Gå til innhold

Ønsker å ta til meg dame nummer to

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Også ønsker jeg at samboer skal fortelle meg og dame nummer to hvordan vi skal ha oss.

Og damene skal kose seg i mellom når jeg er bortreist.

Anonymkode: 3a1e3...1e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Også ønsker jeg at samboer skal fortelle meg og dame nummer to hvordan vi skal ha oss.

Foreslå det for dama di du, hun blir sikkert kjempegira på det... 

Eller muligens ikke... 

Anonymkode: 80141...b64

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Legg ut annonse på finn, du kommer sikkert til å få mange å velge mellom... 

• Liker 1
Skrevet

Du er polygam, med andre ord?

AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Du er polygam, med andre ord?

Det er en fantasi jeg har. Men hvorfor spør du om det, er du polyamorøs?

AnonymBruker
Skrevet

TROLL. 

Anonymkode: 373c4...806

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bare kjøp deg fin bil,og kanskje et stort hus......da ordner alt seg. Jeg har ikke noe fast boende hos meg,men har to damer på beite,slik at jeg kan bytte på litt. Fin bil og eget hus hjelper,selv om damene benekter det,de skjønner det bare ikke selv 🙂

Anonymkode: b0694...573

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dream on. 

Jeg ønsket meg privatfly og villa i Hamptons med tigere i hagen og David Beckham, George Clooney og Brad Pitt som ektemenn, også vil jeg at Clooney skal fortelle dem hvordan være romantiske, også skal jeg fortelle dem hva de skal handle til meg av gaver mens jeg er bortreist. 

Anonymkode: b149c...1eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dream on. 

Jeg ønsket meg privatfly og villa i Hamptons med tigere i hagen og David Beckham, George Clooney og Brad Pitt som ektemenn, også vil jeg at Clooney skal fortelle dem hvordan være romantiske, også skal jeg fortelle dem hva de skal handle til meg av gaver mens jeg er bortreist. 

Ønsker*

AnonymBruker
Skrevet

Da trenger du først en dame som meg. Bifil og poly, samt flørtende, utadvendt, sjarmerende og bra utseende. Du må også ha kapasitet til å få to kvinner til å føle seg sett og verdsatt både i utenfor senga. (Noe de fleste menn har utfordringer nok med angående en eneste kvinne.) Dessuten må du helst være svært sjarmerende og aller helst svært sexy i tillegg for å tiltrekke deg dame nr 2, for de damer som er villige til en slik relasjon har hundrevis av håpefulle par å velge mellom. Derfor kalles slike kvinner enhjørninger, for noen påstår at de ikke finnes. 

Jeg og min mann har alt overnevnte, så vi vet at "enhjørninger " finnes, og har delt mange kvinner, men selv med det i boks er det ekstremt vanskelig å finne en "enhjørning" som det klaffer med over tid. 

Det er lov å ønske seg absolutt alt mener jeg, men for å få ditt ønske oppfylt er det også rimelig mange ting som må være på plass, og klaffe. Du må også være klar over at du ikke bare får to kvinner å ha sex med, men trolig to kvinner som har en dialog og forståelse seg mellom som du som mann blir stående litt utenfor. Bare fordi du ikke har samme opplæring i kvinners dialog som kvinner har. 

Jeg håper jeg og min mann med tiden finner vår varige enhjørning. Jeg er imidlertid veldig klar over at veldig veldig mye skal klaffe, og at det ikke bare er kos, sex og moro som følger med slikt. Min kjære var fullstendig uforberedt på at to kvinner ikke bare betyr å ha sex med to kvinner første gang vi hadde et forhold til en annen kvinne. Realiteten ble en kalddusj for ham. Det har tatt ham år å takle det bra. 

Anonymkode: db362...1bd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...