AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #21 Skrevet 27. mars 2022 Med en mann: aldri Alene: 5 minutter K31 år Anonymkode: 35d4e...715 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #22 Skrevet 27. mars 2022 Noen få minutter, kommer an på formen og om jeg vil raskt eller ikke. Går like raskt alene som med mann. Anonymkode: b6bda...d8b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #23 Skrevet 27. mars 2022 Kan komme i løpet av sekunder eller et par min både alene og med en mann, men da blir det jo ikke noe digg orgasme så vil helst bruke litt lenger tid. Men vanskelig å holde igjen om man er veldig kåt Anonymkode: 5496f...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #24 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja såklart, her kommer kvinnehaterne aktivt inn å skylder alt på kvinnen med sitt ekle kvinneforakt. Under halvparten damer får orgasme med en mann, nesten alle damer får orgasme hver gang med en annen kvinne. Du skjønner at det ikke er kvinnen som er problemet. Egoistiske one-minute men fins det flust av Anonymkode: a84a7...bd1 Hvis man ALDRI har fått orgasme med en mann (selv ikke med fingre eller tunge) så må man faktisk enten se på seg selv eller slutte å utelukkende gå etter superegoister. Det skjer bare ikke at alle menn man har vært med er egoister. (Muligens unntatt hvis man bare har vært med noen veldig få stk og har vært maks uheldig) Anonymkode: b6bda...d8b 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #25 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis man ALDRI har fått orgasme med en mann (selv ikke med fingre eller tunge) så må man faktisk enten se på seg selv eller slutte å utelukkende gå etter superegoister. Det skjer bare ikke at alle menn man har vært med er egoister. (Muligens unntatt hvis man bare har vært med noen veldig få stk og har vært maks uheldig) Anonymkode: b6bda...d8b En man trenger ikke være egoistisk bare fordi kvinnen involvert ikke får en orgasme. De mennene jeg hat vært med har gitt 110%, virkelig de skal ikke få skylden for at jeg ikke kom i mål. Hvorfor fikk jeg ikke orgasme? For det er ikke alltid like enkelt. Man må faktisk slappe av, man må takle det å få et «orgasme ansikt» foran noen andre, det er utrolig mye mentalt involvert i det, som ikke går på det fysiske. Det er faktisk ikke like enkelt for oss alle. Ikke minst så kan vi alle bli vandt til «en måte» å få orgasme på, om man gjør noe litt annerledes så skjer det ikke, og det å være med noen andre er veldig annerledes. Selv om noen, meg inkludert, skriver at vi ikke har fått en orgasme sammen med en mann, så betyr det ikke at jeg anklager mannen for noe. Anonymkode: 35d4e...715 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #26 Skrevet 27. mars 2022 Har hatt min del av orgasmer med menn. Fortalt hva jeg liker og hvordan, pluss hjulpet til selv. Den siste jeg var sammen med var dog sykt egoistisk. Han trodde det var nok med litt klåing og klining, og så rett på hullet. Han hadde stor penis, så trodde vel det var nok. Han var ikke flink å bruke hverken hender eller tunge, og det hele var over før jeg var blitt skikkelig varm. Fikk bare en orgasme med han og det var når jeg nærmest tvang han til å fingre meg etter han var ferdig... Han pleide ikke gjøre noe for å hjelpe meg etterpå. J**la egoist. Jeg dumpa han, men også av flere andre årsaker. Anonymkode: f74ea...0a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #27 Skrevet 27. mars 2022 Man kan fint ha sex med flinke og flotte menn uten å komme. Du kan ikke si hva du liker, hva de skal gjøre, om du bare klarer komme alene. Anonymkode: c4c68...606
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #28 Skrevet 27. mars 2022 Alene, alt fra 20 sekunder til 5 minutter. Har aldri fått vaginalorgasme. Hvis mannen bruker fingrene på klitoris så tar det litt mer tid. Har aldri tatt tiden da jeg har andre ting å tenke på, men kanskje 10 min. Hvis jeg selv fingrer meg når vi har sex så tar det et par minutter. Anonymkode: 153a0...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #29 Skrevet 27. mars 2022 10-20 minutter, spiller ingen rolle om det er jeg selv eller mannen som gjør det. Anonymkode: fea29...669
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #30 Skrevet 27. mars 2022 Rundt 15 minutter vil jeg tro, men det kommer veldig an på hvor kåt jeg er i utgangspunktet. Hvis jeg er sprengkåt kan det gå mye fortere, kanskje 5 minutter. Hvis jeg derimot ikke er særlig kåt kommer hele oppvarmingsfasen i tillegg, så da kan det fort gå en halvtime alt ettersom. Jeg bruker litt lengre tid på å komme med partner enn alene, og det er kun min nåværende kjæreste jeg har fått orgasme med (jeg har hatt rundt 25 partnere totalt). Litt av problemet med å komme under sex for min del dreier seg om at jeg trenger stimuli av klitoris og penetrering i et jevnt tempo over lengre tid for at det skal gå, og det er vanskelig for mange menn. De fleste kommer eller må stoppe opp før jeg rekker å komme, og da ender det med at jeg aldri kommer under sex. Heldigvis er min nåværende partner flink på å å meg orgasme først, før vi går over på penetrering. Men jeg syntes det er veldig deilig med kombinasjonen klitoris + penetrering, så det er leit at jeg aldri rekker å komme under selve penetreringen, for det er jo den beste orgasmen! Anonymkode: cbe6e...5fa 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #31 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja såklart, her kommer kvinnehaterne aktivt inn å skylder alt på kvinnen med sitt ekle kvinneforakt. Under halvparten damer får orgasme med en mann, nesten alle damer får orgasme hver gang med en annen kvinne. Du skjønner at det ikke er kvinnen som er problemet. Egoistiske one-minute men fins det flust av Anonymkode: a84a7...bd1 Hva er kvinnehatende i innlegget. Det er jo helt riktig og har absolutt ingenting med kvinnehat å gjøre. Slutt å vær så hårsår. Anonymkode: 3c6a9...28c 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #32 Skrevet 27. mars 2022 Kommer veldig raskt😅😅 Anonymkode: 5b379...313 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #33 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Med en mann: aldri Alene: 5 minutter K31 år Anonymkode: 35d4e...715 Samme her. Med mindre jeg rir mannen med rumpa mi, da kommer jeg fort. Kvinne, 34 år. Anonymkode: 91611...5d9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #34 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvor raskt får du orgasme ved sex? Alder på dere Anonymkode: fc8ea...d12 Hva mener du med «ved sex»? Jeg får jo aldri orgasme uten sex. Om jeg onanerer med rabbit så kan jeg få orgasme på 15-20 sekunder. Om partner bruker munn og fingre så kan det gå alt fra 1 minutt til 15 minutter. Men da er ikke målet å komme så raskt som mulig liksom. Jeg er heldig som alltid har fått orgasme lett. K40+ Anonymkode: 5ed18...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #35 Skrevet 27. mars 2022 Med meg selv maks 5 minutter. Med en annen dame, avhengig av hva vi gjør maks 15 minutter. Med en mann, ca et halvt år. Anonymkode: 27a41...519 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #36 Skrevet 27. mars 2022 Alene: under ett minutt En mann klarer sjeldent å få meg til å komme, da må jeg ta hele kommandoen og kjøreegoløp. Anonymkode: 5aac4...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #37 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alene: under ett minutt En mann klarer sjeldent å få meg til å komme, da må jeg ta hele kommandoen og kjøreegoløp. Anonymkode: 5aac4...6b9 jeg tror du må fortsette å ta kommandoen Alder? Anonymkode: fc8ea...d12
Resignert Skrevet 28. mars 2022 #38 Skrevet 28. mars 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Alene: under ett minutt En mann klarer sjeldent å få meg til å komme, da må jeg ta hele kommandoen og kjøreegoløp. Anonymkode: 5aac4...6b9 Da er det vel strengt tatt ikke noe poeng å ha sex med en mann. Verken for kvinnen eller for mannen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. mars 2022 #39 Skrevet 28. mars 2022 Som regel under 1 minutt med en mann jeg er tent på. Ved penetrering kan det ta bare sekunder 😂 Alene mye senere. Trenger en mann for å bli ordentlig tent
intexus40 Skrevet 28. mars 2022 #40 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 23.00): Tips: stor penis. Fingring til en eller to klitoris orgasmer først så vulva er max sensitiv så penetrering av stor og tykk penis som stimulerer alle nervene i vulva og A punktet som sitter ca 17 cm inn Anonymkode: a84a7...bd1 Tror du må lære deg litt mer om menneskers anatomi før du uttaler deg... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå