AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Del Skrevet 26. mars 2022 Hvor raskt får du orgasme ved sex? Alder på dere Anonymkode: fc8ea...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Del Skrevet 26. mars 2022 Alene, etter 2 minutter. Med en mann, aldri. 30-årene Anonymkode: c4c68...606 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Del Skrevet 26. mars 2022 På to minutter stort sett, om jeg vil. 38, kvinne. Men jeg hjelper til selv, penetrering er ikke nok. Anonymkode: 313e7...40b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Del Skrevet 26. mars 2022 Alene alt fra 1-60 minutter (hvis jeg edger meg selv med vilje) Med partner alt fra 15-45 minutter sånn gjennomsnittlig etter foreplayet Anonymkode: a84a7...bd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Del Skrevet 26. mars 2022 Veldig forskjellig, alt etter hvor tent jeg er...fra 1 min til 10 min... 42 år Anonymkode: dc7bd...57f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Del Skrevet 26. mars 2022 Kommer an på hvor tent jeg er, hvor godt varmet opp og hvor lenge siden sist. Må stort sett stimulere klitoris manuelt for å tippe over kanten, men håper å knekke koden for å komme uten snart. Mannen jobber offshore og kommer ofte raskest første ligg etter at han kommer hjem fra jobb Anonymkode: 785ea...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): håper å knekke koden for å komme uten (fingring) snart. Tips: stor penis. Fingring til en eller to klitoris orgasmer først så vulva er max sensitiv så penetrering av stor og tykk penis som stimulerer alle nervene i vulva og A punktet som sitter ca 17 cm inn Anonymkode: a84a7...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tips: stor penis. Fingring til en eller to klitoris orgasmer først så vulva er max sensitiv så penetrering av stor og tykk penis som stimulerer alle nervene i vulva og A punktet som sitter ca 17 cm inn Anonymkode: a84a7...bd1 Jaa, det kunne nok vært spennende å prøvd men har mann så må øve sammen med han tenker jeg. Anonymkode: 785ea...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Del Skrevet 27. mars 2022 Alene går fort Med mannen er veldig variabelt. Kommer veldig annpå syklusen min. Er mer kåt noen perioder. Men får alltid orgasme 🤩 Anonymkode: a92f8...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 27. mars 2022 #10 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alene, etter 2 minutter. Med en mann, aldri. 30-årene Anonymkode: c4c68...606 Hvor mange katter har du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #11 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alene, etter 2 minutter. Med en mann, aldri. 30-årene Anonymkode: c4c68...606 Hæ!! Hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Del Skrevet 27. mars 2022 Kaptein Klein skrev (4 minutter siden): Hvor mange katter har du? Ingen. Man kan være god i senga selv om man ikke kommer selv. Anonymkode: c4c68...606 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Del Skrevet 27. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Hæ!! Hvorfor En av livets store mysterier? 😅 Anonymkode: c4c68...606 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Del Skrevet 27. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Hæ!! Hvorfor ikke? Sannsynligvis fordi hun ikke tar ansvar for egen orgasme, enten ved å hjelpe til selv, eller kommunisere til den eventuelle partneren hva som skal til for at hun skal få orgasme. Anonymkode: de9f1...ad5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sannsynligvis fordi hun ikke tar ansvar for egen orgasme, enten ved å hjelpe til selv, eller kommunisere til den eventuelle partneren hva som skal til for at hun skal få orgasme. Anonymkode: de9f1...ad5 Man kan fint ha bra sex uten orgasme. Man kan ha ett aktivt og spennende sexliv. Orgasme er tre sekunder, god sex kan vare 3 timer. Anonymkode: c4c68...606 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sannsynligvis fordi hun ikke tar ansvar for egen orgasme, enten ved å hjelpe til selv, eller kommunisere til den eventuelle partneren hva som skal til for at hun skal få orgasme. Anonymkode: de9f1...ad5 Ja såklart, her kommer kvinnehaterne aktivt inn å skylder alt på kvinnen med sitt ekle kvinneforakt. Under halvparten damer får orgasme med en mann, nesten alle damer får orgasme hver gang med en annen kvinne. Du skjønner at det ikke er kvinnen som er problemet. Egoistiske one-minute men fins det flust av Anonymkode: a84a7...bd1 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Del Skrevet 27. mars 2022 Alene; Etter 20 sekunder om jeg vil. Sammen med mann: Kommer an på hvor kåt jeg er. Fra 2- 10 minutter til å ikke få. Med mann som tar seg tid til å knulle rolig i starten og også roe ned innimellom kan jeg også komme mange mange ganger. En mann som pumpeknuller ville jeg ikke fått orgasme med, uansett tid. Det er bare ubehagelig. Anonymkode: fc430...25b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja såklart, her kommer kvinnehaterne aktivt inn å skylder alt på kvinnen med sitt ekle kvinneforakt. Under halvparten damer får orgasme med en mann, nesten alle damer får orgasme hver gang med en annen kvinne. Du skjønner at det ikke er kvinnen som er problemet. Egoistiske one-minute men fins det flust av Anonymkode: a84a7...bd1 Ahaa, så jeg er kvinne som hater kvinner da? Klart det finnes menn som er egoistisk i sengen på samme måte som det finnes kvinner som er egoistisk i sengen. Den jeg føler sitter på et hat mot et annet kjønn her er deg, for måten du velger å ordlegge deg om et annet kjønn, og måten du generaliserer på er egentlig ganske trasig. Anonymkode: de9f1...ad5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 27. mars 2022 #19 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sannsynligvis fordi hun ikke tar ansvar for egen orgasme, enten ved å hjelpe til selv, eller kommunisere til den eventuelle partneren hva som skal til for at hun skal få orgasme. Anonymkode: de9f1...ad5 Min neste kjæreste vil jeg ha som deler ditt syn💞 Jeg bruker å fremlegge orgasmen til kvinnen på et sølvfat, men det er hun som må ta tak i orgasmen. Så jeg er bare en servitør, så jeg serverer bare nytelse🤗 Altså ikke misforstå dette... jeg kan godt servere orgasmer også, uten at hun rører en finger. Noen får jo orgasme lett og mange.. Det er bare det at det er kul umulig, hvis hun sliter med sin orgasme. Da må hun hjelpe seg selv for å frembringe orgasmen. Hvis hun ikke gjør noe, må jo det være toppen av latskap😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #20 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man kan fint ha bra sex uten orgasme. Man kan ha ett aktivt og spennende sexliv. Orgasme er tre sekunder, god sex kan vare 3 timer. Anonymkode: c4c68...606 Orgasmen min varer 20 - 30 sekunder, men ellers enig i at sexen bør vare mere enn 3 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå