Gå til innhold

Er jeg homofil hvis jeg foretrekker varm strømpebukse i stedet for varm Stillongs og sokker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid foretrukket å bruke varm strømpebukse med sokker i ett. Ikke vært så glad i å bruke Stillongs og sokker hver for seg om vinteren. Trodde det var et valg. Allting kjøpt det i herreutgave. Men på en skitur var det en som mente at når jeg brukte strømpebukse i stedet for å bruke Stillongs og sokker, så var jeg homofil? Stemmer det? Aldri likt å blåmerker på det skillet der i slalomskoene der. Trodde det var normalt, og de fleste jeg kjenner bruker strømpebukse på alpint. Men hva har det med homofili å gjøre? Det er ikke snakk om slik nylonstrømpebukse som damer bruker for å pynte seg??? Aldri vært tiltrukket av andre menn... 

Anonymkode: 17180...daa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alltid foretrukket å bruke varm strømpebukse med sokker i ett. Ikke vært så glad i å bruke Stillongs og sokker hver for seg om vinteren. Trodde det var et valg. Allting kjøpt det i herreutgave. Men på en skitur var det en som mente at når jeg brukte strømpebukse i stedet for å bruke Stillongs og sokker, så var jeg homofil? Stemmer det? Aldri likt å blåmerker på det skillet der i slalomskoene der. Trodde det var normalt, og de fleste jeg kjenner bruker strømpebukse på alpint. Men hva har det med homofili å gjøre? Det er ikke snakk om slik nylonstrømpebukse som damer bruker for å pynte seg??? Aldri vært tiltrukket av andre menn... 

Der har du svaret ditt :)

Anonymkode: 5c793...f61

• Liker 3
Skrevet

Homofili betyr å være tiltrukket til samme kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Å komme ut av skapet er aldri lett, men det første steget er som regel å skrive et innlegg om det på KG. Så du er på god vei, jeg heier på deg.

Ja, hva så om du er en svansepetter som liker strømpebukse og støvletter. I 2022 finnes det mange dyktige kirurger som kan skamfere lemmet ditt til å bli et åpent sår som ligner på en vagina

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja

AnonymBruker
Skrevet
Kaptein Klein skrev (11 minutter siden):

Å komme ut av skapet er aldri lett, men det første steget er som regel å skrive et innlegg om det på KG. Så du er på god vei, jeg heier på deg.

Ja, hva så om du er en svansepetter som liker strømpebukse og støvletter. I 2022 finnes det mange dyktige kirurger som kan skamfere lemmet ditt til å bli et åpent sår som ligner på en vagina

Hvordan forholder jeg meg på lengden på skihansker og headover? Bare å kutte balla der også? Det er snakk om tekstiler og noen som mener at lengden og hvor praktisk det er skal ha noe å si noem jeg skal bli homofil. Jeg vil gjerne fortsette med strømpebukse, headover og hansker og holde på kona. Hun drifter i om jeg har hjelm med briller i et, eller egne skibriller. Sammenhengende undertøy eller todelt så lenge det er praktisk mulig. 

AnonymBruker
Skrevet

Vennen din er homofob og du bør si til han at han må slutte å bruke homo som en nedsettende ting, det bidrar til at homofile topper selvmordsstatestikkem 

Anonymkode: 7c296...203

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har også T-skjorte med hette. Kjeledress med overdel og bukse. Er jeg automatisk homofil og må operere da? 

AnonymBruker
Skrevet

Asså.. hallo??? Nei, man er ikke homofil fordi man er en mann som går med strømpebukse. Man er homofil dersom man blir tiltrukket av det samme kjønn. Så enkelt.

Anonymkode: 206c3...598

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja da er du homofil...🙄

Anonymkode: ea227...d43

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja da er du homofil...🙄

Så kvinner som går med varmt undertøy i form av Stillongs, trøyer, brynje er homo/leser? Lesber går med varm Stillongsbder nede og homofile går med varm strømpebukse? Er det så enkelt å dele opp hvilket kjønn de tenner på? Det praktiske og hva som er best der og da har ingenting å si??? 

Skrevet

Du skal gå ganske nært på en jente /gutt på et nacscspiel etter et afterski for å ta stilling om han/hun har strømpebukse eller stillongs og sokker. Ser du etter det faktisk? Drar du opp skibuksa og vurderer du om vedkommende er hetro eller homo ut i fra det? Hun bruker stillongs, hun er lesbe, han bruker strømpebukse. Han er homo. NEI! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vennen din er homofob og du bør si til han at han må slutte å bruke homo som en nedsettende ting, det bidrar til at homofile topper selvmordsstatestikkem 

Anonymkode: 7c296...203

Vrøvl

Anonymkode: a4d5d...4de

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Morpheus said:

Så kvinner som går med varmt undertøy i form av Stillongs, trøyer, brynje er homo/leser? Lesber går med varm Stillongsbder nede og homofile går med varm strømpebukse? Er det så enkelt å dele opp hvilket kjønn de tenner på? Det praktiske og hva som er best der og da har ingenting å si??? 

Du skjønte ikke 🙄 emojien jeg brukte?

AnonymBruker
Skrevet

Helt opp i tenårene brukte jeg ribbestrikkede strømpebukser under med ofte to par knelange tubesokker over om vinteren. Og joggebukse eller Adidas kneppebukse over der igjen. Ingen som så strømpebuksene, men tror ikke noen brydde seg. Men etter at jeg vokste ferdig rundt 16-17 års alderen har jeg aldri funnet strømpebukse til menn. I dag bruker jeg ikke stillongs, synes det er for tettsittende. Aner ikke om jeg ville brukt strømpebukse om jeg fant en slik som jeg brukte før i min størrelse. Bruker to joggebukser på vinteren. Har tre litt baggy som jeg bruker ytterst. Funker for meg. Tror ikke strømpebukser gjør deg homofil. 

Anonymkode: 031d0...cef

Skrevet

Nei du er ikke homofil, gå i det du liker 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 1.23):

Håper du kødder.. Du vet jo selv hvem du blir tiltrukket av?

Anonymkode: fa116...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Bemerkelsesverdig at en mann i Norge 2022 ikke vet hva det vil si å være homofil. 

Anonymkode: 27d83...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...