Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fryktelig mange jenter/damer som gjør narr av rødhåra gutter eller menn, og baserer hele personligheta på hvilken hårfarge man har, hvorfor det? Det er jo ingenting annet enn akkurat det, en hårfarge..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at noen kvinner/damer gjør dette. De eneste jeg har hørt snakke nedlatende om rødhårete (av begge kjønn) er gutter jeg gikk i klasse med på vgs. Jeg tenner faktisk ofte på menn med rødt hår, og har vært sammen med flere. Fryktelig mange slike kvinner er det ikke, hvorfor tror du egentlig det? 

Anonymkode: c3389...fed

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn med rødt hår er favoritten min. 

Anonymkode: 6324d...611

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig fint med rødt hår 👌

Anonymkode: 14d76...3ac

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes de er dritsexy

Anonymkode: 5f24d...e27

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er flott! Var vel helst når vi var barn at det var et tema? Rødt hår er faktisk den fineste fargen syns jeg. 

Anonymkode: b176d...a36

AnonymBruker
Skrevet

Syns mørk ginger er grisehot, jeg

Anonymkode: 3adde...012

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Jamie Fraser i Outlander er utrolig kjekk, iallfall. 

Anonymkode: 4d004...51e

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt jenter gjøre narr av rødhårede. I likhet med å gjøre narr av homofile så er det bare andre menn jeg har hørt og sett på nett gjøre narr av rødhårede. Hvis du har opplevd at en jente har gjort narr av deg så hev deg over det og døm ikke alle for det, vi alle har blitt gjort narr av av noen tullinger ila livet. 

Anonymkode: ce13c...0bd

• Liker 6
Skrevet

Nå som jeg er ferdig med å få barn kunne jeg godt vært kjæreste med en rødhåret. Ikke før, for jeg syns at de ofte er mer uheldige med utseendet enn gjennomsnittet. Forferdelig stygt sagt sikkert, men det er nå en ærlig melding herfra. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns menn med rødt hår er sexy! Min mann har rødt hår så jeg er meget fornøyd😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om at jenter/kvinner har noe i mot rødhårede menn. 

Tror nok du vanker i rare og spesielle miljøer, TS. 

Anonymkode: 0ac97...ad8

AnonymBruker
Skrevet

Å gjøre narr av, uansett om det er pga rødt hår eller pga noe annet, har jeg ikke opplevd at noen gjør i voksen alder. Preferansene derimot er jo ulike såklart, noen liker rødt hår, andre brunt, andre blont. Noen liker høye menn, andre middels høye menn. Noen liker atletiske og kraftige menn, andre tynne menn. Noen blå øyne, andre brune øyne. Men da snakker vi jo om noe helt annet enn «å gjøre narr av.»

Anonymkode: 256ed...eb4

• Liker 1
Skrevet

Hører ofte slike ting som «rødhåra menn er enten en 0/10 eller 10/10, ingenting imellom, det er en av de mildeste tingene jeg har hørt. Slenges mye dritt om rødhåra folk på TikTok feks også. 

Gjest Bettys
Skrevet
Paulinetta skrev (7 minutter siden):

Nå som jeg er ferdig med å få barn kunne jeg godt vært kjæreste med en rødhåret. Ikke før, for jeg syns at de ofte er mer uheldige med utseendet enn gjennomsnittet. Forferdelig stygt sagt sikkert, men det er nå en ærlig melding herfra. 

Der tok du det til et nytt lavmål; å disse barn med rødt hår. Gratulerer.

Skrevet

Jeg har ikke noe mot dem.. Er gift med en med rødt hår, og syns det er litt synd at ingen av barna arver det. Syns det er nydelig!! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har laget den egen virkelighet.

Anonymkode: 87517...cf1

AnonymBruker
Skrevet

I min ungdom var jeg veldig forelska i en med rødt hår. Bredskuldra, rødhåra, smarte menn.. ooohhh🥰

Anonymkode: e0877...607

• Hjerte 1
Skrevet
Bettys skrev (3 minutter siden):

Der tok du det til et nytt lavmål; å disse barn med rødt hår. Gratulerer.

Jeg kunne latt være å si noe, men hva er vitsen med et diskusjonsforum da? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...