Kärcher Skrevet 2. mai 2022 Forfatter #121 Del Skrevet 2. mai 2022 Her er andre kinnet, med min nye kvise -_- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #122 Del Skrevet 3. mai 2022 Så all denne jobben med kr er og rens osv osv, mens kostholdsendring blir for masse? Denne podcastepisoden er fin. Men du verden som dere kaster bort tid og penger på helseskadelige produkter som ikke tar tak i det egentlige problemet. Anonymkode: 5f174...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #123 Del Skrevet 3. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Så all denne jobben med kr er og rens osv osv, mens kostholdsendring blir for masse? Denne podcastepisoden er fin. Men du verden som dere kaster bort tid og penger på helseskadelige produkter som ikke tar tak i det egentlige problemet. Anonymkode: 5f174...999 Hei, er i gang med kostholdsendring også. Har brukt minimalt med melk og sukker på lenge og jobber stadig med hvordan jeg kan unngå det og annet som kan være triggere for huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #124 Del Skrevet 4. mai 2022 Min hud ligner veldig på din. Jeg kan ha fin hud i lange perioder, men over natta få slike hvite prikker, og det er som du sier, de utvikler seg alltid til store betente kviser. Det eneste som hjelper for min del er å stresse ned, gå uten sminke og bruke syrer. Anonymkode: a1b6b...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #125 Del Skrevet 31. mai 2022 Kärcher skrev (På 3.5.2022 den 9.00): Hei, er i gang med kostholdsendring også. Har brukt minimalt med melk og sukker på lenge og jobber stadig med hvordan jeg kan unngå det og annet som kan være triggere for huden. Hvordan går det etter omlegging av kosthold? Jeg var i selskap og skulle spise kake uten melk og sukker, pga huden min blir så ille, men noen hadde byttet om på kakefatene ved uhell og jeg spiste to stykker av "feil" kake, dagen etter fikk jeg flere kviser rundt i ansiktet og på nesa, jeg var i dagene rett før mensen så hormonkvisene fikk ekstra drivstoff der. Anonymkode: 78394...f6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 19. juni 2022 Forfatter #126 Del Skrevet 19. juni 2022 On 5/31/2022 at 5:36 PM, AnonymBruker said: Hvordan går det etter omlegging av kosthold? Jeg var i selskap og skulle spise kake uten melk og sukker, pga huden min blir så ille, men noen hadde byttet om på kakefatene ved uhell og jeg spiste to stykker av "feil" kake, dagen etter fikk jeg flere kviser rundt i ansiktet og på nesa, jeg var i dagene rett før mensen så hormonkvisene fikk ekstra drivstoff der. Anonymkode: 78394...f6a On 5/4/2022 at 2:00 AM, AnonymBruker said: Min hud ligner veldig på din. Jeg kan ha fin hud i lange perioder, men over natta få slike hvite prikker, og det er som du sier, de utvikler seg alltid til store betente kviser. Det eneste som hjelper for min del er å stresse ned, gå uten sminke og bruke syrer. Anonymkode: a1b6b...d34 Hei! Her har jeg rett og slett ikke sett disse før nå, beklager det! Takk for svar. Jeg har vært mye syk. Nå har jeg vært veldig flink med kostholdet en stund, har brukt lite sminke og ikke brukt noen syrer hjemme. Så følte det roet seg ned litt etter jeg var hos hudpleier og tok en rens og en peel. Da så jeg faktisk ganske grei ut i ansiktet! Men, så var jeg tom for ansiktskrem, og følte Avene kremen kanskje gav meg litt trøbbel, så etter mye om og men fikk jeg en liten boks med Clinique 100h moisture surge, og det tror jeg bare ødela mer igjen. Det og en solkrem på de verste soldagene. Huff. Så nå er jeg i gang med 2 betente kviser, har mange hvite prikker og bare føler meg totalt dritt. Føler alt jeg smører på bare blir tull. Så, siste uka har jeg brukt null kremer, bare renset fjeset på kvelden med en mild og godkjent rens fra Simple. Det har gått overraskende bra. Jeg har ikke fått nye hvite prikker som jeg kan se, så jeg er spent på om de prikkene som var fra før kommer til å bli betente de også. Så dette ble jo anbefalt fra en av de andre her som tenkte vi kunne være hudtvillinger, så når jeg snart får ferie blir det lettere å gå helt sminkefri🙏🏻 Jeg har brukt maskara og eyeliner og solpudder bare de siste ukene, og har følt meg helt OK, fram til forrige uke når ting tok av igjen. Ps, jeg sliter veldig med migrene også, så enkelte dager blir det vanskelig med kostholdet for jeg er nødt å bare spise det jeg får servert/lager enkelt selv, for jeg må helst bare sove/ligge i mørke. Blir så dårlig at jeg spyr, og kan da ikke stå oppreist og lage mat/planlegge mat. Så det suger😞 Men, så et tips om å lage kjøleskapsgrøt med chiafrø og gjøre klar flere frokoster om gangen. Tenkte teste dette med plantemelk for å sikre at jeg får en god og sunn frokost. Da vil det stå klar frokost hele uka. Takk for at dere holder liv i tråden❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. juni 2022 #127 Del Skrevet 19. juni 2022 Kärcher skrev (1 time siden): Hei! Her har jeg rett og slett ikke sett disse før nå, beklager det! Takk for svar. Jeg har vært mye syk. Nå har jeg vært veldig flink med kostholdet en stund, har brukt lite sminke og ikke brukt noen syrer hjemme. Så følte det roet seg ned litt etter jeg var hos hudpleier og tok en rens og en peel. Da så jeg faktisk ganske grei ut i ansiktet! Men, så var jeg tom for ansiktskrem, og følte Avene kremen kanskje gav meg litt trøbbel, så etter mye om og men fikk jeg en liten boks med Clinique 100h moisture surge, og det tror jeg bare ødela mer igjen. Det og en solkrem på de verste soldagene. Huff. Så nå er jeg i gang med 2 betente kviser, har mange hvite prikker og bare føler meg totalt dritt. Føler alt jeg smører på bare blir tull. Så, siste uka har jeg brukt null kremer, bare renset fjeset på kvelden med en mild og godkjent rens fra Simple. Det har gått overraskende bra. Jeg har ikke fått nye hvite prikker som jeg kan se, så jeg er spent på om de prikkene som var fra før kommer til å bli betente de også. Så dette ble jo anbefalt fra en av de andre her som tenkte vi kunne være hudtvillinger, så når jeg snart får ferie blir det lettere å gå helt sminkefri🙏🏻 Jeg har brukt maskara og eyeliner og solpudder bare de siste ukene, og har følt meg helt OK, fram til forrige uke når ting tok av igjen. Ps, jeg sliter veldig med migrene også, så enkelte dager blir det vanskelig med kostholdet for jeg er nødt å bare spise det jeg får servert/lager enkelt selv, for jeg må helst bare sove/ligge i mørke. Blir så dårlig at jeg spyr, og kan da ikke stå oppreist og lage mat/planlegge mat. Så det suger😞 Men, så et tips om å lage kjøleskapsgrøt med chiafrø og gjøre klar flere frokoster om gangen. Tenkte teste dette med plantemelk for å sikre at jeg får en god og sunn frokost. Da vil det stå klar frokost hele uka. Takk for at dere holder liv i tråden❤️❤️ Vet ikke om det er noen trøst, men disse merkene her (Clinique og Avene) er krise for min ikke akneutsatte hud. Porene tettes raskt for meg tross tørr dehydrert hud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #128 Del Skrevet 20. juni 2022 18 hours ago, DundreMilfin said: Vet ikke om det er noen trøst, men disse merkene her (Clinique og Avene) er krise for min ikke akneutsatte hud. Porene tettes raskt for meg tross tørr dehydrert hud. Takk! Har du funnet et merke som passer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå