar ut mobiltelefonen for å late som de skal tekste noen når de går på gata? Tror de at de er så spesielle at de blir forfulgt, eller? Innbilske nek.

Hvis noen snur seg og ser om du er etter dem og tar frem mobilen er det fordi de er REDDE! 

Anonymkode: f580e...0d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis noen snur seg og ser om du er etter dem og tar frem mobilen er det fordi de er REDDE! 

Redde for at jeg skal samme vei? Er folk sinnsyke? Jeg er en ung kvinne selv og følger faen ikke etter noen. Drittfolk som ikke har selvinnsikt.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Redde for at jeg skal samme vei? Er folk sinnsyke? Jeg er en ung kvinne selv og følger faen ikke etter noen. Drittfolk som ikke har selvinnsikt.

Hvordan kan de vite om du tilfeldigvis skal samme vei eller om du er en gærning som snart skal overfalle de med kniv? Virker som om det er du som mangler innsikt i hvordan din oppførsel kan skape redsel hos andre.

Anonymkode: bda3b...053

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du høres ut som en man kan bli redd for ja…

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan kan de vite om du tilfeldigvis skal samme vei eller om du er en gærning som snart skal overfalle de med kniv? Virker som om det er du som mangler innsikt i hvordan din oppførsel kan skape redsel hos andre.

Anonymkode: bda3b...053

Min oppførsel? Jeg har blitt forfulgt og truet på livet på gata med kniv. Jeg går med spray på lomma. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du høres ut som en man kan bli redd for ja…

Jeg har blitt truet på livet på gata med kniv. Har voldsalarm pga voldelig eks. Er 22 år og har politihjelp. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Opplever det hele tiden selv, men er mann på nesten 190. Ikke er jeg truende eller farlig på noen som helst måte, men opplever damer stresser og kan finne på skifte fortau rett og slett(over på andre siden av veien). 

På en måte kan jeg forstå frykten, men samtidig blir jeg irritert over at jeg nærmest blir stempla voldtektsmann! Jeg har like mye rett til å bruke fortauet 😂

Anonymkode: 4f9b8...020

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Opplever det hele tiden selv, men er mann på nesten 190. Ikke er jeg truende eller farlig på noen som helst måte, men opplever damer stresser og kan finne på skifte fortau rett og slett(over på andre siden av veien). 

På en måte kan jeg forstå frykten, men samtidig blir jeg irritert over at jeg nærmest blir stempla voldtektsmann! Jeg har like mye rett til å bruke fortauet 😂

Anonymkode: 4f9b8...020

Endelig en som forstår. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har blitt truet på livet på gata med kniv. Har voldsalarm pga voldelig eks. Er 22 år og har politihjelp. 

Du har blitt truet på livet på gata med kniv, men forstår ikke at andre er redde for noe lignende? Ok. 

Anonymkode: 4b785...b5a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har blitt truet på livet på gata med kniv, men forstår ikke at andre er redde for noe lignende? Ok. 

Anonymkode: 4b785...b5a

Bli truet av ei ung jente på 22 år med lilla boblejakke og hvite sneakers?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at de er ekle? 

Anonymkode: 2baee...434

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bli truet av ei ung jente på 22 år med lilla boblejakke og hvite sneakers?

Eh ja? Du synes folk er ekle og at det feiler dem noe. Såklart senser folk rundt deg at du ikke akkurat utstråler vennlighet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Uff for noen svar du får i tråden TS… Nei er absolutt ikke greit å glane på folk og 

Anonymkode: 65ac6...356

Øh.. Så hvis du blir utrygg fordi det går en bak deg når du går alene så er det ikke greit å snu seg for å se om personen er der fortsatt? Er jo ts her som er har merkelig oppførsel. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...