AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Ser i alle tråder hvor kritikk rettes mot noe kvinner gjør galt så samler det seg en flokk med kvinnelige brukere for å skjelle ut den som våget å kritisere. Anonymkode: 20f0b...a5d 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Hvorfor ligger denne under singelliv og dating? Hvis du kritiserer damer du dater eller sjekker opp så skjønner jeg godt at de ikke liker det. Tror ikke du får deg noe dame på den måten heller akuratt Anonymkode: 0e21d...203 25 1
Kipling Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Det er rimelig standard ja 🤣 Kvinner er flokkdyr, og ser ut til å ha en instinktiv forståelse for det at det ikke egentlig er stor forskjell mellom dem. Så de sier de er unike (egoet deres krever det), men de oppfører seg som de selv mener de er like, for har du fornærmet en så har du fornærmet alle. Og sier du noe om kvinner på generell basis, og gjør det klart at du prater om kvinner generelt, så får du vanligvis svaret at "nei det stemmer ikke for jeg gjør aldri det" 😁 Tror bare det er slik de er skrudd sammen, de holder sammen i flokk og de liker ikke kritikk. Take them or leave them.... 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (1 minutt siden): Det er rimelig standard ja 🤣 Kvinner er flokkdyr, og ser ut til å ha en instinktiv forståelse for det at det ikke egentlig er stor forskjell mellom dem. Så de sier de er unike (egoet deres krever det), men de oppfører seg som de selv mener de er like, for har du fornærmet en så har du fornærmet alle. Og sier du noe om kvinner på generell basis, og gjør det klart at du prater om kvinner generelt, så får du vanligvis svaret at "nei det stemmer ikke for jeg gjør aldri det" 😁 Tror bare det er slik de er skrudd sammen, de holder sammen i flokk og de liker ikke kritikk. Take them or leave them.... Virker som du har gått på mang en smell. Anonymkode: 3d7b6...7f7 13 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor ligger denne under singelliv og dating? Hvis du kritiserer damer du dater eller sjekker opp så skjønner jeg godt at de ikke liker det. Tror ikke du får deg noe dame på den måten heller akuratt Anonymkode: 0e21d...203 Fordi det er i dette underforumet kvinner sliter med å ta til seg konstruktiv kritikk. Anonymkode: 20f0b...a5d 1 2
Kipling Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Virker som du har gått på mang en smell. Anonymkode: 3d7b6...7f7 Det er et mønster som går igjen, man trenger ikke å ha hatt veldig mange diskusjoner med kvinner for å legge merke til det 😄
nisselue Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 "Jeg har ikke problemer med kritikk. Det er måten du gjør det på." 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (9 minutter siden): Det er rimelig standard ja 🤣 Kvinner er flokkdyr, og ser ut til å ha en instinktiv forståelse for det at det ikke egentlig er stor forskjell mellom dem. Så de sier de er unike (egoet deres krever det), men de oppfører seg som de selv mener de er like, for har du fornærmet en så har du fornærmet alle. Og sier du noe om kvinner på generell basis, og gjør det klart at du prater om kvinner generelt, så får du vanligvis svaret at "nei det stemmer ikke for jeg gjør aldri det" 😁 Tror bare det er slik de er skrudd sammen, de holder sammen i flokk og de liker ikke kritikk. Take them or leave them.... Og her sitter du, midt på natta på kvinneguiden og spyr ut av deg fiendtlige holdninger mot kvinner, skal si du har lykkes. Anonymkode: 90109...0cc 19 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (7 minutter siden): Det er et mønster som går igjen, man trenger ikke å ha hatt veldig mange diskusjoner med kvinner for å legge merke til det 😄 Hvorfor retter du ikke kritikken mot den konkrete kvinnen da? Har du for vane å gå rundt og dosere om hvor umulige «kvinner» er, så er det ikke rart du pådrar deg irritasjon. Anonymkode: 3d7b6...7f7 21 2
Kipling Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og her sitter du, midt på natta på kvinneguiden og spyr ut av deg fiendtlige holdninger mot kvinner, skal si du har lykkes. Anonymkode: 90109...0cc Mener du genuint at alt av kritikk mot kvinner er kvinnefientlig? Er det mannefientlig å påpeke noe menn generelt sett gjør som man mener er kritikkverdig? Tenk deg om og prøv å legg igjen følelsene utenfor diskusjonen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (Akkurat nå): Mener du genuint at alt av kritikk mot kvinner er kvinnefientlig? Er det mannefientlig å påpeke noe menn generelt sett gjør som man mener er kritikkverdig? Tenk deg om og prøv å legg igjen følelsene utenfor diskusjonen. Nei, de fleste innleggene dine er kvinnefiendtlige. Anonymkode: 90109...0cc 15
Kipling Skrevet 26. mars 2022 #12 Skrevet 26. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor retter du ikke kritikken mot den konkrete kvinnen da? Har du for vane å gå rundt og dosere om hvor umulige «kvinner» er, så er det ikke rart du pådrar deg irritasjon. Anonymkode: 3d7b6...7f7 Fordi ofte gjelder ikke krtikken mot den konkrete kvinnen. Jeg kan kommentere at kvinner generelt sett gjør et eller annet uten å si noe om hvorvidt den konkrete kvinnen gjør det, og 19 av 20 ganger tar hun det som om jeg har beskyldt henne og går i forsvarsmodus for noe jeg ikke engang har beskyldt henne for. 😅 1
Kipling Skrevet 26. mars 2022 #13 Skrevet 26. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, de fleste innleggene dine er kvinnefiendtlige. Anonymkode: 90109...0cc De fleste innleggene mine er ærlige uten betraktninger for hva som er politisk korrekt. Hvis man er vant til politisk korrekt ego-smigring så skjønner jeg godt at de kan virke kvinnefientlige i sammenligning 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #14 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fordi det er i dette underforumet kvinner sliter med å ta til seg konstruktiv kritikk. Anonymkode: 20f0b...a5d Hvorfor skal de ta til seg kritikk fra en som åpenbart misliker kvinner som kjønn? Hvorfor tror du at du er i noen posisjon til å kritisere damer? Og hvorfor føler du deg så entitled til at de skal høre på akuratt deg og dine nedsettende kommentarer? Sorry, men det er ikke sånn det funker. Kom deg ned på jorda. Anonymkode: 0e21d...203 21
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #15 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (1 minutt siden): Fordi ofte gjelder ikke krtikken mot den konkrete kvinnen. Jeg kan kommentere at kvinner generelt sett gjør et eller annet uten å si noe om hvorvidt den konkrete kvinnen gjør det, og 19 av 20 ganger tar hun det som om jeg har beskyldt henne og går i forsvarsmodus for noe jeg ikke engang har beskyldt henne for. 😅 Men det er jo litt rart at du ikke har noe kritikk å komme med mot konkrete kvinner. Da lurer jeg på hvor du har hentet det store erfaringsmaterialet som gjør at du kan trekke konklusjoner om kvinner generelt 😉 Anonymkode: 3d7b6...7f7 11
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #16 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (2 minutter siden): Fordi ofte gjelder ikke krtikken mot den konkrete kvinnen. Jeg kan kommentere at kvinner generelt sett gjør et eller annet uten å si noe om hvorvidt den konkrete kvinnen gjør det, og 19 av 20 ganger tar hun det som om jeg har beskyldt henne og går i forsvarsmodus for noe jeg ikke engang har beskyldt henne for. 😅 Hvorfor skal du skrive dine objektive meninger om alle andre kvinner, i en enkelts kvinnes tråd? Hvis du ikke klarer å holde deg saklig og til tema så er det ikke rart at ingen gidder å ta deg seriøst. Anonymkode: 0e21d...203 10
Kipling Skrevet 26. mars 2022 #17 Skrevet 26. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor skal de ta til seg kritikk fra en som åpenbart misliker kvinner som kjønn? Hvorfor tror du at du er i noen posisjon til å kritisere damer? Og hvorfor føler du deg så entitled til at de skal høre på akuratt deg og dine nedsettende kommentarer? Sorry, men det er ikke sånn det funker. Kom deg ned på jorda. Anonymkode: 0e21d...203 Det er litt det som er problemet, hvorfor antar du at noen "åpenbart misliker kvinner som kjønn" så fort de påpeker en problematisk tendens. Det blir en ganske sirkulær logikk, blir det ikke? Kritikk kan avfeies fordi det kommer fra en kvinnehater, men hvordan vet du at han hater kvinner? Jo det vet man fordi han kom med kritikk.... Med den logikken har man et automatisk forsvar mot all kritikk, uansett om det er fornuftig eller ikke. Greit nok med meg som poster med navn, men han der var jo anonym og bare påpekte at det virker som kvinner er dårlige på å ta kritikk, så kommer du og beskylder ham for å "åpenbart misliker kvinner som kjønn" uten noe som helst basis annet enn at han tydligvis mener kvinner er dårlige på å ta kritikk. Du demonstrerer jo mer eller mindre poenget hans når det er slik du reagerer på kritikk. 😆 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #18 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (4 minutter siden): De fleste innleggene mine er ærlige uten betraktninger for hva som er politisk korrekt. Hvis man er vant til politisk korrekt ego-smigring så skjønner jeg godt at de kan virke kvinnefientlige i sammenligning Nei, det stemmer ikke, dine innlegg oser av "kvinner tror de er noe, de skulle bare visst hvor like de er, lette å manipulere og tror de er så spesielle". Er det politisk korrekt smugring å være nyansert, se på individer og faktisk klare å diskutere ordentlig så har du helt rett at du er langt unna det. Anonymkode: 90109...0cc 15
Kipling Skrevet 26. mars 2022 #19 Skrevet 26. mars 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du skrive dine objektive meninger om alle andre kvinner, i en enkelts kvinnes tråd? Hvis du ikke klarer å holde deg saklig og til tema så er det ikke rart at ingen gidder å ta deg seriøst. Anonymkode: 0e21d...203 Ta meg seriøst? Hvem har sagt noe om å ta noen seriøst? Det vi prater om er at kvinner tar det personlig når du snakker om kvinner generelt, så problemt er forsåvidt at dere tar det litt for seriøst selv når det ikke er ment til å gjelde dere individuelt. For det andre, så tenkte ikke jeg på KG engang, men det å prate med kvinner ute i det virkelige liv. Nevner du noe du har lagt merke til som en generell tendens blant kvinner, selv om du ikke sier et ord som antyder at du inkluderer dama du prater med i dette, så kommer hun 9 av 10 ganger til å ta det personlig og argumentere med at det ikke stemmer at hun gjør den tingen du prater om.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #20 Skrevet 26. mars 2022 Kipling skrev (4 minutter siden): Det er litt det som er problemet, hvorfor antar du at noen "åpenbart misliker kvinner som kjønn" så fort de påpeker en problematisk tendens. Det blir en ganske sirkulær logikk, blir det ikke? Kritikk kan avfeies fordi det kommer fra en kvinnehater, men hvordan vet du at han hater kvinner? Jo det vet man fordi han kom med kritikk.... Med den logikken har man et automatisk forsvar mot all kritikk, uansett om det er fornuftig eller ikke. Greit nok med meg som poster med navn, men han der var jo anonym og bare påpekte at det virker som kvinner er dårlige på å ta kritikk, så kommer du og beskylder ham for å "åpenbart misliker kvinner som kjønn" uten noe som helst basis annet enn at han tydligvis mener kvinner er dårlige på å ta kritikk. Du demonstrerer jo mer eller mindre poenget hans når det er slik du reagerer på kritikk. 😆 Du som mann som også har nedlatende holdninger til kvinner vil nok se det nøytralt og normalt fordi du er likedan men enhver oppegående og antisexistisk/antimisogymistisk person ser det veldig lett ut fra det han skriver og måten han omtaler kvinner på. Anonymkode: 0e21d...203 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå