Gå til innhold

?

Nowayback

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet positivt forrige søndag, altså ca en uke siden, etter å ha hatt svake symptomer i to dager. Søndag var det en svak strek på hjemmetesten, men bekreftet med pcr på kvelden. På tirsdagen tok jeg ny hjemmetest, da var streken knallrød og dukket opp med én gang. Torsdag kveld (når jeg var ute av den anbefalte isolasjonsperioden) var streken ganske svak igjen. 

Idag, lørdag kveld, vil jeg egentlig tippe at jeg hadde testet negativt på hjemmetest hvis jeg hadde tatt en. Ikke har jeg symptomer lenger heller. Men jeg vet jo ikke. Har ikke tenkt å bruke flere tester nå, jeg syntes bare det var interessant å følge forløpet med svak/sterkt utslag siden det kanskje henger sammen med mengde virus/smittsomhet (og tildels symptomer?). 

Jeg tviler sterkt på at du har hatt korona hele tiden med så sterke symptomer uten at det har slått ut på hjemmetest de første ukene. Her tipper jeg at korona har kommet på tampen av en forkjølelse. Da bør du nok følge anbefalingen om å holde deg hjemme i 4 dager fra testresultatet var positivt, siden annet tidspunkt er vanskelig å estimere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (På 27.3.2022 den 14.58):

Kan man gå på butikken selv om man er smittet?

Kravet om isolasjon falt bort 12 februar. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...