Gå til innhold

Hvis du våkner klokken 9 imorgen tidlig og leser nyheter om at Russland har bombet New-York med en atombombe. Hva gjør du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du reagert? 

Anonymkode: 54e60...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reist hjem til foreldrene mine og begynt å planlegge hvor vi kunne søke skjul for atomforgiftning og hamstret mat osv og tekstet alle vennene mine for å lage en plan om hvordan vi skal krige mot fienden om det blir verdenskrig her 

Anonymkode: 49476...276

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som kommer ikke til å lese det i morgen. 

Anonymkode: ce215...f61

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde reagert med å preppe enda mer mat og spesielt DOPAPIR.

Anonymkode: 97cdb...912

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det vil skje, selv om Putin er en gærning og gidder ikke henge meg på krisemaksimeringer og dommedagstanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Umulig å forutse hvilke reaksjon en får til enhver tid.

Anonymkode: ee772...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg nok sannsynligvis begynte å gråte.

Anonymkode: b0b48...01c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Reist hjem til foreldrene mine og begynt å planlegge hvor vi kunne søke skjul for atomforgiftning og hamstret mat osv og tekstet alle vennene mine for å lage en plan om hvordan vi skal krige mot fienden om det blir verdenskrig her 

Anonymkode: 49476...276

Hadde Russland bombet New York så hadde det jo ikke vært tvil om at vi er i en verdenskrig... Det er vi nok allerede vi vet det bare ikke. Men å begynne med atombomber rundt omkring er lite sannsynlig.

Uansett, hadde ikke gjort så mye, hva kunne jeg ha gjort liksom.

Anonymkode: 09fdf...ca8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å grine og sett på muligheter for å komme oss til Australia (der mannen er fra)

Anonymkode: 9a392...920

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappet kattene mine og gått på do. Så hadde jeg lagr meg igjen. 

Anonymkode: e642e...2d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt glad. Er så deprimert allerede… Har bare lyst til å si farvel til alle. En atomkrig hadde løst mange problemer for meg 

Anonymkode: 3ce51...c81

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde blitt redd, og fryktet for både mitt eget liv og barnet mitt sitt liv i nær fremtid + alle andre som står meg nær. Ellers ville jeg tenkt at den familien jeg har i New York er døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hamstret MASSE dopapir, 40 bokser med jodix og meldt meg inn i kirken. 

Anonymkode: 2baed...55c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde blitt glad. Er så deprimert allerede… Har bare lyst til å si farvel til alle. En atomkrig hadde løst mange problemer for meg 

Anonymkode: 3ce51...c81

ikke dra med andre ned i ditt eget dragsug. Selv om du ønsker å slippe denne jorda, så ønsker de fleste andre å leve videre. 

Jeg bearbeider ikke de som velger å forlate denne verden hvis det blir gjort alene, men hvis de drar med seg andre inn i døden samtidig så synes jeg det er veldig egoistisk.  Feks var det en pilot som styrtet flyet med vilje for noen år siden pga psykiske plager. Mange passasjer døde samtidig pga det. Slikt synes jeg ikke noe om.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt veldig redd, veldig lei meg overfor de som døde og er skadet (som jeg også blir når jeg hører om andre ulykker eller hendelser), tenkt på fremtiden for mine barn. Fulgt nøye med på nyheter for om vi må gi jodix eller om det er noe annet vi må gjøre. 

Snakket med familie og venner om dette og hvordan de skal forberede seg på tiden som kommer. 

Anonymkode: ff5a8...a1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at det var en litt for tidlig og litt for drøy 1.april spøk, og følt dyp sympati med familien til den redaktøren som lot den komme på trykk. Hadde blitt en tung tid for de. 

Endret av Chomsky89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...