AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 En sommer for maaaange år siden lå jeg med en kompis av en tidligere venninne en kort periode. Vi hadde kjempe bra kjemi som venner av venner før vi lå sammen men etter vi lå sammen ble det skikkelig kleint mellom oss så det døde ut fort! Har ikke vært med den vennegjengen siden 😬 flyttet utenbys kort tid senere også. Forleden dag svarte jeg haha på en morsom story han la ut på snap og det førte til fire meldingsutvekslinger hvor han spurte om jeg var tilbake i byen og ba meg komme på besøk en dag! Jeg sa det hadde vært hyggelig men at jeg var midt i flytting (er virkelig ikke i dating modus nå) men kunne si fra når jeg fikk ting på stell. Etter dette svarte han ikke mer og det har gått over en uke nå. Skal jeg ta det som at han ikke er interessert eller tror dere han tok det som en avvisning? Jeg tenkte kanskje han kunne svart lykke til med flytting eller si fra hvis du trenger hjelp eller noe... Men han er også litt rar vet jeg fra tidligere og tar alt som avvisning selvom det ikke er det. Anonymkode: 9a3ef...4c5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Det var han som dumpet meg den sommeren vi holdt på forresten. Han mente jeg var for avvisende og vanskelig å lese og fant seg en mer sprudlende sosial jente (helt motsatt av meg som er introvert og liker alenetid). Det ble ikke noe drama eller vonde miner når han dumpa meg jeg sa det var helt i orden og deppet ikke Anonymkode: 9a3ef...4c5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Så klart tok han det som en avvisning. Du lokka frem et tilbud med å plutselig skrive til han, så avviste du han. Anonymkode: 9434f...db5 9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Og at han kanskje var mest interessert i å ligge igjen, ikke nødvendigvis date? Og når du da avviste så trakk han seg vekk.. Anonymkode: 304af...5d9 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og at han kanskje var mest interessert i å ligge igjen, ikke nødvendigvis date? Og når du da avviste så trakk han seg vekk.. Anonymkode: 304af...5d9 Jeg tror ikke han mente kom på besøk nå, men mer kom på besøk en dag. Men det kan godt hende han bare vil ligge og det gjør ikke noe for meg. Det jeg lurer på er om andre her syns det er jeg som avviste (jeg føler ikke jeg gjorde det) og at derfor var det ikke mer å svare på fra hans ståsted, eller om det at han ikke svarte mer tyder på han som ikke er interessert allikevel Anonymkode: 9a3ef...4c5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så klart tok han det som en avvisning. Du lokka frem et tilbud med å plutselig skrive til han, så avviste du han. Anonymkode: 9434f...db5 Er det virkelig en avvisning når jeg svarer at det "ville vært hyggelig!" og at jeg kunne si fra når det passet litt bedre? Anonymkode: 9a3ef...4c5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Han var nok ute etter et lettvint ligg bare. Anonymkode: b0d08...171 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det virkelig en avvisning når jeg svarer at det "ville vært hyggelig!" og at jeg kunne si fra når det passet litt bedre? Anonymkode: 9a3ef...4c5 Han skjønner nok at du mener nei. Anonymkode: 5dfe5...9a5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han skjønner nok at du mener nei. Anonymkode: 5dfe5...9a5 Jeg mente ikke nei, jeg skrev ikke nei noe sted. Anonymkode: 9a3ef...4c5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 Men du skrev vel noe om at du skal ta kontakt igjen når det passer bedre, så kanskje han venter på klarsignal fra deg? Anonymkode: 304af...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg tror ikke han mente kom på besøk nå, men mer kom på besøk en dag. Men det kan godt hende han bare vil ligge og det gjør ikke noe for meg. Det jeg lurer på er om andre her syns det er jeg som avviste (jeg føler ikke jeg gjorde det) og at derfor var det ikke mer å svare på fra hans ståsted, eller om det at han ikke svarte mer tyder på han som ikke er interessert allikevel Anonymkode: 9a3ef...4c5 Det var en anvisning ja Anonymkode: 9a258...127
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #12 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En sommer for maaaange år siden lå jeg med en kompis av en tidligere venninne en kort periode. Vi hadde kjempe bra kjemi som venner av venner før vi lå sammen men etter vi lå sammen ble det skikkelig kleint mellom oss så det døde ut fort! Har ikke vært med den vennegjengen siden 😬 flyttet utenbys kort tid senere også. Forleden dag svarte jeg haha på en morsom story han la ut på snap og det førte til fire meldingsutvekslinger hvor han spurte om jeg var tilbake i byen og ba meg komme på besøk en dag! Jeg sa det hadde vært hyggelig men at jeg var midt i flytting (er virkelig ikke i dating modus nå) men kunne si fra når jeg fikk ting på stell. Etter dette svarte han ikke mer og det har gått over en uke nå. Skal jeg ta det som at han ikke er interessert eller tror dere han tok det som en avvisning? Jeg tenkte kanskje han kunne svart lykke til med flytting eller si fra hvis du trenger hjelp eller noe... Men han er også litt rar vet jeg fra tidligere og tar alt som avvisning selvom det ikke er det. Anonymkode: 9a3ef...4c5 Du krysset en grense, så gå videre du, og se ikke tilbake. Du vil bli spart for mye tull. Anonymkode: 7976c...b4d
Perelandra Skrevet 28. mars 2022 #13 Skrevet 28. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Perelandra, mod.
MizzVic Skrevet 28. mars 2022 #14 Skrevet 28. mars 2022 Tenker at du skrev til han, han tenkte at her er det muligheter for å få pult. Men så ble det hakket mer jobb enn forventa. Og det passet ikke nå, så da var det ikke vits å bruke mer energi på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå