Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en 20 år gammel jente som nå har blitt smelt på tjukka av samboer. I natt er han ute på byen med et par kompiser. Jeg ble da sur fordi han svarte uinteressert på meldingen min som jeg sendte og jeg har sagt til han flere ganger at han kan legge litt mer energi i det han sender. Jeg tenker at man kan bruke 2 sekunder for å få en man er glad i til å føle seg sett. Jeg blir ikke sur for at dette skjedde nå, men for at jeg har sagt det flere, FLERE ganger - som med mange andre ting. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke klarer når det betyr så mye for meg - og jeg har IKKE høye standarder. Han får meg ikke til å føle meg  sett, akseptert og han har dessuten såret meg ved å gjøre ting som han VET at såret meg. Når vi krangler, så sier han ALDRI unnskyld og han prøver alltid å vende ansvaret over på meg - uansett hva det er han har gjort. Jeg er utrolig glad i han og vi er jo «bestevenner» og jeg kan være meg selv og alt, men det er så UTROLIG slitsomt at han aldri klarer å forstå og hvertfall når jeg prøver mitt beste for å være en god kjæreste for en som ikke gidder å gjøre noe tilbake annet enn det som er «nødvendig») 

Jeg er jo gravid og hormonell og jeg tenker at kanskje en voksen person skjønner litt at man blir litt ekstra emosjonell!? Jeg er så jævlig lei av å drive å snakke om følelser og han sier det skal bli bedre og det blir bedre i to dager og så er det faen meg samme driten igjen (unnskyld for sinnet - men jeg har faen meg mista alt av meg selv og mot for livet generelt ved å bli så totalt misforstått og gaslighta og likevel tilgi og gå videre og så merker man at det er ikke noe under «der» hos han)

Hva faen i helvete er det man gjør nå da - han svarte haha. på en lang melding og jeg ligger her 6. uker gravid og med ingen anelse om hva faen jeg skal gjøre med noe i livet mitt bare fordi han KLARER HELLER IKKE Å BRUKE KONDOM heller og klager på at jeg burde ha fiksa noe prevensjon :) 

Og han er ikke hjemme ennå og jeg vet ikke hva han driver med og er nå redd for å abortere av stresset. 

Anonymkode: b8b68...097

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje ta abort? 

Anonymkode: c3336...bda

• Liker 9
Gjest GulSol
Skrevet

Kjære deg. Du har hele livet ditt foran deg og det trenger ikke å være sånn. Vær så snill ta abort, lev livet ditt og få barn senere. 

AnonymBruker
Skrevet

En ting er sikkert: dette er ikke noe ideelt miljø for et barn. Du har ennå tid til abort, det hadde jeg sterkt vurdert. 

Anonymkode: 0c271...af1

• Liker 9
Skrevet (endret)
Ashtanga-Vinyasa skrev (6 minutter siden):

Hvorfor valgt du å bli gravid med ham?

Endret av Apatisk
Gjest GulSol
Skrevet

Ved å gjennomføre dette så tvinger du dere begge inn i to roller ingen av dere er klare for å ha, og ender opp med å hate hverandre inderlig. Barnet vokser opp i et usunt miljø fordi det oppdras av umodne mennesker. Man trenger livserfaring for å oppdra suksessfulle barn!!! For å ikke snakke om hvor ekstremt belastende det er å være alenemor. Eie hus? Glem det. 

Gjest GulSol
Skrevet (endret)

Du kan si han gaslighter deg så mye du vil, men du plasserer han på en pidestall og emosjonelt manipulerer han for oppmerksomhet og har heller ikke respekt for egentiden hans. Forskjellen er at du gjør det bevisst, mens han svarer haha fordi det er lættis at du blir helt klikk mens han drikker. Det er du som er problemet her 🤣

Endret av GulSol
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ville heller sagt at han er umoden og absolutt ikke klar for noe «familieliv» 

Anonymkode: 22a0b...0cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei, jeg er en 20 år gammel jente som nå har blitt smelt på tjukka av samboer. I natt er han ute på byen med et par kompiser. Jeg ble da sur fordi han svarte uinteressert på meldingen min som jeg sendte og jeg har sagt til han flere ganger at han kan legge litt mer energi i det han sender. Jeg tenker at man kan bruke 2 sekunder for å få en man er glad i til å føle seg sett. Jeg blir ikke sur for at dette skjedde nå, men for at jeg har sagt det flere, FLERE ganger - som med mange andre ting. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke klarer når det betyr så mye for meg - og jeg har IKKE høye standarder. Han får meg ikke til å føle meg  sett, akseptert og han har dessuten såret meg ved å gjøre ting som han VET at såret meg. Når vi krangler, så sier han ALDRI unnskyld og han prøver alltid å vende ansvaret over på meg - uansett hva det er han har gjort. Jeg er utrolig glad i han og vi er jo «bestevenner» og jeg kan være meg selv og alt, men det er så UTROLIG slitsomt at han aldri klarer å forstå og hvertfall når jeg prøver mitt beste for å være en god kjæreste for en som ikke gidder å gjøre noe tilbake annet enn det som er «nødvendig») 

Jeg er jo gravid og hormonell og jeg tenker at kanskje en voksen person skjønner litt at man blir litt ekstra emosjonell!? Jeg er så jævlig lei av å drive å snakke om følelser og han sier det skal bli bedre og det blir bedre i to dager og så er det faen meg samme driten igjen (unnskyld for sinnet - men jeg har faen meg mista alt av meg selv og mot for livet generelt ved å bli så totalt misforstått og gaslighta og likevel tilgi og gå videre og så merker man at det er ikke noe under «der» hos han)

Hva faen i helvete er det man gjør nå da - han svarte haha. på en lang melding og jeg ligger her 6. uker gravid og med ingen anelse om hva faen jeg skal gjøre med noe i livet mitt bare fordi han KLARER HELLER IKKE Å BRUKE KONDOM heller og klager på at jeg burde ha fiksa noe prevensjon :) 

Og han er ikke hjemme ennå og jeg vet ikke hva han driver med og er nå redd for å abortere av stresset. 

Anonymkode: b8b68...097

Herregud, du er på randen av hysteri, og det er ikke midnatt engang... Har den voksne samboeren din innetid som en drittunge? 

Anonymkode: 422af...bf9

• Liker 5
Skrevet (endret)
GulSol skrev (4 minutter siden):

Du kan si han gaslighter deg så mye du vil, men du plasserer han på en pidestall og emosjonelt manipulerer han for oppmerksomhet og har ikke respekt for egentiden hans. Forskjellen er at du gjør det bevisst, mens han svarer haha fordi det seriøst er lættis at du blir helt klikk mens han drikker. 

Kan godt være at jeg emosjonelt manipulerer han, men da skjønner jeg ikke hvorfor det er jeg som sitter på DPS med selvmordstanker. 

Han kunne ha bare sagt at han ikke klarer å endre seg, slik at jeg ikke sitter her og venter. Det jeg mente med gaslighting, er en annen ting som jeg ikke orker å gå inn på nå. 

Han er kanskje ikke helt god heller? Han dro meg etter håret på byen sist helg.

Endret av Apatisk
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor redigerte du bort at dere har hoppet av i svingen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Apatisk said:

Kan godt være at jeg emosjonelt manipulerer han, men da skjønner jeg ikke hvorfor det er jeg som sitter på DPS med selvmordstanker. 

Han kunne ha bare sagt at han ikke klarer å endre seg, slik at jeg ikke sitter her og venter. Det jeg mente med gaslighting, er en annen ting som jeg ikke orker å gå inn på nå. 

Herlighet, dersom du ikke troller håper jeg inderlig du tar abort. Dere er jo giftige begge to.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
GulSol skrev (2 minutter siden):

Du kan si han gaslighter deg så mye du vil, men du plasserer han på en pidestall og emosjonelt manipulerer han for oppmerksomhet og har heller ikke respekt for egentiden hans. Forskjellen er at du gjør det bevisst, mens han svarer haha fordi det er lættis at du blir helt klikk mens han drikker. Det er du som er problemet her 🤣

Sikkert moro for ham å gå ut med kompiser, også blir han bombardert med hysteriske meldinger fra dama... 

• Liker 3
Skrevet

Tydeligvis kommer alle innleggene mine nå opp med brukernavnet mitt som er litt kleint da jeg skrev innlegg for flere mnd siden med en annen greie da jeg burde ha slått opp, men det får gå

AnonymBruker
Skrevet
Apatisk skrev (1 minutt siden):

Haha, og der kommer de vanlige utbroderingene når man ikke få de svarene man ønsker. Hvorfor vil du ha barn med en du ser på som drittsekk? Ta abort! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor redigerte du bort at dere har hoppet av i svingen?

Fordi jeg ville ikke vise brukernavnet mitt og så prøvde jeg å få det vekk

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikkert moro for ham å gå ut med kompiser, også blir han bombardert med hysteriske meldinger fra dama... 

Kanskje fordi han ikke er til å stole på?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes posten var morsom og søt. Der sitter TS og er emosjonell, og følelsene går opp og ned. At KG folk sitter å sier at hun skal sabotere synes jeg er forkastelig og usmakelig! 🙄 Vil tro det er ganske normalt å sitte med ekstreme følelser, spesielt i så ung alder. Jeg hadde disse ekstreme følelsene uten å være gravid, for å si det sånn. Men det du beskriver er ikke SÅ seriøst. Du sier han er din bestevenn, og dere har det bra. Slappp av. Gå og sov så kan dere snakke om det imorgen. Ikke stress! 

Anonymkode: b9b35...d31

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, og der kommer de vanlige utbroderingene når man ikke få de svarene man ønsker. Hvorfor vil du ha barn med en du ser på som drittsekk? Ta abort! 

Jeg prøver bare å forklare litt mer? Og ja, jeg ønsker jo naturlig forståelse på en måte. 

på at ikke jeg er gæren 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herlighet, dersom du ikke troller håper jeg inderlig du tar abort. Dere er jo giftige begge to.

Jeg har jo prøvd å slå opp hele forholdet, men får ikke lov 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...