Gå til innhold

Badedrakt eller badetruse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

3 år. Blir 4 i høst. Jente. Badetruse eller badedrakt? Både til strand og innendørs basseng. 

Anonymkode: 1b8e8...041

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånt rent kroppslig er det vel ingenting i veien for å kjøre badetruse, men jeg tror de fleste kjører badedrakt i den alderen. 

Anonymkode: 7c0d7...e13

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også valgt badedrakt.

Anonymkode: 62963...2f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker badedrakt med skjørt, kjøpte på guttelus 😊 

Før det kjøpte jeg badedrakt med korte ermer og korte ben, tror det var unisex fra cubus.

Anonymkode: 82dbd...4f5

• Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet

Jeg hadde hørt med jenta hvilken hun ville ha da, begge deler er like greit etter min mening. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jenta ikke har noen preferanse, så kan du kjøpe det du synes er best. Brukte badebleie uten noe utenpå fram til litt etter 3 år (krav om badebleie i bassenget fram til 3 år, og hun hadde noen uhell innimellom så det var tryggest), så en periode med badetruse. Hun så andre jenter med badedrakt og fikk veldig lyst på. Kjøpte badedrakt da badetrusa ble noe trang. 

Jeg synes at det er mye enklere å dra på trusa enn badedrakten når hun er fuktig etter å ha dusjet før bading i basseng, ellers er de vel det samme.

Anonymkode: e6689...758

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ei jente som blir fire i desember, og jeg tenker badetruse en sesong til. Hun bruker det i bassenger og sånt nå. Hun liker å sitte i vannkanten og lage sandslott, så til sommeren er det praktisk sammen med en uv-genser. Vi har kjøpt inn en badedrakt, men hun er ikke særlig interessert. 

Anonymkode: 83bff...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Det barnet har lyst å gå med.

Anonymkode: ae047...1e3

AnonymBruker
Skrevet

Det som hun og du vil. Sånn uv-drakt kan også være greit hvis det er mye utendørs/strand/hage/syden som blir aktuelt. 

Anonymkode: 908de...558

Skrevet

Truse, mye lettere å ta av og på

AnonymBruker
Skrevet

Her bruker, snart, treåringen badedrakt i bassenget. Krav om badebleie/bukse til 3 år eller bleiefri rundt samme alder. Til sommeren blir det nok både badetruse og badedrakt på stranda, må ha t-skjorte over en del pga hudtypen.

Anonymkode: 824ba...895

AnonymBruker
Skrevet

Bruker begge deler. Skifter av vått badetøy når hun dkal være på land. 

Hub fryser fort når hun har på våt badedrakt. Så sånn sett er badebukse mer praktisk

Anonymkode: 38c6a...cba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min ble så bestemt i den alderen, at badetruse ble det umulig å få på henne. Skulle ha badedrakt. 

Anonymkode: e83b5...597

Skrevet

Tråden er ryddet for diskriminerende ytringer og siteringer av slettet innhold.
-Rhodiola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...