Gå til innhold

Hadde du giddet å betale 39 millioner for dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Geitis
Skrevet

Hadde ikke betalt 39 milioner for noe hus tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil og jeg skulle hatt minst 200 millioner formue om jeg skulle brukt 39 mill på et hus! 

Men de som har råd og vil bo der så er det sikkert verdt det mtp utsikten og størrelsen. God standard innvendig og. Men 12.000 i fellesutgifter pr mnd da krever det at man også har særdeles høy inntekt for å administrere de boutgiftene i tillegg til et boliglån jeg tipper hadde ligget på 25-30.000 i mnd. 

Anonymkode: f5a9b...6ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje om jeg ønsket vinterhytte i Oslo.

Anonymkode: fd6fa...f0a

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet det er jo så mørkt inne

Anonymkode: deb9b...b88

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Handler ikke om jeg gidder eller ikke. Hadde jeg hatt råd til å kjøpe det huset, så hadde jeg fått en advokat eller noe til å ordne betalingen og alt for meg. 

Anonymkode: aefd4...63a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg kunne det. Flott beliggenhet. Her holder pengene seg og.

Syns ikke det var mørkt, går jo ann i de fleste hjem å skru på lyset... 😅

Male veggene til og med. 

Anonymkode: 93cc0...aad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke snakk om å "gidde". 

Men nei, jeg hadde aldri brukt 39 mill på dette. Det er sykt mye annet i samme prisklasse som jeg heller ville valgt dersom jeg hadde 39 mill å bruke. Blant annet er denne boligen skikkelig "grå-helvete" i nesten alle rom. Det oser ikke akkurat av klasse og stil når man velger samme interiørstil som 90% av alle blokkleilighetene på Finn.no. 

Dessuten liker jeg ikke huset utvendig. For mange treplanker. Altfor mange. 

Anonymkode: 15332...d88

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg nok ikke. Synes huset ikke var noe fint hverken utvendig eller innvendig. Selv om en malte om, så likte jeg ikke huset.

Anonymkode: 7ebfd...15e

• Liker 3
Skrevet

Nei, var ikke helt min smak og 39 millioner... 

Skrevet

Tviler på at det er veldig mange på KG som har 39 mill. eller mulighet til å låne så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Fin bolig. Måtte ha vært ufattelig rik for å ha bodd der da.

Anonymkode: 1a901...5c6

AnonymBruker
Skrevet
Anonym Bruker0 skrev (Akkurat nå):

Tviler på at det er veldig mange på KG som har 39 mill. eller mulighet til å låne så mye.

:rolleyes:

Anonymkode: 9ba4a...02e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke at innsiden og utsiden av huset passet sammen i det hele tatt. Utsiden fremstår som klassisk varm, "akademisk" og beroligende. Mens innsiden er det gråblå, grå og gråhvite interiøropplegget som det har gått tretten av på dusinet de siste 6 årene.

Anonymkode: 4282c...ac5

• Liker 5
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)

Oi, det var skremmende likt huset mitt innvendig 😆 Men jeg bor ikke i Holmenkollen, og huset mitt er en god del mindre, så mitt hus går dessverre bare for en brøkdel av prisen.... Med tanke på den gode beliggenheten så hadde jeg muligens slått til om jeg hadde pengene, for jeg er en sucker for spektakulær utsikt... Selv om jeg helst skulle hatt både større hage og mye mer skjerming mot innsyn for en slik pris.

Endret av SnowBells
Skrevet

Jeg hadde orket den formelle biten ellers. Men selve betalingen hadde jeg ikke giddet nei. Logge seg inn i nettbanken og alt det det styret der. Livet er for kort rett og slett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, var virkelig ikke min stil. Nå har jeg ikke så mye penger heller. Men selv om jeg hadde hatt flere hundre millioner, så ville jeg ikke hatt det huset der.

Er et hus i Tønsberg jeg har forelsket meg i, og det koster bare 15 mill.

Hadde heller kjøpt en liten leilighet sentralt i Oslo.

Anonymkode: 7991c...4b5

Skrevet

Mjeh. Hadde jeg hatt såpass med penger så bille kjøpt noe annet. Men fint hus, sikkert en drøm med utsikten. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

for å administrere de boutgiftene i tillegg til et boliglån jeg tipper hadde ligget på 25-30.000 i mnd. 

Månedlig innbetaling for et lån det man har 15% egenkapital og kjøpesum er 39 millioner er faktisk 145'000 i måneden. Med 25 års nedbetalingstid og 2,29% rente. Stiger til koselige 175k om renta stiger til 4%. Pluss fellesutgifter

• Liker 1
Gjest Metalman4100
Skrevet
Geitis skrev (1 time siden):

Hadde ikke betalt 39 milioner for noe hus tror jeg.

Samme her. Sinnsyk sum å betale for et hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...