AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 For et par mnd tilbake, fant jeg ut min samboer hadde vært utro før vi ble samboere, men bare var kjærester. Dette fant jeg ut etter at jeg flytta med han. Jeg har skikkelig lyst å slå opp, å bli singel, for å fokusere på meg selv. Merker at dette spiser meg innvendig, og jeg får ikke gjort noe fornuftig med livet mitt. Jeg har tenkt på dette med utroskapen siden i fjor, og nå vil jeg ikke mer. Men jeg har et par spørsmål som min samboer ikke vil svare på, typ hvor lenge de holdt på bak min rygg. Burde jeg kontakte henne for en oppklaring, eller burde jeg bare dumpe han? Med alle disse spørsmålene. Han klikker om jeg spør, så set er ikke aktuelt å spørre Anonymkode: 99179...44f 3
anonymbruker2312 Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Jeg hadde kontaktet jenta, nettopp fordi jeg liker å få svar på ting og er ekstremt nysgjerrig. Når noen er såpass respektløse mot meg hvor de velger å være utro, kunne jeg ikke brydd meg mindre om de ble sure om jeg hadde kontaktet vedkommende de var utro med. Hadde bare flirt. Vanskelig å gi deg et eksakt svar på hva du skal gjøre, jeg ville heller ha vurdert i hvilken grad det er viktig for meg å vite det. En ting er jo at det er nok i seg selv at han har vært utro for at jeg skal gjøre det slutt, men man vil jo alltid få mer detaljer. Viktigste er at du bør gjøre det slutt med denne useriøse gutten som ikke eier respekt. Hadde ikke tålt å være i samme hus som han en dag til etter å ha funnet ut at han har vært utro jeg. 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 anonymbruker2312 skrev (1 minutt siden): Jeg hadde kontaktet jenta, nettopp fordi jeg liker å få svar på ting og er ekstremt nysgjerrig. Når noen er såpass respektløse mot meg hvor de velger å være utro, kunne jeg ikke brydd meg mindre om de ble sure om jeg hadde kontaktet vedkommende de var utro med. Hadde bare flirt. Vanskelig å gi deg et eksakt svar på hva du skal gjøre, jeg ville heller ha vurdert i hvilken grad det er viktig for meg å vite det. En ting er jo at det er nok i seg selv at han har vært utro for at jeg skal gjøre det slutt, men man vil jo alltid få mer detaljer. Viktigste er at du bør gjøre det slutt med denne useriøse gutten som ikke eier respekt. Hadde ikke tålt å være i samme hus som han en dag til etter å ha funnet ut at han har vært utro jeg. Ja, jeg føler ikke noen ting for han mer. Bor med han uten noe grunn, og følelsene mine for han er borte, æsj. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det slutt, han truer med å ta selvmord. Jeg har et par spørsmål ja, som han ikke vil svare på. Og hun er jo den eneste måten jeg kan få vite disse tingene på Anonymkode: 99179...44f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Hva skal du gjøre med de svarene? Du har jo allerede bestemt deg for å gå. Anonymkode: 42d54...f9d 1
anonymbruker2312 Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg føler ikke noen ting for han mer. Bor med han uten noe grunn, og følelsene mine for han er borte, æsj. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det slutt, han truer med å ta selvmord. Jeg har et par spørsmål ja, som han ikke vil svare på. Og hun er jo den eneste måten jeg kan få vite disse tingene på Anonymkode: 99179...44f Typisk at partneren truer med selvmord, slik at du skal få dårlig samvittighet. Har han ikke hatt noe form for selvmordstanker før, bør du ikke ta dette på alvor. Mest sannsynlig er det bare tullprat for å få deg til å være hos han. Du kan aldri stole på noen som er og har vært utro. Sier det av erfaring. Men da kontakter du henne, er som regel mer informasjon man ikke vet som kan faktisk gjøre det enklere for deg med tanke på valg, selv om den informasjonen du får kanskje ikke er så veldig positivt å høre. 2
Teardrop Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Dump han, hun har ingenting med dettte å gjøre i den forstand at det er HAN som var i et forhold. For alt hun vet kan han ha sagt han var singel. Flytt fra han, å få det bedre med deg selv 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Teardrop skrev (1 minutt siden): Dump han, hun har ingenting med dettte å gjøre i den forstand at det er HAN som var i et forhold. For alt hun vet kan han ha sagt han var singel. Flytt fra han, å få det bedre med deg selv Hun har nok ikke visst det nei. Han har fortalt henne at han er singel! Men jeg vil bare vite hvor lenge det holdt på Anonymkode: 99179...44f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 Jeg har vært i samme situasjon som deg, men damen han stod i med ville ikke møte meg, ta telefonen, svare på en melding eller noe som helst. Hun løp hvis hun tilfeldigvis så meg, så jeg ga opp 😑 Anonymkode: 12399...cd0
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 Jeg er i samme situasjon som deg, men jeg er ikke interessert i å snakke med de andre. Du får anta at siden han ikke vil svare, så er det fordi han er flau over hvor lenge han behandlet deg dårlig. Ergo verst tenkelige senario. Anonymkode: c67a7...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja, jeg føler ikke noen ting for han mer. Bor med han uten noe grunn, og følelsene mine for han er borte, æsj. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det slutt, han truer med å ta selvmord. Jeg har et par spørsmål ja, som han ikke vil svare på. Og hun er jo den eneste måten jeg kan få vite disse tingene på Anonymkode: 99179...44f Han manipulerer deg. Den som har vært utro bør i det minste tåle, og svare på, alle spørsmål man har. Man bør få den tiden man trenger til å finne ut av hva man vil, og man må få tid til å sørge/rase - og det er ingen som kan sette en fast tid på når det skal være bra igjen. Denne fyren er det bare til å dumpe. Han er utro, han har ikke respekt for deg, han kan ikke kommunisere, og du har ikke lyst til å være sammen med han lengre. Det er bare til å bli ferdig med det. Truer han med selvmord informerer du han om at du tar kontakt med familien hans og legen, slik at de kan ivareta han - regner med at han da slutter å true. Anonymkode: 9599c...358 2
Teardrop Skrevet 26. mars 2022 #11 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hun har nok ikke visst det nei. Han har fortalt henne at han er singel! Men jeg vil bare vite hvor lenge det holdt på Anonymkode: 99179...44f skjønner det, men utfallet er uansett at du bør dumpe han. Er det så viktig om det er et one night stand eller om det har pågått i lengre tid? Er det over nå? hvordan fant du det ut? Klarer du å tilgi han bare du "vet"? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #12 Skrevet 26. mars 2022 For et par mnd tilbake, fant jeg ut min samboer hadde vært utro AnonymBruker skrev (1 time siden): For et par mnd tilbake, fant jeg ut min samboer hadde vært utro før vi ble samboere, men bare var kjærester. Jeg har tenkt på dette med utroskapen siden i fjor Anonymkode: 99179...44f Hæ? Anonymkode: 262f2...7f2 2
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg føler ikke noen ting for han mer. Bor med han uten noe grunn, og følelsene mine for han er borte, æsj. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det slutt, han truer med å ta selvmord. Jeg har et par spørsmål ja, som han ikke vil svare på. Og hun er jo den eneste måten jeg kan få vite disse tingene på Anonymkode: 99179...44f La han ta selvmord. Endret 27. mars 2022 av tullerikke
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 Hva er det med dere damer og skal kontakte ditt og kontakte datt, og lage drama her og der, få closure hit og dit? Kan dere aldri bare akseptere ting, ta en beslutning og GÅ VIDERE? Uten å måtte bruke eksepsjonelt med tid og energi på å tenke og gruble på spilt melk. Anonymkode: bedcb...381
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #15 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 10.57): Hva er det med dere damer og skal kontakte ditt og kontakte datt, og lage drama her og der, få closure hit og dit? Kan dere aldri bare akseptere ting, ta en beslutning og GÅ VIDERE? Uten å måtte bruke eksepsjonelt med tid og energi på å tenke og gruble på spilt melk. Anonymkode: bedcb...381 Dette er jo ikke å lage drama. Hvorfor tar du deg så nær av dette egentlig? Skulle trodd du var samboeren til Ts. Anonymkode: 4ac2d...b92 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå