Thomasine Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Hvor finner dere store bikinier? Jeg krever ikke merke og betaler helst så lite som mulig så lenge jeg får noenlunde kvalitet. Har sjekket de vanligste kjedebutikkene vi har i tillegg til flere andre. Change er veldig dyrt… Jeg er ute etter stor cup, men da må jeg opp i 85 rundt og det blir for stort. Håper på tips til fysiske - og nettbutikker/evt utenlandske dere har handlet på og kjenner til. 😃👍
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Der der krasjer. Har en stor cup må en ha litt mer kvalitet på stoffet for å holde det oppe. Hvis du synes Change er dyrt, er det mindre håp. Men prøv fx Underverker Anonymkode: d2105...a91
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Thomasine skrev (9 timer siden): Hvor finner dere store bikinier? Jeg krever ikke merke og betaler helst så lite som mulig så lenge jeg får noenlunde kvalitet. Har sjekket de vanligste kjedebutikkene vi har i tillegg til flere andre. Change er veldig dyrt… Jeg er ute etter stor cup, men da må jeg opp i 85 rundt og det blir for stort. Håper på tips til fysiske - og nettbutikker/evt utenlandske dere har handlet på og kjenner til. 😃👍 Hva bruker du til vanlig da? Ville hatt det som utgangspunkt selv om ikke det er det samme. Anonymkode: 45428...84f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 10 hours ago, Thomasine said: Hvor finner dere store bikinier? Jeg krever ikke merke og betaler helst så lite som mulig så lenge jeg får noenlunde kvalitet. Har sjekket de vanligste kjedebutikkene vi har i tillegg til flere andre. Change er veldig dyrt… Jeg er ute etter stor cup, men da må jeg opp i 85 rundt og det blir for stort. Håper på tips til fysiske - og nettbutikker/evt utenlandske dere har handlet på og kjenner til. 😃👍 Av alle steder fant jeg dette på Cubus i fjor på salg. 😀 Anonymkode: ece6f...313
Frostrose Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Zalando pleier å ha et fost utvalg på våren.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Triumph har bikini i større cup'er og de har noen fysiske butikker. Anonymkode: 20860...a01
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 For oss med store pupper koster det mye med både undertøy og bikini, etter min erfaring😳 har en fra change, men mest fornøyd er jeg med Careless bikinien min! Anonymkode: eb498...fbb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #9 Skrevet 28. mars 2022 Timarco kanskje?: https://www.timarco.com/no/bad/bikinier Anonymkode: 7da8c...ec2
Thomasine Skrevet 28. mars 2022 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2022 Takk. Nå har jeg noe jeg kan sjekke.😃👍🏼 Timarco og Careless. Careless butikk? Bruker 80 E eller F. Kjedebutikkene går ikke lengre enn D, da må jeg opp i omkrets og det funker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå