Gjest Pecado Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 Når du faller for en mann er det da viktig hvor mye hår han har? Skjekker du hårfestet før du sier ja til en date? Nå regner jeg med at alle sier nei, klart lite hår ingen hindring, fordi det er det politisk korrekte å si. Men helt ærlig, er en ung mann med svært lite hår egentlig tiltrekkende?
Samantha Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 I utgangspunktet syns eg ikkje skalla menn er særlig sexy. MEN det fins virkelig unntak! Jobbar ilag med en drop dead gorgeous type som barberar vekk alt (fordi han har mist en del hår), og eg hadde absolutt ikkje takka nei til en date med han Veit og om andre som klipper det heilt kort (b.a broren min), som en syns er flotte mannfolk. Men menn som lar håret vokse ut og har måne/store vikar syns eg ikkje er særlig attraktive.
Mrs. K Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 Nei, jeg har aldri sjekket hårfestet før en date. Jeg synes ikke det er noe pent hvis han prøver å skjule at han har lite hår. Det er derimot veldig sexy hvis han holder håret (de fjoner som måtte være igjen) kortklipt
Gjest Bellatrix Skrevet 31. oktober 2005 #4 Skrevet 31. oktober 2005 Men med lite hår kan være sexy. Det kommer helt an på hvordan han steller med det håret han har.
Arkana Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 Samboeren min hadde lite hår allerede da jeg traff ham (og da var han 29, altså en ung mann), men han klipper det kort-kort (1-2 mm) og han er skikkelig kjekk. Han er faktisk mye mer tiltrekkende med så lite hår enn da han hadde masse hår (etter det jeg har sett på bilder da). Jeg hadde nok stusset litt om han hadde hatt hentesveis eller om han hadde langt hår (jeg liker ikke langt hår på menn), men i utgangspunktet har håret svært liten betydning og jeg vurderer aldri håret før en date.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Ikke glem at menn som mister håret tidlig er mer virile enn andre menn
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #7 Skrevet 31. oktober 2005 syns det e heilt greit med dei som tar alt, eller ikkje prøva å sjule det.. men, kjem dei med hentesveis, eller lang lugg for å sjule vika, sei eg neitakk
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #8 Skrevet 31. oktober 2005 Ikke glem at menn som mister håret tidlig er mer virile enn andre menn ← Jeg tror det er et rykte som en skallet mann har satt ut
Arkana Skrevet 31. oktober 2005 #9 Skrevet 31. oktober 2005 Ikke glem at menn som mister håret tidlig er mer virile enn andre menn ←
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #10 Skrevet 31. oktober 2005 Oh My God. JA! menn med lite hår kan være f... så sexy. Se bare på Patrick Stewart, Mitch Pileggi(Skinner i X-Files) og John M Jackson(Chegwidden i JAG)
Gjest Milah Skrevet 31. oktober 2005 #11 Skrevet 31. oktober 2005 Hvis de klipper det veldig kort, kan det være helt greit det.. De som tviholder på noe fjoner her og der, er ikke tiltrekkende!
Gjest Piper Skrevet 31. oktober 2005 #12 Skrevet 31. oktober 2005 Hadde ikke funnet min mann om jeg så på håret, for han har veldig lite av det Bryr meg katten om håret, for det er ikke det som gjør mannen.
Gjest StoreSky Skrevet 31. oktober 2005 #13 Skrevet 31. oktober 2005 Jo mindre jo bedre!!! Han som jeg liker nå (guud så fjortis det høres ut, hehe) har temmelig høyt hårfeste -i don't care! Dessuten så klipper han det helt, helt kort det som er igjen. (erre sant at menn med lite hår er mer virile?? jippi!)
Gjest Gitte Skrevet 31. oktober 2005 #14 Skrevet 31. oktober 2005 njææ... kommer litt ann på. Vet ikke om jeg ville falt for en mann med måne nå, men skinna gutter er ganske ok å se på Typen har litt høye viker noe han hater, men jeg tenker ikke over det engang..
Nabodama Skrevet 31. oktober 2005 #15 Skrevet 31. oktober 2005 Har aldri falt for en mann med lite hår, antagelig ikke min type mann. Liker dem best med håret i behold! (Men ja, det kan være sexy å ha lite hår, visse unntak finnes)
Gjest -jente, 34- Skrevet 31. oktober 2005 #16 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg sjekker hårfestet før en date, ja. For meg er det turn-off med slike menn. Jeg ønsker ikke selv å få en sønn som kan arve hårtap i ung alder... Det verste jeg vet om er faktisk menn med måne eller veldig tynne i håret. Da tenker jeg på som partner som jeg skal tenne på da, ikke som kollega eller venn.
Cata Skrevet 31. oktober 2005 #18 Skrevet 31. oktober 2005 Kommer vel an på mannen "under håret" det? Har vel aldri falt for en skallet mann (eller en med "måne"), men en av de kjekkeste menn jeg noensinne har truffet var så godt som skallet.
hjertesukka Skrevet 31. oktober 2005 #19 Skrevet 31. oktober 2005 - Synes skalla menn er sexy,jeg, så hvis menn har tynt hår og bare "fjoner" så kan de likegodt skrelle av seg alt sammen.
Gjest LoisLane Skrevet 31. oktober 2005 #20 Skrevet 31. oktober 2005 Har absolutt ingenting å si for meg. Helt andre ting som avgjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå