Gjest Acer Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Har du noen venner, familie du kan spørre ( ringe en venn) ? Hvem anser du som din beste støtte innenfor ditt omgangskrets ? Har du noe kjæledyr ? ( Hund eller katt )
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: b81ba...f9c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Ja jeg har bra støtte i både venner og familie, men hvorfor vil du vite hvem det er og om kjæledyr?? Anonymkode: 431b6...d84
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Mamma. Kan ikke snakke om alt, men venninnene mine bryr seg ikke om å snakke om andre enn seg selv. Fortalte bestevennen min at jeg var suicidal (satt ekstremt langt inne og jeg har skjult det i flere år, men skal innlegges nå) og fikk bare svar tilbake at "Ja.... Livet er kjipt! Jeg møtte på Even her om dagen og han ga meg så forvirrende signaler!" (en hun hadde flørtet med som hadde sagt fra at han ikke ville mer, som nå hadde hilst på henne og dette var hennes største problem som var viktigere enn mitt...) Jeg har ikke sagt til mamma at jeg er suicidal heller, vil ikke såre henne.. Men vi kan snakke om mye annet heldigvis. Jeg har ikke dyr men det hadde vært fint med et dyr, desverre kan jeg ikke ha det her jeg bor. Anonymkode: b75a1...89f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Har min mann men det er ting jeg ikke snakker om med han heller. Anonymkode: 99238...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå