Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe skikkelig BH

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe bursdagsgave til fruen.

Og trenger råd på en butikk som spesialiserer seg på damer med store bryster. Tenker å kjøpe noen skikkelige Bh-er og ikke de man får på H&M og lignende.

Grunnen er at de BH sier en størrelse, men den størrelsen passer ikke. Mens samme størrelse fra en spesialist passer perfekt. Noen som vet hvor jeg kan finne en slik butikk? 

(Hun får også øredobber hvis noen skulle si at det virker som en kjip gave)

Anonymkode: 4fdaf...952

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bh’er er forskjellig fra merke til merke, så selv om hun passer en bh fra ett merke så betyr ikke det at den samme størrelsen i et annet merke vil passe. Kan selv anbefale change for å få tatt skikkelige mål og god bh eller triumph sine bh’er (jeg har store bryster). 

Anonymkode: 8e6e4...c15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hunkemøller sine er bedre enn Change. 

Anonymkode: 62a28...22e

Skrevet (endret)

Jeg liker Change. Du burde ta fruen med og la dem måle henne. Da blir BHen helt perfekt.

Endret av Jentadi
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også change. Fikk undertøy derfra av mannen min til bursdagen, synes det var en kjempefin gave. 

Anonymkode: 63fec...c6a

AnonymBruker
Skrevet

Mymuse.no

Anonymkode: 5438a...f66

Skrevet

Hvilken størrelse bruker kona di? 

Selv har jeg best erfaring med selvstendige og kjedeuavhengige undertøysbutikker som selger merker som Freya, Panache, Fantasie og PrimaDonna. 

Change har jeg forsøkt flere ganger, men er ikke fornøyd. De har stort utvalg av størrelser, men BHene jeg har hatt derfra mistet fort fasongen eller ble ødelagt. 

Triumph kan kanskje fungere? Har hatt noen gode BHer derfra, men utvalget de største cup-størrelsene kunne gjerne vært bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...